Mastercard فناوری خود را برای ثبیت معاملات کریپتو در رابط بانک ها به کار خواهد گرفت، در حالی که Paxos قرار است خدمات معاملاتی و نگهداری خود را ارائه دهد.

مستر کارت از Paxos استفاده می کند تا معاملات ارزهای دیجیتال را برای بانک ها راه اندازی کند


مسترکارت رسما اعلام کرد در 17 اکتبر برنامه جدیدی برای موسسات مالی برای ارائه قابلیت ها و خدمات معاملات ارز دیجیتال به مشتریان خود ارائه شد.

این برنامه که “کریپتو Source” نامیده می شود، طراحی شده است تا به کاربران امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای ارز دیجیتال شده را بدهد که با راه حل اختصاصی کریپتو Secure Mastercard برای امنیت و انطباق بیشتر تکمیل شده است.

این ابزار با همکاری شریک موجود مسترکارت، Paxos Trust Company راه اندازی شده است و گزارش شده است انتظار می رود در سه ماهه چهارم 2022 راه اندازی می شود. Paxos به دلیل ارائه خدمات مشابه به غول پرداخت جهانی PayPal که اولین خدمات ارز دیجیتال خود را راه اندازی کرد در اواخر سال 2020

در شراکت جدید، Paxos خدمات تجارت دارایی‌های کریپتو و نگهبانی را از طرف بانک‌ها ارائه می‌کند، در حالی که Mastercard فناوری خود را برای ثبیت معاملات کریپتو در رابط بانک‌ها به کار خواهد گرفت.

Ajay Bhalla، رئیس واحد سایبری و اطلاعات مسترکارت، به تخصص رو به رشد کریپتو و تعهد این شرکت به بازار اشاره کرد. او به سرمایه‌گذاری‌های اخیر مسترکارت مرتبط با ارزهای دیجیتال، از جمله خرید این ارز دیجیتال اشاره کرد سرویس اطلاعات ارز دیجیتال CipherTrace در سپتامبر و پلتفرم هویت دیجیتال Ekata در آوریل سال گذشته.

مسترکارت با اعلام این خبر به شاخص پرداخت های جدید مسترکارت در سال 2022 اشاره کرد و گزارش داد که 29 درصد از پاسخ دهندگان در سراسر جهان ارز دیجیتال را به عنوان یک سرمایه گذاری در اختیار دارند. گزارش شده است که 65 درصد دیگر از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند خدمات ارز دیجیتال توسط مؤسسه مالی مورد اعتماد فعلی آنها ارائه شود.

بالا خاطرنشان کرد: «آنچه امروز اعلام می‌کنیم یک رویکرد متصل به خدمات است که به کاربران کمک می‌کند ایمن و ایمن وارد اکوسیستم ارز دیجیتال شوند.

والتر هسرت، رئیس استراتژی Paxos، همچنین مقیاس شبکه جهانی موسسات مالی Mastercard را برجسته کرد. به گفته مدیر اجرایی، ابزار جدید “معتمدترین راه برای ارائه دارایی های ارز دیجیتال ایمن و قابل اعتماد” را به بانک ها و طلبکاران ارائه می دهد.

آخرین ابتکار ارزهای دیجیتال مسترکارت در حالی انجام می شود که ارزش کل بازار کریپتو از ابتدای سال 2022 حدود 60 درصد کاهش یافته است. به گفته جورن لامبرت، مدیر ارشد دیجیتال مسترکارت، “کوته نگری است که فکر کنیم کمی زمستان کریپتو منادی پایان آن است. آی تی.”

لامبرت گفته است: «با وارد شدن مقررات، درجه بالاتری از امنیت برای پلتفرم‌های کریپتو در دسترس خواهد بود، و ما شاهد حل بسیاری از مشکلات فعلی در سه ماهه‌های آینده در سال‌های آینده خواهیم بود».

مربوط: Mastercard ابزار جدید محافظت از کلاهبرداری ارز دیجیتال را راه اندازی کرد

مسترکارت در سال‌های اخیر به طور جدی روی ابتکارات مختلف ارز دیجیتال و بلاک چین کار کرده است. در ژانویه 2022، Mastercard یک همکاری با صرافی Coinbase به منظور اینکه کاربران Coinbase NFT بتوانند با استفاده از کارت های Mastercard خرید کنند.

در اکتبر 2021، مسترکارت با شرکت دارایی دیجیتال Bakkt شریک شد به مشتریان مستقر در ایالات متحده اجازه می دهد تا دارایی های دیجیتال را از طریق کیف پول های نگهبانی خریداری، بفروشند و نگهداری کنند.

غول پرداخت جهانی Mastercard با توسعه ابزار جدیدی که به بانک‌ها امکان داد و ستد ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را می‌دهد، به تلاش‌های خود برای ترویج پذیرش ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.بیت کوین).

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر