مستند کلاهبردار ارز دیجیتال نتفلیکس واکنش شدید جامعه را به دنبال داشت

بینندگان این مستند، به ویژه آنهایی که از کل حماسه آگاه بودند، با تئوری توطئه مبنی بر جعل مرگ خود توسط بنیانگذار طنین انداز شدند.

مستند ارز دیجیتال جدید نتفلیکس با عنوان “به هیچ کس اعتماد نکنید: شکار پادشاه ارز دیجیتال” در 30 مارس در میان هیاهوهای فراوان منتشر شد. این مستند بر اساس مرگ مرموز بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال QuadrigaCX است که اکنون منحل شده است.

موسس صرافی ارز دیجیتال ظاهراً در سفری به هند درگذشت. او به همراه او محل اختفای کلیدهای کیف پول های ارز دیجیتال شده حاوی 250 میلیون دلار ارزهای دیجیتال را با خود برد.

تحقیقات غیر رسمی و تئوری های توطئه متعدد به دنبال ناپدید شدن/مرگ مرموز بنیانگذار QuadrigaCX بود. هدف این مستند تحقیقاتی نتفلیکس این است که برخی رازها را در مورد پرونده پرمخاطب ارز دیجیتال که حتی امروزه نیز بسیاری را متحیر می کند، پاک کند.

مستند کلاهبردار ارز دیجیتال از تریلر تحقیقی به سبک «با گربه‌ها کتک نزنید» الهام گرفته شده است و به نظر می‌رسید مردم قبلاً به انتشار آن علاقه داشتند. یک کاربر توییتر نوشت:

«امشب آن را در ورزشگاه تماشا کردم. فقط 1/2 راه را طی کرده‌ایم، اما از قبل دیوانه‌کننده است: بزرگ‌ترین پرچم قرمز جعل کردن مرگ با بیماری کرون است، جدی؟! برای اینکه بدانید بیماری کرون به ندرت منجر به مرگ می شود، نیازی به پزشک ندارید!

دیگری مشابه و گفت:

“چه داستان دیوانه کننده ای. آن قبر را حفر کن!»

کاربری که گفته می‌شود در آن روز از QudrigaCX استفاده کرده بود، ادعا کرد که خیلی زود بوی رفتار ماهی را حس کرده و پس از تماشای مستند پول را به موقع بیرون آورده است. او نوشت:

من در آن صرافی سکه های زیادی داشتم. اما یک روز من چیز عجیبی را در نحوه انجام معاملات حس کردم. با راه‌اندازی سیستم‌های بلومبرگ برای AIMCO، احساس خوبی درباره نحوه عملکرد این مبادلات داشتم. درست در همان لحظه تمام سکه ها را بیرون کشیدم.»

مربوط: نتفلیکس سریال جدیدی را در مورد هک Bitfinex با 120000 بیت کوین معرفی کرد.

در حالی که مستند سرمایه‌گذاری بسیار جذاب است و برای درک آن به هیچ‌کس نیازی به داشتن دانش ارز دیجیتال ندارد، بسیاری از افراد جامعه ارز دیجیتال که از نزدیک این داستان را پوشش داده‌اند یا تحت‌تاثیر شکست صرافی قرار گرفته‌اند، آن را کاملاً رضایت‌بخش می‌دانند.

مایک اولتوف، بنیانگذار و مدیر عامل Coin card ادعا کرد بسیاری از دوستانش از جمله خودش در این مستند نقش کوتاهی را بازی کردند

دیدن یک سری از دوستانم در یک مستند خیلی عجیب است، اما همه آنها عالی عمل کردند! به اندازه کافی خنده دار است، من هم در پس زمینه یکی از ویدیوهای مربوط به پاترین به این مستند پرداختم. “

تئوری های توطئه در مورد بنیانگذار که مرگ خود را جعل می کند تا با میلیون ها نفر فرار کند ارزش دلار ارز دیجیتال مشتریان، با اکثریت بینندگان طنین انداز شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس