مجموعه‌ای از مشارکت‌ها و ادغام‌های جدید مرتبط با NFT با پلتفرم‌های دی‌فای، جرقه‌ای را در XTZ، WAXP و ALEPH برانگیخت.

رولر کوستر که بازار ارزهای دیجیتال است، در 8 دسامبر به روند پرنوسان خود ادامه داد، زیرا قیمت بیت کوین ( 
BTC ) برای مدت کوتاهی به زیر سطح 49000 دلار سقوط کرد. 
علیرغم این شکست، هنوز نشانه‌های واضحی وجود دارد که پذیرش انبوه رمزارزها در حال انجام است، نمونه بارز آن اعلامیه ویزا مبنی بر راه‌اندازی خدمات مشاوره و مشاوره کریپتو برای بازرگانان و بانک‌ها است. 
تحلیلگران انتظار دارند که بیت کوین به جست و جوی پایه های محکم تر ادامه دهد و در حالی که این روند ادامه دارد، اتر و تعداد انگشت شماری از آلت کوین های متوسط ​​و پایین سودهای متوسطی را ثبت می کنند.



7 سکه برتر با بیشترین تغییر قیمت 24 ساعته. 
منبع: 
Cointelegraph Markets Pro
داده‌های 
Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیشترین سود در 24 ساعت گذشته Tezos ( XTZ )، WAX (WAXP) و Aleph.im (ALEPH) بوده‌اند.
یوبی سافت NFT ها را روی تزوس راه اندازی کرد
Tezos یک پروتکل بلاک چین لایه یک است که شامل مکانیزم داخلی است که به شبکه اجازه می دهد در طول زمان بدون نیاز به هارد فورک تکامل یافته و ارتقا یابد.
داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای XTZ در 5 دسامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.
امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.
امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت XTZ. 
منبع: 
Cointelegraph Markets Pro
همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای XTZ در 4 دسامبر شروع به افزایش کرد و به بالاترین سطح 87 در 5 دسامبر صعود کرد، حدود 21 ساعت قبل از اینکه قیمت طی دو روز آینده 60.5٪ افزایش یابد.
افزایش قیمت XTZ پس از آن اتفاق افتاد که یوبی‌سافت، یکی از سه شرکت برتر بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد که 
اولین خط NFT‌های قابل بازی درون بازی خود را در شبکه Tezos منتشر می‌کند که با Ghost Recon: Breakpoint شروع می‌شود.
WAX از آمازون و ماتل به اکوسیستم خود استقبال می کند
WAX یک بلاک چین NFT است که به منظور ارائه تمام ابزارهای لازم برای راه اندازی مجموعه NFT و ایجاد سریع تر و ایمن تر تراکنش های تجارت الکترونیک برای همه طرف های درگیر طراحی شده است.
داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای WAXP در 4 دسامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.
امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت WAXP. 
منبع: 
Cointelegraph Markets Pro
همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای WAX در 4 دسامبر به منطقه سبز افزایش یافت و حدود 40 ساعت قبل از افزایش قیمت 84.8 درصدی در دو روز آینده، به بالاترین سطح 81 رسید.
افزایش شتاب برای WAXP زمانی اتفاق می‌افتد که اعلام شد آمازون پس از سرمایه‌گذاری در بازار کلکسیونی Dibbs وارد اکوسیستم WAX شده است در حالی که همچنین اعلام شد که سه شرکت اسباب‌بازی پیشرو، Funko، Mattel و Hasbro، با WAX شریک شده‌اند. مجموعه های فروش.”
مطالب مرتبط: با افت ذخایر بیت کوین مبادله ای پس از افت 42 هزار دلاری، در وال استریت دوباره رشد کرد.
Aleph پشتیبانی تحلیلی برای Serum ارائه می دهد
Aleph.im یک پروتکل زنجیره ای متقابل است که بر ایجاد یک پایگاه داده غیرمتمرکز شامل ذخیره سازی فایل، محاسبات و چارچوب هویت غیرمتمرکز (DID) متمرکز شده است.
داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای ALEPH در 5 دسامبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.
امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت ALEPH. 
منبع: 
Cointelegraph Markets Pro
همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای ALEPH در 5 دسامبر، حدود 31 ساعت قبل از افزایش 38 درصدی قیمت در دو روز آینده، به امتیاز بالای 80 رسید.
افزایش قیمت ALEPH پس از این اتفاق می افتد که پروتکل اعلام کرد که اکنون راه حل نمایه سازی خود را برای سرم صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر Solana ارائه می کند، حرکتی که باید به افزایش توانایی دستیابی به تجزیه و تحلیل DeFi در شبکه Solana کمک کند.
ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.373 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 40.1 درصد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع