• گری بلک، مشاور سرمایه‌گذاری، در توییتی با عدم تایید ایلان ماسک، مدیرعاملی توییتر، اعلام کرد.
    • بلک می‌گوید که ماسک در حال حاضر با دیگر شرکت‌هایش دست دارد.
    • در پاسخ، جامعه توییتر از توانایی ماسک برای تغییر پلت فرم رسانه های اجتماعی حمایت می کند.

در 5 مه، گری بلک، مشاور سرمایه گذاری ثبت شده در SEC، در توییتی مخالفت خود را با الون ماسک مدیر عامل توییتر بودن او در جزئیات، دلایل خود را این است که ماسک در حال حاضر تسلا و اسپیس ایکس را در اختیار دارد. در نتیجه، ماسک نمی‌تواند توجه مناسبی به اجرای توییتر داشته باشد.

در یک توییت بعدی، بلک پیشنهاد می کند که ماسک در عوض باید به دنبال مدیر عاملی باشد که دیدگاه خود را در مورد توییتر به اشتراک بگذارد. کسی که مایل به کار است، تجارت را می شناسد و می تواند فرهنگ توییتر را اصلاح کند. در غیر این صورت، بلک اظهار می‌دارد که مدیرعاملی ماسک مانند دومین تکرار جک دورسی خواهد بود.

در حالی که ایلان مطمئناً می تواند این کار را انجام دهد، او در حال حاضر یک کار 24 ساعته دارد. این می شود مانند [Jack Dorsey] قانون دوم.

در پاسخ به این توییت، جامعه کریپتو عمدتاً با احساسات بلک مخالف بود. کاربران ماسک را بلند کرد بالا و مهارت او را ستود و چشم انداز – ادعا می کند که او مرد این کار است. جامعه توییتر همبستگی خود را با ماسک نشان داد و به او اعتماد کرد.

توییت گری بلک در پاسخ به شایعاتی مبنی بر اینکه ایلان ماسک قرار است پس از تصاحب این سمت، مدیرعامل موقت توییتر شود، است. این خبر بعد از آن منتشر شد پرونده SEC ماسک که نشان داد او 7.14 میلیارد دلار از تعهدات سهام خود را تضمین کرده است. ماسک برای تامین مالی این خرید به ۲۱ میلیارد دلار تعهدات مالی نیاز دارد.

طبق بایگانی SEC، 18 شرکت وجود داشتند که به تامین مالی تصاحب الون کمک می کردند. از جمله این شرکت ها می توان به Binance، VyCapital، Sequoia Capital Fund و Lawrence J. Ellison Revocable Trust اشاره کرد. این شرکت ها بیشترین سهم را برای 7.14 میلیارد دلار فعلی جمع آوری شده برای پیشنهاد ماسک ارائه کرده اند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر