رابین وینس، مدیرعامل BNY Mellon به یک نظرسنجی در اوایل سال جاری اشاره کرد که نشان داد 91٪ از مدیران دارایی های سازمانی علاقه مند به سرمایه گذاری در دارایی های توکن شده هستند.

مشتریان عمده خواستار «نقطه اوج» برای خدمات ارز دیجیتال BNY Mellon هستند


رابین وینس، مدیرعامل BNY Mellon می‌گوید «تقاضای مشتری» «نقطه عطفی» بود که در نهایت منجر به راه‌اندازی سرویس‌های ارز دیجیتال سازمانی متمرکز بانک در هفته گذشته شد.

BNY Mellon، قدیمی ترین بانک آمریکا، اولین بانک بزرگ در این کشور بود که ارائه کرد حضانت مشتریان نهادیاتر (ETH) و بیت کوین (BTC) در 11 اکتبر.

در یک کنفرانس تلفنی در 17 اکتبر پس از انتشار درآمدهای سه ماهه سوم، Vince خاطر نشان به نظرسنجی که امسال توسط بانک سفارش داده شد، نشان داد که 91 درصد از مدیران دارایی های سازمانی بزرگ، صاحبان دارایی ها و صندوق های تامینی علاقه مند به سرمایه گذاری در برخی از انواع دارایی های توکن شده در چند سال آینده هستند.

حدود 40 درصد از آنها در حال حاضر ارز دیجیتال را در پرتفوی خود دارند. حدود 75 درصد از آنها به طور جدی در حال سرمایه گذاری یا کاوش در سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال هستند.

“و بنابراین آنچه ما از مشتریان خود شنیدیم این است که آنها خواهان راه حل های درجه سازمانی در این فضا هستند.”

سرویس جدید نگهبانی هفته گذشته راه اندازی شد و به مشتریان نهادی منتخب اجازه می داد بیت کوین و اتر را روی همان پلتفرمی که سهام و اوراق قرضه خود را مدیریت می کنند نگهداری و انتقال دهند.

وینس گفت که راه حل نگهداری دارایی های دیجیتال “فقط برای هدف” نگهبانی ارز دیجیتال ایجاد نشده است و بانک آن را “به عنوان آغاز یک سفر بسیار گسترده تر

وینس در طول این تماس گفت که توکن‌سازی «همه انواع دارایی‌ها و ارزها» از جمله دارایی‌های مالی سنتی و همچنین دارایی‌هایی که «در سیستم مالی مدیریت آن‌ها آسان نبوده است» را متصور است.

“برخی از این موارد را می توان با استفاده از توکن ها بسیار بهتر مدیریت کرد.”

نمونه هایی که او ذکر کرد شامل کالاها، املاک و مستغلات، جنگل ها و گواهی های مربوط به مسائل زیست محیطی، اجتماعی و حکومتی است.

با این حال، مدیر عامل BNY Mellon گفت ممکن است سال ها یا حتی دهه ها طول بکشد تا صنعت بتواند شاهد پذیرش کامل دارایی های توکن شده باشد.

من نمی‌خواهم مقیاس زمانی دقیقی برای آن تعیین کنم […] اما ما فکر می‌کردیم که با یک دید بلندمدت، این یک فضای مهم است.»

مربوط: BNY Mellon، قدیمی ترین بانک آمریکا، خدمات ارز دیجیتال را راه اندازی می کند

او همچنین خاطرنشان کرد که آنها “تن” پول را برای فضا خرج نمی کنند، بلکه در مکان های “هوشمند” در اکوسیستم سرمایه گذاری خواهند کرد.

بانکی که دارد ۴۳ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت از سال 2022، با ایده اجازه دادن به مشتریان برای انتقال و انتشار بیت کوین و سایر ارزهای ارز دیجیتال شده در اوایل فوریه 2021 در جریان روند صعودی برای طبقه دارایی بازی می کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر