مشکل KYC

    • PLUGnet به KYC روی زنجیره برای حل مشکلات KYC فضای کریپتو معتقد است.
    • مشتریان می توانند از بلاک چین Ottó PLUGnet برای راه اندازی پروژه ها بدون اجرای KYC استفاده کنند.
    • در ماه مارس، مدیر عامل PLUGnet بتای عمومی را برای پورتال مشتری در Ottó اعلام کرد.

PLUGnetیک شبکه دارایی مصنوعی چند زنجیره ای، ادعا می کند که راه حل های KYC روی زنجیره یک ضرورت فوری برای توسعه فضای کریپتو است.

CoinQuora با یک نماینده در شرکت صحبت کرد که یک مشکل مهم در فضای کریپتو را تشریح کرد. هر قانون امضا شده یا پیشنهادی امروز به آن توجه داشته باشد الزامات KYC برای رعایت، ادعا می کند که برای جلوگیری از پولشویی و سایر فعالیت های غیرقانونی ضروری است. PLUGnet معتقد است که این منجر به مشکلاتی در عملیات، مقیاس پذیری و استراتژی تجاری شده است.

به همین دلیل است که PLUGnet را تأسیس کردیم، پروژه‌ای که بر کمک به سرویس‌های مبتنی بر کریپتو و بلاک چین برای برآوردن الزامات اجباری، حاکمیت و شناسایی و در عین حال حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها تمرکز دارد.

به گفته این شرکت، مشتریان می توانند استفاده کنند PLUGnetبلاک چین Otó برای راه اندازی پروژه های خود بدون اجرای الزامات KYC. طبق گزارشات، فناوری تأیید شبکه به این امر رسیدگی خواهد کرد.

این شبکه به NFT هایی متکی است که متادیتای KYC هر کیف پول کاربر را نشان می دهد. این به شبکه اجازه می دهد تا با ارائه دهندگان پرداخت شریک شود و خدمات کارت اعتباری را در کیف پول Web3 جاسازی کند. کاربران همچنین می توانند دارایی های دیجیتال را مستقیماً از کیف پول خود برای خرید آنلاین خارج کنند.

در اوایل ماه مارس، جف مک‌دونالد، مدیر اجرایی PLUGnet، بتای عمومی را برای پورتال مشتریان در Ottó اعلام کرده بود. این اعلام پس از یک ارتقای مهم در شبکه منتشر شد که به آن اجازه داد تا توان عملیاتی بالاتری را مدیریت کند.

علاوه بر این، PLUGnet اخیرا یکپارچه با پروتکل پرداخت غیرمتمرکز Immersve. بر اساس گزارش ها، این مشارکت در نقش Immersve در تسهیل آزمایش مستمر مسترکارت با متاورس مؤثر بوده است.

تیم PLUGnet اظهار داشت که برای ارائه خدمات نوآورانه DeFi و بهره‌برداری از دارایی‌ها از هر بلاک چین طراحی شده است. گزارش شده است که به هر کسی که توکن‌های PLUG دارند اجازه می‌دهد در مدیریت غیرمتمرکز شبکه شرکت کنند و به چندین صرافی شریک، ارائه‌دهندگان حضانت، مدیران دارایی‌ها و مزارع سهامداری در PLUGnet Partner Alliance متصل شوند.

به طور خلاصه، تیم بیان می‌کند که کسانی که نسل بعدی برنامه‌های کاربردی DeFi سازگار را روی PLUGnet می‌سازند، نسبت به پروژه‌های روی پلتفرم‌های دیگر از مزایای پیشرو بازار برخوردار خواهند بود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر