مطالعه نشان می دهد که پذیرش بیت کوین در بازارهای نوظهور در حال افزایش است

  • یک مطالعه جدید متوجه آگاهی قابل توجهی از بیت کوین و پذیرش رو به رشد در بازارهای نوظهور شده است.
  • نود و یک درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که بیت کوین ممکن است آینده دیجیتالی را فراهم کند.
  • این مطالعه نشان می دهد که مصرف کنندگان در بازارهای نوظهور رویکرد مثبت تری به ارزهای دیجیتال دارند.

صرافی ارز دیجیتال AAX امروز اعلام کرد که مطالعه سفارشی جدیدی که توسط Forrester Consulting از طرف AAX انجام شده است، آگاهی قابل توجهی از بیت کوین و پذیرش رو به رشد در بازارهای نوظهور آفریقا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی پیدا کرده است.

با توجه به مطالعه74 درصد از مصرف کنندگان در بازارهای مورد بررسی از بیت کوین آگاه بودند، در حالی که 52 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی نشان دادند که در طول 12 ماه گذشته متوجه افزایش استفاده از بیت کوین در کشور خود شده اند.

جالب اینجاست که 91 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که بیت کوین ممکن است آینده دیجیتالی را فراهم کند، به ویژه در مورد فراهم کردن بستری برای پرداخت ها و نقل و انتقالات که بانک های محلی ممکن است نتوانند ارائه دهند.

یافته ها نشان می دهد که علیرغم نوسانات اخیر قیمت بیت کوین، استفاده از بیت کوین احتمالاً در بازارهای نوظهور به گسترش خود ادامه می دهد زیرا شکاف تراکنش دیجیتالی را برطرف می کند. داده‌های این مطالعه به یک اثر جهشی بالقوه اشاره می‌کند که کاربران بازارهای نوظهور بیت کوین را برای تراکنش‌های روزانه بیشتر اتخاذ می‌کنند.

عوامل دیگری که باعث استفاده از بیت کوین در بازارهای نوظهور می شود شامل توانمندسازی مصرف کنندگان برای استقلال مالی، نارضایتی از خدمات مالی موجود، و نیاز به ابزار اضافی برای انجام و دریافت پرداخت ها یا نقل و انتقالات است.

برای بسیاری از کاربران در بازارهای نوظهور، بیت‌کوین جایگزینی برای سیستم بانکی ارائه می‌کند که دسترسی آسان‌تر، ایمن‌تر و محافظت از مداخله دولت است.»

ما معتقدیم که این مطالعه واقعاً پتانسیل بیت کوین را به ما نشان می دهد تا یک سیستم مالی متفاوت، عادلانه تر و فراگیرتر برای همه ایجاد کند – نه صرفاً یک وسیله سرمایه گذاری برای موسسات و یک اقلیت ثروتمند.

Forrester نظرسنجی را روی 806 مصرف کننده در سراسر آفریقا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی انجام داد. این شرکت همچنین هشت مصاحبه کیفی با تصمیم گیرندگان ارشد در مؤسسات مالی در چهار منطقه انجام داد. این مطالعه در فوریه 2022 آغاز شد و در ژوئن 2022 تکمیل شد که دوره ای از نوسانات قیمت بیت کوین بود.

این مطالعه تاکید می کند که در حالی که بازارهای توسعه یافته به دلیل ارزش، امنیت، مقررات و نگرانی های سیاسی-اجتماعی در استفاده از بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال محافظه کار هستند، مصرف کنندگان در بازارهای نوظهور دیدگاه متفاوتی دارند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر