• داده های Santiment برخی ناهنجاری ها را در معیارهای ETH برجسته می کند.
  • معامله گران ممکن است به دنبال خروج از موقعیت های ETH خود باشند زیرا عرضه تبادل برای ETH افزایش یافته است.
  • قیمت اتریوم در حال حاضر 1446.82 دلار است.

داده های اخیر منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Santiment برخی ناهنجاری های جالب را نشان می دهد که باید مراقب آنها بود اتریوم (ETH) معامله گران برای اطلاعات فدرال رزرو و تولید ناخالص داخلی که این هفته منتشر می شود آماده می شوند.

داده ها نشان می دهد که رقابت برای فضای بلوک با گذشت زمان کمتر و کمتر می شود، به این معنی که این روزها فعالان بازار در جنون FOMO نیستند.

عرضه ETH در صرافی ها اخیراً افزایش یافته است و عرضه صرافی 0.5 درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد. این امر پس از اضافه شدن 500 هزار اتریوم به کیف پول های مبادلاتی صورت می گیرد که ممکن است نشان دهد معامله گران یا به دنبال خروج از موقعیت خود هستند – با پیش بینی سقوط قیمت آتی – یا پیش بینی انتشار تولید ناخالص داخلی منفی و داده های فدرال رزرو.

عرضه بورس تنها معیاری نیست که افزایش یافته است. فعالیت آدرس ETH نیز امروز افزایش یافت. در واقع، این بزرگترین افزایش فعالیت آدرس تا به امروز بود. در بازه‌های زمانی پایین‌تر، به نظر می‌رسد که فعالیت بسیار هماهنگ است. سرمایه گذاران باید مراقب باشند زیرا این ممکن است نوعی عملیات کشاورزی در مقیاس بزرگ باشد.

در زمان نگارش، قیمت ETH با توجه به CoinMarketCap، در 24 ساعت گذشته 1.97٪ افزایش یافته است. این سکه اکنون با قیمت 1446.82 دلار معامله می شود. با این حال، قیمت آن در طول هفته گذشته همچنان 7.88 درصد کاهش یافته است.

ارزش کل بازار ETH اکنون به 176194 میلیارد دلار می رسد و ETH در برابر رهبر بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین (BTC) تقریباً 1.53 درصد تقویت شده است، زیرا ارزش یک ETH اکنون 0.06829 دلار BTC است.

برچسب هاETH

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر