یک معامله گر استراتژیک پس از کسب بیش از 1000 برابر سود با PEPE، بیشترین بهره را از پول خود برده است. با وجود رکود اخیر توکن با مضمون قورباغه، سرمایه‌گذار memecoin میلیون‌ها دلار به دست آورد. به طور مشابه، نهنگ ها همچنان به انباشت PEPE ادامه می دهند در حالی که مسیر صعودی خود را از سر می گیرند.

معامله گر Memecoin میلیون ها درآمد کسب می کند

طبق داده های Lookonchain، یک معامله گر memecoin به نام جیمز وین، سرمایه گذاری PEPE خود را 1503 برابر کرد. Wynn توکن را در مراحل اولیه خود خریداری کرد و 2.83 تریلیون PEPE را به قیمت 8524 دلار خریداری کرد. زمانی که توکن شروع به افزایش کرد، او بیش از نیمی از دارایی های خود، 1.81 تریلیون توکن، را به قیمت 4.57 میلیون دلار فروخت.

پس از اینکه memecoin با مضمون قورباغه تبدیل به یک هیجان در بازار شد، سودهای محقق نشده معامله گر در کیف باقیمانده خود به طور تصاعدی افزایش یافت. در حال حاضر، Wynn دارای 1.02 تریلیون PEPE در سه کیف پول به ارزش 8.25 میلیون دلار است.

کل سود معامله گر از PEPE بالغ بر 12.8 میلیون دلار است. با این حال، اگر او توکن های خود را حفظ می کرد، سود از 20 میلیون دلار فراتر می رفت.

طبق پلتفرم تحقیقاتی بلاک چین، شاهکار Wynn به PEPE ختم نمی شود. او همچنین بیش از 800000 دلار معاملات دیگر را به دست آورده است memecoins در طول هفته او اخیراً پنج توکن خرید که دو تای آنها همچنان سودآور هستند: BOBO و ANDY.

در زمان انتشار این گزارش، معامله گر بیش از 273.62 میلیارد BOBO را به قیمت 138.263 دلار خریداری کرد که سودی معادل 430000 دلار داشت. به طور مشابه، او 4.711 میلیارد ANDY را به قیمت 115.493 دلار خریداری کرد و بیش از 338000 دلار به دست آورد.

با این وجود، همه معاملات وین به موفقیت منجر نشدند. با توجه به پست X، این معامله‌گر دارای نرخ موفقیت 45 درصدی است و با 9 memecoin بیش از 13.7 میلیون دلار به دست می‌آورد و حدود 350000 دلار در یازده توکن از دست می‌دهد، از جمله برخی از قالی‌کشیدن.

Breakdown of the 20 tokens traded by Wynn. Source: Lookonchain

نهنگ ها به خرید PEPE می روند

مانند گزارش شده است توسط NewsBTC، داده های اخیر نشان داد که کاهش قیمت PEPE در ماه گذشته تعداد آدرس هایی را که دارای سود هستند کاهش داده است. با این حال، این مانع از تجمع نهنگ‌ها نشده است.

این هفته، یک نهنگ 211.6 میلیارد PEPE از Binance، Gateio و Uniswap جمع آوری کرد. این آدرس توکن ها را به طور متوسط ​​0.000007291 دلار خریداری کرد و 1.54 میلیون دلار هزینه کرد. ولگردی خرید به سوددهی تبدیل شد زیرا چند ساعت بعد قیمت توکن 17 درصد افزایش یافت.

با توجه به Spot On Chain، ارزش هلدینگ ها افزایش یافت به 1.72 میلیون دلار رسید که 173000 دلار سود غیر واقعی داشت. دیگر گزارش ها نشان می دهد که نهنگ ها به جمع آوری و کسب سود از دارایی های PEPE خود ادامه داده اند.

با این حال، فعالیت بازار این توکن در 24 ساعت گذشته با 1.2 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه 22.1 درصد کاهش یافت. ارزش بازار PEPE نیز 1.58 درصد کاهش یافته است.

با وجود این، توکن جایگاه خود را به عنوان سومین ممکوین بزرگ بر اساس این معیار بازیابی کرده است، زیرا dogwifhat (WIF) 13.88 درصد از ارزش بازار خود را در روز گذشته از دست داده است. شایان ذکر است که WIF برگردانده شد PEPE در 28 مارس پس از تبدیل شدن به جدیدترین حس در بازار ارزهای دیجیتال.

از زمان نوشتن این مقاله، PEPE با قیمت 0.000007821 دلار تغییر می‌کند که نشان دهنده کاهش 11.4 درصدی بازه زمانی ماهانه است. با این وجود، توکن به روند بهبودی خود ادامه می دهد و در هفت روز گذشته افزایش 52.2 درصدی را ثبت کرده است.

PEPE، PEPEUSDT، memecoin

PEPE's recovery in the seven-day chart. Source: PEPEUSDT on TradingView

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر