فرمول 1

    • کریپتو.com اولین NFT های خود را با الهام از فرمول 1 کریپتو.com میامی Grand Prix منتشر خواهد کرد.
    • NFT ها در Kinetica: The کریپتو.com NFT Gallery ضرب خواهند شد.
    • طرفداران F1 می توانند NFT های نسخه محدود و یادبود برنده شوند

کریپتو.com، پلتفرم پیشرو ارزهای ارز دیجیتال شده در جهان، اولین مجموعه NFT تولید شده در زمان واقعی با سرعت، داده ها و صدای Formula 1 کریپتو.com Miami Grand Prix را پیشگام خواهد کرد.

از طریق این مجموعه، علاقه مندان این فرصت را خواهند داشت که شاهد “عبارات بصری خارق العاده ای باشند که انرژی جنبشی آزاد شده توسط هر یک از 57 دور مسابقه را به تصویر می کشد.” این رویداد همچنین به دنبال اعلام کریپتو.com به عنوان حامی رسمی عنوان جدیدترین رویداد F1 در طی نه سال همکاری است.

به طور جزئی، داده‌های حسگرهای پراکنده در طول مسیر با داده‌های مسابقه F1 ترکیب می‌شوند تا هنر مولد بی‌نظیری تولید کنند. سپس به‌عنوان NFT در Kinetica ساخته می‌شود: گالری کریپتو.com NFT در روز مسابقه جایزه بزرگ میامی کریپتو.com Formula 1 در 8 مه 2022.

علاوه بر این، به سادگی با ایجاد یک حساب NFT کریپتو.com و ثبت نام در آن crypto.com/miamiطرفداران F1 این شانس را دارند که برنده یکی از 57 نسخه محدود NFT مسابقه شوند که اهدا می شود. علاوه بر این، هر ارسال موفق، یک NFT یادبود منحصر به فرد برای ارسال‌های داخل و خارج از سایت دریافت می‌کند.

آخرین مهلت ارسال 8 می 2022، ساعت 23:59 EDT است. در همین حال، نسخه محدود و NFT های یادبودی که در طول مسابقه ضرب شده اند، ظرف یک هفته پس از مسابقه اهدا می شوند.

علاوه بر این، پلتفرم کریپتو با اشتیاق برای سقوط NFT آتی به توییتر وارد شد. پیش‌نمایش 22 ثانیه‌ای از این رویداد را منتشر کرد که در این مرحله، تقریباً به 30 هزار بازدید رسیده است.

با این حال، حتی کریس مارزالک، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل کریپتو.com نیز هیجان خود را در مورد این رویداد به اشتراک گذاشت:

ارائه راه های منحصر به فرد و نوآورانه برای تعامل با فناوری Web3 هسته اصلی کاری است که در کریپتو.com انجام می دهیم. فعال‌سازی ما در جایزه بزرگ میامی کریپتو.com Formula 1 در جان بخشیدن به فناوری، مهندسی و تجربه مسابقه با ایجاد NFT‌های منحصربه‌فرد از داده‌ها و منابع انرژی در زمان واقعی، واقعاً پیشگامانه است. ما بسیار هیجان زده هستیم که به طرفداران و علاقه مندان به NFT این فرصت را می دهیم که منحصر به فردترین اثر هنری، ورزشی و تاریخ فناوری را برنده شوند.

در جزئیات دیگر، این رویداد همچنین از هشت هنرمند محلی دعوت کرد که به هر کدام بخشی از مسیر داده شد تا الهام بخش یک اثر هنری اصلی باشند. این قطعات سپس در Kinetica: The کریپتو.com NFT Gallery از 6 تا 8 می 2022 نمایش داده خواهند شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر