مقامات مرکزی حریم خصوصی را اهریمنی کرده اند – پروژه های کریپتو باید مقابله کنند

در حالی که یک اصل اصلی و منبع غرور در میان پروژه های ارز دیجیتال است، حریم خصوصی توسط صاحبان قدرت، از جمله قانونگذاران، قانونگذاران، بانک ها و دانشگاهیان، شیطانی شده است.

زی کش (ZEC)، یک سکه حفظ حریم خصوصی که در سال 2016 راه اندازی شد، در 31 مه از ارتقای سیستم خود رونمایی کرد که به کاربران امکان می دهد راحت تر پرداخت های نقدی دیجیتالی خصوصی و غیرقابل اعتماد را روی تلفن های همراه انجام دهند. همه این را به عنوان یک پیشرفت خوب نمی بینند.

ناآشنایی، عدم قطعیت و دسیسه عمومی پیرامون حریم خصوصی – از جمله پیچیدگی، سوء استفاده و فعالیت های سوداگرانه آن – تعدادی از چالش ها و مسائل مربوط به شهرت را برای پروژه های ارز دیجیتال نوآورانه ارائه می دهد. در حالی که یک اصل اصلی و منبع غرور در میان پروژه‌های ارز دیجیتال مانند Zcash است، حریم خصوصی توسط صاحبان قدرت از جمله قانون‌گذاران، قانون‌گذاران، بانک‌ها و دانشگاهیان مورد تخریب قرار گرفته است.

با این حال، هک های مکرر و نقض داده ها نشان می دهد که نیاز به محافظت از حریم خصوصی افراد بیش از هر زمان دیگری ضروری است. اینجاست که شرکت‌های ارز دیجیتال می‌توانند وارد گفتگو شوند و از این حمایت‌های مهم از مصرف‌کننده با استفاده از پروژه‌های متمرکز بر حریم خصوصی دفاع کنند.

مربوط: سکه های حریم خصوصی چیست و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

احساسات مصرف کننده و تخلفات شرکتی

احساس نیاز به داده ها و حریم خصوصی مالی زمانی که افشاگری های فوق العاده نقض Equifax در سال 2017 وارد جریان اصلی شد. آمد به نور حساس ترین اطلاعات مالی تقریباً هر خانواده آمریکایی بدون اطلاع یا رضایت آگاهانه در دست ارائه دهندگان شخص ثالث قرار گرفت – و به درستی محافظت نشد.

آمریکایی ها مدت هاست که از حساس ترین اطلاعات مالی ما دور شده اند. به دلیل سهل انگاری Equifax، اکنون می دانیم که حریم خصوصی و امنیت مالی ما واقعاً چقدر آسیب پذیر است. اوضاع در سال های بعد بدتر شده است. نزدیک به 294 میلیون نفر بودند تحت تاثیر قرار گرفته است با نقض اطلاعات در سال 2021، با افشای بیش از 18.5 میلیون رکورد. این بدترین سال برای نقض داده های شرکتی از سال 2017 بود.

بردن: صنعت کریپتو به یک شرور نیاز دارد. ما نیاز به یک ضرب و شتم ارتباط فعالانه با مصرف کنندگان جریان اصلی داریم تا به آنها اقدامات غیراخلاقی شرکت هایی را یادآوری کنیم که هم از اطلاعات خود محافظت نمی کنند و هم به طور فریبنده از آنها استفاده می کنند. اما این نمی تواند پیامی باشد که «همه آن را خراب کنید و از سیستم خارج شوید». ما همچنین باید به مردم آموزش دهیم که چگونه Web3 از این اتفاق جلوگیری می کند اما آنها را تحت کنترل درآوردن داده های خود قرار می دهد.

مربوط: از دست دادن حریم خصوصی: چرا باید برای آینده ای غیر متمرکز بجنگیم؟

سیاستگذاران توجه کنند

رسوایی پیرامون از دست دادن کنترل اطلاعات مالی ما گرفتار توجه سیاستگذارانی که برخی از آنها می‌گفتند «با داده‌های مالی باید با همان محرمانه بودن سوابق پزشکی رفتار شود.» اما آنچه در واقع ظاهر شد. خارج از این لفاظی؟ زیاد نیست. در نقش کریستیانو لیما از واشنگتن پست قرار دادن آی تی:

“در حالی که توافق جهانی وجود دارد که کنگره باید بیش از صحبت کردن انجام دهد – به طور خاص، تعیین قوانینی در مورد جمع آوری و استفاده از داده های مصرف کننده – اقدام گریزان باقی مانده است.”

چرا این مهم است؟ آمریکایی ها نمی توانند برای حفاظت از حریم خصوصی خود به قانونگذاران وابسته باشند.

بردن: آمریکایی ها به طور فزاینده ای از فناوری بزرگ ناامید شده اند و اعتماد به دولت در پایین ترین حد خود قرار دارد. فرصتی برای گوه زدن و استفاده از آن احساسات وجود دارد، در حالی که در عین حال روایت «اول از حریم خصوصی» ایجاد می‌شود که به آمریکایی‌ها این قدرت را می‌دهد تا خودشان به دنبال حمایت‌های خود باشند.

پروژه‌های پیامی که باید ایجاد کنند سه چیز است: 1) چرا مردم باید همه چیز از داده‌هایشان گرفته تا پیام‌های متنی‌شان را بخواهند و به آن‌ها نیاز داشته باشند تا خصوصی باشند. 2) بسیاری از حقوق مشروع حریم خصوصی مالی ما – و در نتیجه سرنوشت مالی ما – چگونه بوده است به خطر افتاده و از کنترل ما حذف شده است. و 3) حریم خصوصی یک حق قانون اساسی است که اکثریت آمریکایی ها خواهان آن هستند

مربوط: مراقبت از خود، کنترل و هویت: چگونه تنظیم کننده ها آن را اشتباه کردند

ننگ علیه ارز های دیجیتال

اما، ما باید به گوریل در اتاق بپردازیم. گفتگوی حریم خصوصی توسط رسانه ها، مجری قانون و نهادهای نظارتی مختلف مورد بررسی قرار گرفته است و ما در حال شکست دادن نبرد برای تعریف صنعت خود هستیم. بگیرید این نقل قول از سناتور آمریکایی الیزابت وارن:

“DeFi خطرناک ترین بخش دنیای ارز دیجیتال است. […] اینجا جایی است که کلاهبرداران و کلاهبرداران و کلاهبرداران در میان سرمایه گذاران پاره وقت و معامله گران ارزهای دیجیتال برای اولین بار ترکیب می شوند.

وجه مشترک این حملات این است که آنها از قدرت حریم خصوصی کریپتو استفاده می کنند – توسعه موفقیت آمیز آن به عنوان وسیله ای تقریباً غیرقابل نفوذ برای محافظت از هویت کاربران و اطلاعات مالی آنها – و آن را به عنوان یک منفی شدید قرار می دهند. مفهوم: پروژه های حفظ حریم خصوصی به عنوان ابزاری برای فروشندگان مواد مخدر، معاملات مشکوک، و اجتناب از اجرای قانون، تنظیم کننده ها و جمع آوری کنندگان مالیات طراحی شده اند.

بردن: اگر این خصوصیات بدون پاسخ رها شود، پروژه‌های ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی نه تنها اجازه ربوده شدن موقعیت نام تجاری خود را می‌دهند. اما خود را در معرض بررسی بیشتر، پوشش منفی، تحقیقات و اقدامات قانونی احتمالی قرار دهند – همه اینها می تواند ثابت شود که برای ارزش و طول عمر آنها مضر است. انفعال یک گزینه نیست.

مربوط: در دفاع از کریپتو: چرا ارزهای دیجیتال شایسته شهرت بهتری هستند؟

متأسفانه، ما در سازماندهی واقعی و ایجاد یک طرح گسترده صنعت که با مخاطبان هدف ما طنین انداز شده و جنبش ما را رشد دهد شکست خورده ایم. تا زمانی که این کار را انجام ندهیم، به دیگران اجازه خواهیم داد ما را تعریف کنند، که به طور بالقوه منجر به مرگ ما می شود.

بنابراین، ما باید حریم خصوصی را عادی کنیم، آن را ابهام زدایی کنیم، و – مهمتر از همه – متحدانی در آرمان خود به دست آوریم. برای انجام این کار، پروژه های حفظ حریم خصوصی و حامیان – در داخل و خارج ارزهای دیجیتال – باید تحت یک جبهه متحد گرد هم آیند.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا بیانگر دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

تری دیتو بنیانگذار و مدیر عامل شرکت DittoPR است. تری روزنامه‌نگار سابق آسوشیتدپرس و معاون مطبوعاتی سابق وزیر آموزش ایالات متحده، مارگارت اسپلینگ، علاوه بر اینکه یکی از رهبران صنعت کریپتو در ارتباطات است، است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس