• یکی از مقامات ارشد بانک ژاپن به کشورهای G7 هشدار داده است که یک چارچوب قانونی مشترک برای ارزهای دیجیتال باید به سرعت معرفی شود.
  • این بیانیه در واکنش به ادامه درگیری بین روسیه و اوکراین منتشر شده است.
  • نگرانی ها در مورد ارزهای دیجیتالی که برای دور زدن تحریم های اقتصادی استفاده می شوند، همچنان افزایش می یابد.

یکی از مقامات ارشد بانک ژاپن (BOJ) به G7 هشدار داده است که یک چارچوب مشترک برای تنظیم ارزهای دیجیتال باید در اسرع وقت ایجاد شود.

این بیانیه در واکنش به ادامه درگیری بین روسیه و اوکراین است، زیرا نگرانی ها در مورد ارزهای رمزپایه که برای فرار از تحریم های اقتصادی استفاده می شوند، همچنان افزایش می یابد.

کازوشیگه کامیاما، رئیس بخش سیستم های پرداخت بانک مرکزی ژاپن به رویترز گفت که استفاده از استیبل کوین ها ایجاد “یک سیستم اسکان جهانی فردی” را بسیار آسان می کند. این امر به نوبه خود، اجتناب از سیستم‌های پرداخت فعلی، سنتی و تنظیم‌شده را که برای تسویه حساب بر دلار، یورو و ین متکی هستند، برای دولت‌های ملی آسان‌تر می‌کند.

متحدان ایالات متحده، از جمله ژاپن، تحریم هایی را علیه روسیه به دلیل حمله به اوکراین در 24 فوریه 2022 وضع کرده بودند. این تحریم ها شامل حذف بسیاری از بانک های روسی از SWIFT، سیستم پرداخت جهانی می شد.

کامیاما افزود که کشورهای G7 تنها در صورتی قادر به هماهنگی موثر برای تنظیم ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال خواهند بود که با این موضوع با احساس فوریت برخورد کنند، زیرا قوانین فعلی به طور کامل پذیرش فزاینده آنها و تعداد به سرعت رو به رشد را در نظر نمی‌گیرد. دارایی های دیجیتال در بازار

چندین سال است که دولت‌ها در سراسر جهان منابعی را برای توسعه یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال تخصیص داده‌اند.

با این حال، تا این مرحله، چارچوب های نظارتی اکثریت منطقه ای بوده است. یک چارچوب نظارتی پذیرفته شده جهانی، تأثیر تحریم های مالی اعمال شده بر یک کشور توسط سایر کشورها را تقویت می کند و کشور تحریم شده را از نظر مالی ناتوان می کند.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر