مقام مالی فرانسه ثبت بایننس را به عنوان ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال تایید کرد

بایننس گفت که پس از تایید ثبت نام، عملیات خود را در فرانسه «به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد» و قصد دارد تیم خود را «برای پیگیری توسعه زیرساخت‌های بیشتر» گسترش دهد.

Autorité des Marchés Financiers (AMF)، مرجع فرانسه که مسئول تنظیم بازار مالی است، ثبت نام Binance را برای ارائه خدمات مرتبط با ارز دیجیتال در کشور اعطا کرده است.

در یک به روز رسانی چهارشنبه، AMF مشمول Binance France SAS در فهرست ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال ثبت شده در فرانسه. این ثبت‌نام گامی در جهت اجازه دادن به صرافی ارز دیجیتال برای ارائه خدمات مرتبط با ارز دیجیتال در فرانسه از جمله نگهداری دارایی‌ها، مبادله دارایی‌های دیجیتال با سایر توکن‌ها یا مناقصه قانونی و راه‌اندازی یک پلت فرم دارایی دیجیتال بود.

به گزارش AMF، ثبت نام نیاز به چک دارد اطمینان از حسن شهرت و شایستگی مدیران و مالکان ذینفع و همچنین رعایت مقررات مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم. بایننس گفت در یک پست وبلاگی در چهارشنبه، عملیات خود را در فرانسه پس از تایید ثبت “به طور قابل توجهی افزایش می دهد” و برنامه ریزی می کند که تیم خود را “برای پیگیری توسعه زیرساخت های بیشتر” گسترش دهد.

مدیر عامل Binance گفت: “مقررات DASP و AML/CFT فرانسه، الزامات سختگیرانه ای را برای مبارزه با پولشویی و الزامات مناسب و مناسب برای برآورده کردن استانداردهای بالای لازم برای تنظیم در فرانسه وضع کرده است.” چانگ پنگ ژائو، یا CZ.

حرکت به فرانسه نشان دهنده آخرین گسترش بایننس در فعالیت های جهانی خود است تایید اصولی را به دست آورد در ماه آوریل در ابوظبی فعالیت خواهد کرد. در ماه مارس، رگولاتورهای خاورمیانه نیز به این مبادله چراغ سبز نشان دادند ارائه خدمات در بحرین و دبی صرافی اصلی ارزهای دیجیتال در زمان انتشار هیچ دفتر مرکزی رسمی نداشت، اما طبق گزارش ها قرار بود انتخاب کنید مکانی “خیلی زود”، ظاهراً در تلاشی برای راضی کردن تنظیم‌کنندگان – بسیاری از کشورها مقامات قبلاً هشدارهایی داده بودند بایننس مجاز به ارائه خدمات خود به ساکنین نیست.

مربوط: بایننس در حال حرکت در جهان به دنبال دفتر مرکزی “متمرکز” به ایرلند است

در ماه نوامبر، CZ راه اندازی را اعلام کرد یک ابتکار ۱۰۰ میلیون یورویی – ۱۱۵ میلیون دلاری در آن زمان – به نام «ماه هدف» برای توسعه بلاک چین و اکوسیستم کریپتو در فرانسه و اروپا. در طول اجلاس هفته بلاک چین پاریس در ماه آوریل، مدیر عامل بایننس گفت که فرانسه «یکی از مترقی‌ترین و آزاداندیش‌ترین دولت‌ها را دارد که می‌تواند در توسعه مقررات طرفدار ارز های دیجیتال کمک کند».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس