معافیت های مالیاتی_دولت_تایلند برای_پرداخت_کریپتو_تا_۲۰۲۳

  • گروه SCB X برنامه خود برای به دست آوردن 51 درصد از سهام صرافی ارز دیجیتال تایلندی Bitkub را به تعویق انداخت.
  • این به دلیل قوانین سختگیرانه ارز دیجیتال در تایلند است.
  • در ماه فوریه، بانک تایلند و SEC گفتند که ارزهای دیجیتال مشمول مقررات و محدودیت‌های پرداخت بیشتری خواهند بود.

گروه SCB Xیکی از زیرمجموعه‌های Siam Commercial Bank، قدیمی‌ترین بانکداری تایلند، اعلام کرده است که به طور موقت پیشنهاد ۴۸۷ میلیون دلاری برای خرید ۵۱ درصد از سهام بیت‌کوب، بزرگترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال محلی پادشاهی را به تعویق انداخته است.

این تصمیم به این دلیل اتخاذ شد که قوانین همچنان توسعه ارزهای دیجیتال و تجارت کریپتو در کشور را محدود می کند.

به عنوان بخشی از استراتژی خود برای تبدیل شدن به یک فین‌تک منطقه‌ای، گروه SCB X قصد داشت تا 51 درصد مالکیت بیت‌کوب را تا سه ماهه دوم سال 2022 خریداری کند. با این حال، به نظر می‌رسد که دیگر اینطور نیست. هدف اصلی این بود که در نوامبر 2021 سهام را به دست آورد.

در فوریه 2022، بانک تایلند و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اعلام کردند که ارزهای دیجیتال مشمول مقررات سخت‌گیرانه‌تری خواهند بود و محدودیت‌هایی در مورد استفاده از آنها به عنوان نوعی پرداخت در کشور اعمال خواهد شد. این کار برای اطمینان از اینکه ارزهای ارز دیجیتال شده فقط می توانند به عنوان دارایی در پلتفرم های دارای مجوز معامله شوند، انجام شد.

چندین صرافی ارزهای دیجیتال، از جمله Binance و Huobi، در گذشته در پیروی از محدودیت‌های نظارتی و قوانین موجود در کشور با مشکل مواجه بوده‌اند.

در تحولات مرتبط، Bitkub و یک شرکت فناوری محلی ویتنامی در ماه آوریل برای توسعه Kubtech به عنوان یک اپراتور خصوصی بلاک چین همکاری کردند. هدف بلندمدت این شرکت این است که در آینده نه چندان دور آن را به یک پلتفرم معاملاتی کریپتو تبدیل کند.

طبق گزارش‌ها، در ویتنام، صدها باشگاه و انجمن تجارت کریپتو با اعضا و حامیان از هر زمینه‌ای وجود دارد. تعدادی از سازمان ها قبلاً بیت کوین را به عنوان پرداخت پذیرفته بودند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر