«مقیاس‌سازی سخت است»: افت خوش‌بینی تحت تأثیر تقاضای بالا در تمام دوران است

«وای چه روزی. OP Drop #1 راه اندازی آشفته ای داشت که در نهایت پس از بیش از پنج ساعت کار بی وقفه آن را تثبیت کردیم.

راه حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم پس از راه‌اندازی، Optimism با «تقاضای بالای تمام دوران‌ها» غلبه کرده است. ایردراپ مورد انتظار امروز.

کاربرانی که برای جمع‌آوری توکن‌های خود مسابقه می‌دادند، با تراکنش‌های ناموفق یا با تاخیر مواجه شدند، زیرا تیم Optimism در پس‌زمینه مسابقه داد تا ظرفیت بیشتری به شبکه اضافه کند.

همانطور که قبلا در ماه آوریل گزارش شده بود، Optimism در حال پخش شدن است نشانه حکومت OP جدید – در چندین مرحله – در کنار راه‌اندازی یک سازمان غیرمتمرکز مستقل به نام «مجموعه خوش‌بینی».

نزدیک به 250000 آدرس می‌توانند ایردراپ را دریافت کنند، با واجد شرایط بودن برای کاربران اولیه Optimism و کاربران عادی اتریوم مانند رای‌دهندگان DAO، امضاکنندگان چند علامت و کاربران بریج.

با توجه به وضعیت خوش بینی، شبکه اصلی با تجربه عملکرد را برای تقریباً سه ساعت و نیم کاهش داد و تیم “ظرفیت بیشتری” برای حل این مشکل فراهم کرد. در نتیجه، عملکرد گره بایگانی تا زمانی که بار شبکه کاهش یابد، به طور موقت محدود باقی مانده است.

Optimism در توییتر اعلام کرد که درس هایی را که از اولین ایردراپ آموخته است، خواهد گرفت و آنها را در دور دوم به کار خواهد گرفت، در حالی که هفته آینده یک “بازنگری گسترده به گذشته” را منتشر خواهد کرد که جزئیات آنچه را که رخ داد منتشر خواهد کرد.

«وای چه روزی. OP Drop #1 یک راه اندازی آشفته داشت که در نهایت پس از بیش از پنج ساعت کار بی وقفه آن را تثبیت کردیم.

کاربران توییتر مانند OlimpioCrypto اولین کسانی بودند که ساعاتی قبل از Optimism که رسماً این کار را انجام دهد، ایردراپ را به 35400 دنبال کننده خود اعلام کردند.

همانطور که وجود دارد، OP برای تجارت در چندین صرافی متمرکز مانند کوین بیس OKX، Bybit، Gate.io، MEXC Global به همراه صرافی غیرمتمرکز محبوب (DEX) Uniswap.

با رقابت کاربران برای گرفتن توکن های رایگان قبل از اعلام رسمی، تیم Optimism تصدیق کرد که شبکه آن برای حمایت از این تقاضا در تلاش بود.

کارآگاهان سوپ – همانطور که ممکن است حدس زده باشید، OP Drop شماره 1 امروز راه اندازی می شود. ما هنوز به طور رسمی اعلام نکرده‌ایم، اما در حال حاضر تقاضای بالایی را تجربه می‌کنیم. ما می‌دانستیم که همه هیجان‌زده خواهند شد، اما گاو مقدس – شما نمی‌توانید منتظر #OPSummer باشید.»

وی افزود: “ما در تلاش هستیم تا قبل از اعلام رسمی خود ظرفیت بیشتری را فراهم کنیم – در این بین RPC عمومی ممکن است به کندی پاسخ دهد.”

RPC (تماس رویه از راه دور) برنامه‌های مختلف مانند MetaMask یا Uniswap را قادر می‌سازد تا با Optimism و Ethereum تعامل داشته باشند و به نظر می‌رسد یکی از مسائل مهم بوده است که تراکنش‌های OP را کند کرده است.

مربوط: پذیرش لایه 2 می تواند نقطه عطف بعدی ارزهای دیجیتال را ایجاد کند

مارتین کوپلمان، یکی از بنیانگذاران بلاک چین سازگار با EVM، Gnosis Martin Köppelmann، اظهار داشت که فکر می کند Optimism یکی از پروژه های “پیشرو” است. حل مشکل مقیاس پذیری اتریومs، اما این افت این نکته را برجسته کرد که “مقیاس بندی سخت است.”

با توجه به CoinGecko، OP قبل از افزایش به 2.10 دلار با 1.43 دلار باز شد، اما قیمت از آن زمان به حدود 1.92 دلار کاهش یافته است که نشان دهنده افزایش تقریباً 34 درصدی است. تا کنون، حجم معاملات در زمان نگارش این مقاله به بیش از 169 میلیون دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس