سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال و بیت کوین تقریباً در هر بخش و در بین شخصیت های مختلف گسترش یافته اند. با افزایش پذیرش دارایی‌های دیجیتال، بیشتر مردم به قطار سرمایه‌گذاری می‌پیوندند تا رشد بالقوه عظیمی کسب کنند. سلبریتی ها و مقامات دولتی چه از دولت های گذشته و چه در حال حاضر در سطح جهانی عقب نمانده اند.

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده، پیام تبریک خود را به بیت کوین در 13 سالگی آن ارسال کرد.هفتم روز تولد. اندکی پس از راه اندازی “توکن غیرقابل تعویض (NFT)” شخصی خود در دسامبر 2021.

مطالب مرتبط | ریپل با وجود «حمله به کریپتو» توسط The Sec، قوی‌ترین سال خود را پشت سر گذاشت.

خانم ترامپ پیام خود را از طریق منتشر کرد توییتر روز دوشنبه به بزرگترین دارایی دیجیتال جهان در حالی که سیزدهمین سالگرد خود را جشن می گیردهفتم سالگرد.

بانوی اول گذشته در پیام خود به ارزش بازار بیت کوین، بیش از یک تریلیون دلار اشاره کرد. سپس، او برای بلاک جنسیس بیت کوین جشن شادی را در سالگرد آن آرزو کرد.

واکنش ها به تشویق بیت کوین بانوی اول سابق

توییت خانم ترامپ بیش از 8000 بازتوییت و 30000 لایک در مطبوعات دریافت کرده است. علاوه بر این، این پست واکنش‌های جامعه ارزهای دیجیتال را به دنبال داشته است. این شامل افرادی مانند آنتونی پمپلیانو، یکی از بنیانگذاران Morgan Creek Digital می شود. پومپلیانو پیش بینی کرد که بانوی اول سابق احتمالاً یک بیت کوینی است یا با صنعت بیت کوین مرتبط است.

از سوابق CoinGecko، BTC در زمان انتشار حدود 880 میلیارد ارزش بازار دارد. علاوه بر این، دارایی دیجیتال آخرین بار در ابتدای دسامبر 2021 ارزش بازاری بیش از 1 تریلیون دلار داشته است.

بیت کوین
بیت کوین در نمودار روزانه پایین مانده است منبع: BTCUSD Tradingview

واکنش بیشتر به پست بانوی اول سابق، برخی از نظرات ضد بیت کوین همسرش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را تشریح کرد.

برخی بازتوییت‌ها به یاد می‌آورند که چگونه رئیس‌جمهور سابق ترامپ به طور مداوم بیت کوین را مورد انتقاد قرار می‌دهد. او به شدت موضع خود را به عنوان یک طرفدار ضد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اتخاذ کرد. وی اشاره کرد که به دلیل نوسانات بالای ارزش ارز دیجیتال، این یک کلاهبرداری مبتنی بر هوای رقیق است.

علاوه بر بیت کوین، رئیس جمهور سابق ترامپ، فیسبوک لیبرا را مورد انتقاد قرار داد و پیش بینی کرد که این ارز دیجیتال دارای قابلیت اطمینان و ثبات کمتری باشد. وی اظهار داشت که اگر فیس بوک بخواهد بانکی را اداره کند، باید رویه شناخته شده و قانونی را دنبال کند.

یکی از ناظران توییتر، هنگام مقایسه اقدامات مختلف زوج ترامپ، کل سناریو را به عنوان یک “اعلان طلاق مرموز” منتشر کرد.

مطالب مرتبط | XRP با 7 درصد افزایش با راه اندازی شراکت جدید ODL Ripple شتاب ایجاد می کند

پیش از این، خانم ترامپ رسماً دسامبر 2021، پلتفرم توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را منتشر کرد. با این حال، او به همان اندازه، مهم‌ترین مجموعه دیجیتالی خود را به نام Melania’s Vision گذاشت.

از وب سایت رسمی بانوی اول سابق، بلاک چین سولانا فروش NFT او را مدیریت کرد. همچنین مزایده فروش روز جمعه منعقد خواهد شد.

Featured image from Pexels, charts from TradingView.com



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر