• دانیل شین، بنیانگذار Terra، به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد سقوط LUNA و UST از خروج از کره جنوبی منع شده است.
  • دادستان ها همچنین همکاری با اینترپل را برای صدور حکم استرداد دو کوون بررسی کرده اند.
  • وزارت دادگستری کره جنوبی پس از ورود دو کوون، اخطاریه ای را تأیید کرد.

Shin Hyun-Seong – که با نام انگلیسی خود دانیل شین نیز شناخته می شود – بنیانگذار Terraform Labs، به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد فروپاشی Luna و UST از خروج از کشور جلوگیری شده است. وکلای دادگستری همچنین در مورد چشم انداز هماهنگی تلاش ها با اینترپل به منظور دریافت “اعلامیه قرمز” مبنی بر استرداد دو کوون یکی از بنیانگذاران Terra بحث کرده اند.

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط خبرگزاری های محلی در 27 ژوئیه، وزارت دادگستری کره جنوبی به تیم تحقیقاتی جرایم مالی و اوراق بهادار مشترک دادستان های ناحیه جنوبی سئول اجازه داد تا “اخطاریه ای در بدو ورود” در Terra’s Do Kwon منتشر کنند. این تاییدیه در پاسخ به درخواست تیم داده شد.

دو کوون در حال حاضر متهم به انتشار سکه است، علیرغم آگاهی از احتمال کاهش شدید قیمت دارایی دیجیتال در هر زمان، بنابراین بازده سرمایه گذاری هایی را که ناپایدار بوده و سرمایه گذاران را به اشتباه جذب می کند، نوید می دهد.

اخیراً، شین Terra به عنوان نتیجه یک حکم بازرسی در خانه او توسط مقامات تحقیق در کره جنوبی. پلت فرم پرداخت او، Chai Corp، نیز به عنوان بخشی از مجموعه تحقیقاتی که دولت علیه سایر مشاغل انجام داد، مورد بررسی قرار گرفت.

هر دو اخطار برای تیم تحقیقات جنایی در تحقیقات بیشتر دو کوون پس از ورود وی از سنگاپور به کره جنوبی در مورد سوء ظن به کلاهبرداری و پولشویی مفید خواهد بود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر