• پس از ادغام قریب الوقوع اتریوم، آلتکوین ممکن است بیت کوین را به عنوان تاثیرگذارترین ارز دیجیتال از بین ببرد.
  • ادغام یک به‌روزرسانی است که مدت‌هاست در دست ساخت است و تغییر اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام را به پایان می‌رساند.
  • ارزش این ارز دیجیتال در زمان انتشار 1535 دلار است که در 24 ساعت گذشته 4.5 درصد کاهش داشته است.

تعداد قابل توجهی از افراد تحت این تصور هستند که پس از اتریوم با تکمیل سوئیچ قریب‌الوقوع خود به شبکه اثبات سهام (PoS)، در موقعیتی قرار خواهد گرفت که بیت‌کوین (BTC) را به‌عنوان تاثیرگذارترین ارز دیجیتال از بین ببرد.

ادغام یک به روز رسانی است که مدت زیادی است در دست ساخت است و تغییر اتریوم را از یک اثبات کار (PoW) سیستم به یک اثبات سهام. پیش‌بینی می‌شود که این تغییر میزان انرژی مصرفی برای هر تراکنش را کاهش دهد و منجر به کاهش ردپای کربن کلی شود.

برای بیش از یک دهه، بیت کوین جایگاه خود را به عنوان با ارزش ترین ارز دیجیتال حفظ کرد. با این حال، در سال های اخیر، ارزش بیت کوین به سرعت در حال چرخش بوده است که باعث شده سرمایه گذاران احساس ناراحتی کنند.

اصطلاح «فلیپینگ» به لحظه فرضی اشاره دارد که در آن ارزش بازار اتریوم از بیت کوین پیشی می‌گیرد و از این رو اتریوم را به عنوان بزرگترین بازار معرفی می‌کند. ارز دیجیتال.

از آنجایی که اتریوم به حرکت خود در بازار نزولی ادامه می دهد، این هفته شاهد بهبود قیمت ارز دیجیتال بودیم. سرمایه گذاران پس از مواجهه با پایین ترین سطح زیر 1000 دلار در ماه ژوئن، شاهد رشد خیره کننده ای بودند که از 1600 دلار گذشت.

با این حال، تاریخ راه اندازی Merge که در ماه سپتامبر خواهد بود، بدون شک بر روند این ارز دیجیتال تأثیر گذاشته است. بر اساس آماری که توسط CoinMarketCap جمع آوری کننده بازار گردآوری شده است، ارزش این ارز دیجیتال جایگزین در زمان انتشار 1535 دلار است که نشان دهنده کاهش 4.5 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر