موسسات در حال کاوش در فضا هستند – تیم کریپتو KPMG کانادا

کریم سادک و کونال باسین گفتند که تیم “تحرک زیادی” در مورد توکن سازی دارایی ها دیده است، اما همچنین در حال بررسی رشد بالقوه NFT ها و متاورس است.

به گفته دو عضو تیم، عملیات کانادایی حسابرس چهار بزرگ، کلینولد پیت مارویک گوردلر، یا KPMG، ممکن است نقشی در ورود مؤسسات به فضای ارز دیجیتال داشته باشد.

کریم سادک و کونال باسین از تیم خدمات بلاک چین و دارایی‌های کریپتو KPMG کانادا در کنفرانس Collision در تورنتو در روز سه‌شنبه با Cointelegraph صحبت کردند و گفتند که این شرکت بیت کوین را اضافه کرده است.بیت کوین) و اتر (ETH) به ترازنامه خود نشان می دهد که به دیگران نشان می دهد “در بازی دارای پوست است.” به گفته سادک، نگه داشتن دارایی های دیجیتال تنها اولین قدم حرکت عمیق تر به فضای کریپتو بود.

بهسین گفت: “ما فکر کردیم بهتر است خودمان این سفر را طی کنیم – به جامعه نشان دهیم که بخشی از آن هستیم، ما از جامعه حمایت می کنیم.” ما از نهادینه شدن فضا نیز حمایت می کنیم.»

سادک اضافه کرد که هجوم این شرکت به فضای کریپتو یک “تصادف” مبتنی بر کاهش قیمت نبود، بلکه یک شورای حاکمیتی برای تحقیق و حرکت رو به جلو بود. علیرغم بازار نزولی فعلی، بهاسین گفت که فضا برای بلوغ وجود دارد و بسیاری از مؤسسات احتمالاً در آینده با درک بیشتری وارد خواهند شد.

طبق گفته این زوج، تیم ارز دیجیتال KPMG «تحرک زیادی» در مورد توکن‌سازی دارایی‌ها در بازار املاک و مستغلات و فراتر از آن دیده بود، اما همچنین در حال بررسی رشد بالقوه توکن‌های غیرقابل تعویض و متاورس بود:

“[The metaverse] هنوز در مراحل اولیه خود است – شرکت ها هنوز در حال کاوش هستند. اما این چیزی است که آنها به کاوش ادامه خواهند داد و پس از آماده شدن فضا، به بررسی عمیق‌تری در آن خواهند پرداخت.»

تیم KPMG اضافه کرد که در صورت افزایش پذیرش، تنظیم‌کننده‌ها می‌توانند توجه خود را به مؤسسات معطوف کنند و چارچوبی را برای شرکت‌ها فراهم کنند تا با توجه به سرمایه‌گذاران «سنجش لازم» را انجام دهند. به گفته سادک، رگولاتورهای کانادایی محیط مساعدی را برای اکتشاف این شرکت در حوزه ارزهای دیجیتال فراهم کرده بودند و افزودند که KPMG نظرسنجی را در سال 2022 با هدف اندازه گیری رشد در فضا راه اندازی کرده است.

مربوط: KPMG در کانادا BTC و ETH را به خزانه خود اضافه می کند

در سال 2021، مقامات کانادایی اقدامات نظارتی را آغاز کرد علیه صرافی‌های پولونیکس و اوکیکس ارزهای دیجیتال و به شرکت‌ها هشدار داد که تبلیغات «سبک قمار» را تبلیغ نکنند. با این حال، این کشور خانه اولین بیت کوین نیز بود (بیت کوین) صندوق قابل معامله در بورس، راه اندازی شده توسط Purpose در ماه فوریه

“بازار نزولی یا نه، موسسات به پرسیدن این سوالات ادامه می دهند [on NFTs, the metaverse, Web3, and crypto]بهاسین گفت. “آنها به کاوش ادامه می دهند.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس