مونته نگرو، ویتالیک را شهروند می کند، بخشی از برنامه هایی برای تبلیغ آن به عنوان یک مرکز بلاک چین

این کشور کوچک اروپای جنوب شرقی با اعطای شهروندی به بنیانگذار اتریوم شروع به بررسی آب های تیره مقررات بلاک چین کرده است.

طبق گزارش‌ها، دولت مونته‌نگرو با تبدیل شدن به جدیدترین شهروند خود، خالق اتریوم، ویتالیک بوترین، به تعهد خود مبنی بر تبدیل شدن به مرکزی برای نوآوری بلاک چین عمل می‌کند.

خبرگزاری RTCB مونته نگرو گزارش داد که نخست وزیر، زدراوکو کریوکاپیچ توصیه شده بوترین این امتیاز را دریافت می کند که به کشور اروپای جنوب شرقی کمک کند تا تلاش های خود را برای تبدیل شدن به یک مرکز نوآوری بلاک چین ارتقا دهد.

به نظر نمی رسد که اعلامیه رسمی وجود داشته باشد، با این حال گزارش شده است که این عکس توسط وزیر دارایی و رفاه اجتماعی Milojko Spajić در هنگام دریافت پاسپورت بوترین به اشتراک گذاشته شده است.

ویتالیک بوترین تابعیت مونته نگرو را از وزیر دارایی و رفاه اجتماعی Milojko Spajić دریافت کرد. منبع: توییتر

مونته نگرو میزبان اتریوم (ETH) یکی از بنیانگذاران در 7 آوریل در Future Now! پانل بحث به میزبانی وزیر اسپایچ در آن جلسه، بوترین، محقق اتریوم، ولاد زامفیر، پروفسور حقوق دانشگاه ممفیس، بوریس ماملیک، و وزیر اسپاجیچ در مورد قانونی بودن هویت بلاک چین، قراردادهای هوشمند در دولت و موضوعات دیگر صحبت کردند.

در جلسه 4 آوریل، کریوکاپیچ، نخست وزیر کریوکاپیچ، بوترین و چندین مقام دولتی دیگر نیز در مورد گزینه های مونته نگرو در زمینه صنعت بلاک چین بحث کردند، همانطور که توسط رسانه های خبری محلی گزارش شده است. مینا. یکی از جنبه‌های مهم این بود که چگونه ارز دیجیتال را برای شهروندانش تنظیم کند.

وزیر اسپاجیچ اظهار داشت که آرزو دارد کشورش در قبال مجرمان در صنعت سختگیر باشد، اما احساس می‌کند انصاف باعث رشد و کاهش اقتصاد خاکستری در همه زمینه‌ها می‌شود. او اضافه کرد:

مونته نگرو در تلاش است تا با تاکید بر تمام مزایای یک صنعت قانونی که مقررات جذابی را به همراه خواهد داشت، به مرکز نوآوری در فناوری بلاک چین تبدیل شود.

دولت مونته نگرو اکنون شروع به کندوکاو در پیچیدگی‌های پیچیده نظارتی ناشی از ادغام فناوری بلاک چین در سیستم‌های مختلف خود کرده است.

در طول آینده اکنون! در این رویداد، اعضای میزگرد روی این موضوع تمرکز کردند که چگونه مردم می توانند به طور قانونی یک جامعه با استفاده از بلاک چین ایجاد کنند و به طور قانونی هویت خود را تأیید کنند و در برابر سرقت هویت محافظت شوند. Mamlyk پیشنهاد کرد که سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) می‌توانند توکن‌های DAO را برای افراد صادر کنند تا هویت خود را به عنوان عضو ثابت کنند و در عین حال از حریم خصوصی خود محافظت کنند. با این حال، بوترین گفت: “هیچ اصل جادویی یک خطی وجود ندارد” که بتواند با بازیگران بد مقابله کند.

مربوط: مقررات DAO در استرالیا: مسائل و راه حل ها، قسمت 2

وقتی از بوترین در مورد اینکه آیا مونته نگرو باید به شرکت ها اجازه دهد به عنوان DAO ثبت نام کنند یا خیر، به وایومینگ اشاره کرد که به رسمیت می شناسد. DAO به عنوان اشخاص حقوقی. او گفت که چنین کاربرد حکمرانی غیرمتمرکز “گام اول خوب” است و ممکن است “محل خوبی برای شروع” برای مونته نگرو باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس