مونرو قیمت XMR را برای رالی 75 درصد قرار می دهد

این راه‌اندازی صعودی زمانی ظاهر می‌شود که مونرو در جولای 2022 خود را برای گذراندن یک هارد فورک بزرگ آماده می‌کند.

مونرو (XMR) سه روز پس از ثبت بالاترین قیمت هفته تا به امروز در حدود 290 دلار در 24 آوریل، قیمت تقریباً 10 درصد کاهش یافت.

شکست گوه سقوط در حال انجام است

قابل ذکر است که قیمت XMR در اواخر ماه مارس از ساختار “در حال سقوط” خود خارج شد. در جلسات روزانه بعدی به حرکت صعودی خود ادامه داد، با افزایش حجم که نشان دهنده احساسات صعودی در میان معامله گران مونرو بود.

تحلیلگران سنتی در نظر می گیرند افتادن گوه ها به عنوان الگوهای معکوس صعودی، به عنوان مثال، قیمت ابتدا در یک کانال نزولی و انقباضی تثبیت می شود و به دنبال آن یک جهش قوی به سمت بالا می رود.

به عنوان یک قاعده، هدف شکست گوه در حال سقوط نزدیک به سطح در طول برابر با حداکثر فاصله بین خط روند پایین و بالایی الگو است.

نمودار قیمت هفتگی XMR/USD با تنظیم شکست «در حال سقوط». منبع: TradingView

گوه سقوط XMR نزدیک به 250 دلار است. در همین حال، نقطه شکست سازه حدود 210 دلار است. در نتیجه، هدف صعودی توکن مونرو نزدیک به 470 دلار است که بیش از 75 درصد نسبت به قیمت امروز افزایش یافته است.

با این وجود، XMR هنوز باید بالای 300 دلار، یعنی سطح مقاومت روانی، بسته شود تا حرکت خود به سمت هدف در حال سقوط را تایید کند.

هارد فورک مونرو در پیش است

چشم انداز صعودی XMR نیز در ماه های منتهی به هارد فورک مونرو ظاهر می شود.

قابل ذکر است که Monero در ماه ژوئیه و قبل از استقرار شبکه آزمایشی در ماه مه تحت یک ارتقاء پروتکل آزمایشی قرار خواهد گرفت. هدف این به‌روزرسانی افزایش اندازه حلقه از 11 به 16 است تا اطمینان حاصل شود که تراکنش‌های XMR دارای ناشناس بودن بیشتری هستند تا کار را سخت‌تر کند. منبع تراکنش را پیدا کنید.

اعلامیه هارد فورک در پس زمینه ظاهر شد افزایش تقاضا برای سکه های حریم خصوصی در میان آشفتگی های ژئوپلیتیکی و اقتصادی.

10 اجرای برتر سکه حریم خصوصی در هفت روز گذشته. منبع: مساری

خطرات اصلاحی کوتاه مدت

پایه‌های قوی XMR زیربنای راه‌اندازی گوه صعودی آن است. با این وجود، مونرو نیز در کوتاه مدت در معرض خطر اصلاح است.

نمودار قیمت روزانه XMR/USD. منبع: TradingView

XMR پس از آزمایش 278 دلار مکرر به عنوان مقاومت در سه روز گذشته، کاهش یافته است، و این احتمال را افزایش می دهد که می تواند پایین تر باشد. این نشان می دهد که هدف نزولی بعدی نزدیک به 227 دلار به نظر می رسد، همزمان با خط فیب 0.236 نمودار اصلاحی فیبوناچی، که از اوج نوسانی 493 دلار به پایین ترین نوسان 145 دلاری کشیده شده است.

مربوط: کریپتو منتخب مونرو به عنوان حملات «اخاذی مضاعف» باج‌افزار 500 درصد افزایش یافته است.

برعکس، یک حرکت قاطع بالاتر از 278 دلار می تواند آزمایش XMR 320 دلار – خط 0.5 Fib – را به عنوان هدف صعودی موقت آن داشته باشد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس