PlaceWar_to_Revolutionize_P2E_Projects,_Says_CEO_Myrtle_Ann_Ramos

برنامه نویسان، طراحان و گیمرها در سراسر جهان مشتاقانه منتظر بازی جدید NFT PlaceWar هستند – برای کسب درآمد، پیروزی در جنگ ها و تسخیر منابع مخالفان. انتشار اولین نسخه از این پروژه به زودی انتظار می رود و در آستانه این رویداد سعی کردیم به نحوه اقتصادی بازی و دلیل محبوبیت آن پی ببریم.

PlaceWar یک بازی است که توسط متخصص پروژه های P2E Myrtle Ramos و توسعه دهندگان Mega Game Studio ساخته شده است که قبلاً بازی های محبوبی مانند Last Descendant of Dragon ، Glory Battlefield ، Glory Battlefield – Middle Ages ساخته اند. در سال 2021، توسعه دهندگان باتجربه با هم متحد شده اند تا متاورز PlaceWar را ایجاد کنند تا تجربه ای کاملاً جدید در زمینه بازی های بازی برای کسب درآمد به بازیکنان ارائه دهند. و موفق شدند!

PlaceWar: نه فقط یک بازی دیگر P2E

لیلی فرگوسن، 23 ساله، ایالات متحده، کار خود را در یک استودیوی طراحی در اوج شیوع همه‌گیری رها کرد تا شانس خود را در بازی بلاک چین PlaceWar امتحان کند، جایی که بازیکنان برای تصاحب سرزمین NFT با یکدیگر مبارزه می‌کنند. گیلبرت معتقد است که پتانسیل خلاقانه او می تواند درست در بازی به کار گرفته شود.

و او درست می گوید – PlaceWar فقط یک پروژه بازی برای کسب درآمد نیست، بلکه یک متاورز واقعی است که در آن می توانید از هنر خود درآمد کسب کنید.

PlaceWar بر اساس یک بازی استراتژیک غیرمتمرکز مبتنی بر BEP-20 با گیم پلی توپخانه بسیار جذاب است. وظیفه بازیکنان شکست دادن رقبای خود برای به دست آوردن منابع و کسب درآمد از آن است. به عنوان پاداش برای دستاوردها، بازیکنان یک ارز دیجیتال دریافت می‌کنند: یک توکن درون بازی $PLACE، که می‌تواند برای کسب درآمد یا خرید زمین جدید در بازار PlaceWar استفاده شود.

PlaceWar بازیکنان را قادر به تولید محتوا از طریق سیستمی به نام Pixel می کند. هر بازیکن می تواند برای زمین، تانک ها، مدافعان، ساختمان ها، نقشه ها و حتی حالت های بازی خود طرحی ایجاد کند. علاوه بر این، از طریق PlaceDAO، بازیکنان می توانند به آپدیت ها و تغییرات در قوانین بازی رای دهند. اینگونه است که PlaceWar فرهنگ جدیدی از تعامل بین گیمرها، طراحان و کاربران علاقه مند به توسعه متاورس ایجاد می کند.

Web 3.0 و Metaverse متحول خواهند شد و نه تنها به ما کمک می کنند که جهان را چگونه ببینیم، بلکه چگونه می توانیم در آن مشارکت و مشارکت داشته باشیم. – یکی از بنیانگذاران PlaceWar، میرتل آن راموس

گیم پلی و اقتصاد PlaceWar

PlaceWar یک بازی تاکتیکی نوبتی است که در آن می توانید با استفاده از انواع مختلف تانک ها و استراتژی های جنگی بی شماری با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. هر تانک دارای مهارت های منحصر به فردی است که گزینه های گسترده ای را برای مانور در میدان جنگ به بازیکن می دهد. اما مراقب باشید – تانک ها نیز نقاط ضعف خود را دارند.

بازیکن می تواند از پنج کلاس تجهیزات با مهارت های منحصر به فرد استفاده کند:

  • قرون وسطی: تانک های کند اما قدرتمند و مهیب
  • زره سنگین: تانک های جهانی با زره خوب، آسیب و تحرک
  • موشک انداز: تانک برای کسانی که ترجیح می دهند از راه دور حمله کنند
  • مخزن مکانیکی: نابودگرهای آینده نگر با سلاح های غیر معمول
  • دوزیست: تانک های سریع، که حتی پیچیده ترین زمین مانعی برای آنها نیست.

برای برنده شدن باید از تمامی امکانات کلاس های مختلف تجهیزات استفاده کنید. در هر نوبت جدید، بازیکن به صورت استراتژیک زاویه و قدرت شلیک مناسب را انتخاب می کند تا حداکثر آسیب را به دشمنان وارد کند و در عین حال آسیب به تانک های آنها را به حداقل برساند.

هدف بازیکن این است که تمام دشمنان را در میدان نبرد از بین ببرد تا سرزمین دشمن را فتح کند و منابعی را از او برای بهبود نیروهایش به دست آورد. و چیزی وجود دارد که باید فتح کرد – سرزمین PlaceWar به 300 در 300 قطعه پیکسل های توکن شده تقسیم شده است.

پیکسل چیست؟

Pixel یک NFT و در عین حال 1 از 90000 بخش از فضای بازی است که پایگاه بازیکن در آن قرار دارد. هر پیکسل سطح کمیاب خود را دارد که بسته به تعداد منابع و مکان نسبت به مرکز بوم کلی متفاوت است. هرچه به مرکز نزدیکتر باشد، پیکسل های کمیاب تر، NFT گران تر است.

یک پیکسل فقط زمین نیست، بلکه منبعی از منابع است که هر 6-12 ساعت بر روی پیکسل ها ظاهر می شود. با استفاده از منابع استخراج شده، بازیکن می تواند ساختارهایی را روی پیکسل بسازد، مدافعان پهپاد را قرار دهد و ارتشی از تانک ها را جمع آوری کند.

در PlaceWar هر کسی سبک بازی خود را انتخاب می کند. برخی از بازیکنان می توانند ارتشی برای حمله و غارت منابع دیگران ایجاد کنند. سایر بازیکنان ساختارهای دفاعی خواهند ساخت و منابع را بدون حمله استخراج خواهند کرد. بازیکنان سوم استراتژی های دفاعی و حمله را ترکیب خواهند کرد.

اما این همه ماجرا نیست. به‌زودی، توسعه‌دهندگان قصد دارند حالت‌های جدیدی را با Guild War اضافه کنند و همچنین به سیستم Full Pixel تغییر دهند.

بازی. ايجاد كردن. بدست آوردن.

آیا می خوای امتحانش کنی؟ وارد دنیای جنگ های حماسی تانک PlaceWar شوید و از تمام ویژگی های ماشین های رزمی منحصر به فرد استفاده کنید! ارتش خود را از طیف گسترده ای از ماشین های جنگی بسازید و برای پیروزی در نبرد تصمیمات درست بگیرید. در ایجاد محتوای NFT شرکت کنید، با دیگر بازیکنان رقابت کنید، استراتژی های خود را پیاده سازی کنید و در فضاهای باز PlaceWar Land برنده شوید.

سلب مسئولیت: CoinQuora هیچ محتوا یا محصولی را در صفحه خود تأیید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مرتبطی است که می توانیم به دست آوریم، خوانندگان تشویق می شوند قبل از هر اقدامی تحقیقات خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند. لطفا توجه داشته باشید که این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هاBEP-20 NFT Play-to-Earn

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر