ناشناس متعهد شد که “جنایات” دو کوون را آشکار کند

گروه هکتیویست Anonymous در کانال یوتیوب خود گفت: “شکی نیست که جنایات بیشتری در مسیر تخریب شما کشف می شود.”

گروه هکتیویست Anonymous متعهد شده است که “مطمئن شود” دو کوون، بنیانگذار Terra، “در اسرع وقت به عدالت سپرده شود” در رابطه با فروپاشی Terra.لونا) و اکوسیستم TerraUSD (UST) در ماه می.

روز یکشنبه، یک ویدئو ظاهراً از گروه هکرهای Anonymous، لیستی از تخلفات ادعایی Kwon را منتشر کرد، از جمله نقدینگی 80 میلیون دلاری هر ماه از Luna و TerraUSD قبل از ریزش آن و همچنین نقش او در ریزش پول نقد پایه سکه پایدار، که گویا دو کوون با نام مستعار “ریک سانچز” در اواخر سال 2020 برای آن همکاری کرد.

«دو کوون، اگر گوش می‌دهید، متأسفانه، هیچ کاری نمی‌توان انجام داد تا آسیبی که وارد کرده‌اید را برگرداند. در این مرحله، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که شما را مسئول بدانیم و مطمئن شویم که در اسرع وقت به دست عدالت سپرده می‌شوید.»

این گروه هکر اعلام کرد که از زمانی که دو کوون برای افشای جنایات ادعایی خود وارد فضای ارز دیجیتال شده است، به بررسی اقدامات خود می‌پردازد.

این گروه اعلام کرد: «Anonymous از زمانی که دو کوون وارد فضای کریپتو شد، در حال بررسی تمام تاریخچه اوست تا ببیند چه چیزهایی می‌توانیم یاد بگیریم و آشکار کنیم.

شکی نیست که جنایات بسیار بیشتری در مسیر نابودی شما کشف می شود.

این گروه هکر همچنین از کوون به دلیل «تاکتیک متکبرانه» او در ترول کردن رقبا و منتقدان و «عمل‌کردن به گونه‌ای که هرگز شکست نخواهد خورد» انتقاد کرد.

Anonymous یک گروه فعال بین‌المللی غیرمتمرکز است که به دلیل سازماندهی حملات سایبری علیه مؤسسات دولتی، آژانس‌ها، شرکت‌های خصوصی و حتی کلیسای ساینتولوژی شناخته شده است.

در ژوئن 2021، همان کانال یوتیوب مدیرعامل تسلا را هدف گرفت ایلان ماسک به دلیل “تخریب زندگی” با استفاده از نفوذ و نفوذ خود در توییتر برای بازی با بازارهای ارزهای دیجیتال. این ویدیو تا امروز حدود 3.4 میلیون بازدید داشته است.

شایان ذکر است که چندین کانال یوتیوب وجود دارد که یا ادعا می کنند به گروه هکر Anonymous وابسته هستند. با این حال، یک توافق کلی وجود دارد که با توجه به ماهیت غیرمتمرکز و ناشناس ذاتی آن، هیچ کانال رسمی YouTube برای این گروه وجود ندارد.

واکنش های متفاوت جامعه

به نظر می رسد که نظر دهندگان ویدیوی یوتیوب و جامعه در توییتر به طور گسترده ای از تعهد این گروه هکر برای تعقیب کوون حمایت می کنند، به طوری که یکی از نظر دهندگان Anonymous را «رابینه امروز» نامید.

با این حال، این پیام ویدیویی شک و تردیدهای بیشتری را در ساب ردیت r/CryptoCurrency به همراه داشت، با انتقاد کاربران از گروه هکرها به دلیل تهدید توخالی علیه Kwon و ارائه هیچ اطلاعات جدیدی به مردم، و یکی از نظر دهندگان گفت:

«ناشناس اکنون بسیار نوجوان است […] این ویدیوی آنون آنقدر غیرتهدیدکننده است که تقریباً عجیب است.»

در حالی که دیگری گفت: «می‌توان انتظار داشت که آنها چیزی را کشف کرده باشند، اما چیزی بیش از، خوب چیزی نیست.»

به نظر می رسد که در حال حاضر، Kwon احتمالاً تهدیدهای بزرگتر و ملموس تری برای نگرانی خواهد داشت.

آزمایشگاه Terraform، که دو کوون یکی از بنیانگذاران آن است، در حال حاضر تحت تحقیقات متعدد از سوی مقامات کره جنوبی، از جمله ادعای اختلاس بیت کوین است.بیت کوین) از خزانه شرکت.

مربوط: گزارش: دادستان های کره جنوبی کارمندان Terraform Labs را از خروج از کشور منع کردند

در ماه مه، یک واحد تحقیقات جنایات مالی معروف به نام “گریم ریپرز یویدو” توسط کره جنوبی احیا شد. برای بررسی فروپاشی Terra. این تیم متشکل از تنظیم کننده های مختلف است و بر پیگرد قانونی کلاهبرداری و طرح های تجارت غیرقانونی تمرکز خواهد کرد.

در اواخر همان ماه، مقامات کره‌ای همه کارمندان آزمایشگاه Terraform را احضار کردند تا هرگونه نقش داخلی در دستکاری بازار را بررسی کنند.

این شرکت همچنین به دلیل اتهامات فرار مالیاتی توسط سازمان مالیاتی ملی کره جنوبی 78 میلیون دلار جریمه شده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس