ناکاموتو گیمز توسعه استیبل کوین و فروش زمین NAKAVERSE را به عنوان بخشی از بهبود اکوسیستم گسترده اعلام کرد.

نقدینگی پلتفرم پیشرفته، فرصت‌های کسب درآمد بهتر، و فروش زمین NAKAVRESE که با استفاده از توکن‌های $NAKA اجرا می‌شود، در جدیدترین به‌روزرسانی‌های توسعه تیم گنجانده شده است.

بازی های ناکاموتو، پیشرو اکوسیستم بازی برای کسب درآمد در جهان، مجموعه ای از به روز رسانی های توسعه هیجان انگیز را برای جامعه رو به رشد Nakamoto Games اعلام کرده است. این به‌روزرسانی‌ها بر عملکرد استیبل کوین و فروش زمین آتی برای NAKAVERSE تمرکز دارند.

استیبل کوین USP دلار

در اولین اعلامیه در مورد توسعه یک استیبل کوین بومی پلتفرم است. تیم ناکاموتو تحقیق و توسعه یک استیبل کوین الگوریتمی را آغاز کرده است که به ایجاد سطوح جدید نقدینگی و فرصت‌های درآمد قوی برای بازیکنان در پلتفرم بازی‌های ناکاموتو کمک می‌کند.

این استیبل کوین جدید، که $USP نام خواهد داشت، به دلار آمریکا متصل خواهد شد. این برنامه کاربردی غنی در فضای DeFi (مالی غیرمتمرکز) خواهد داشت و در عین حال یک توکن ارز دیجیتال پایدار برای دارندگان فراهم می کند که در برابر نوسانات محافظت می کند و ثبات را برای همه شرکت کنندگان پلت فرم فراهم می کند.

پس از انتشار اولیه، توکن $USP با یک استخر $NAKA پشتیبانی می شود. این استخر برای ضرب کردن توکن های جدید USP مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این فرآیند تضمین می‌کند که تمام $USP‌های تازه ساخته شده دارای سطح مربوط به $NAKA هستند که از ارزش آن پشتیبانی می‌کنند.

فروش عمومی زمین NAKAVERSE

در اطلاعیه دوم در مورد فروش عمومی بسیار مورد انتظار زمین در NAKAVERSE، محیط بومی Metaverse پلتفرم Nakamoto Games است. این محیط شباهت زیادی به اقتصاد دنیای واقعی دارد. با فروش زمین که از 22 آوریل 2022 آغاز می شود، عموم مردم می توانند از طریق قراردادهای هوشمند زمین را خریداری کنند و با پرداخت اقساط 3، 6، 9، 12 یا 15 ماهه، از دسترسی فوری به زمین های خود برخوردار شوند.

گره خورده با اطلاعیه دوم است اعلامیه که فروش زمین NAKAVERSE با استفاده از توکن $NAKA اجرا خواهد شد. این رویکرد بُعد جدیدی از کاربرد را به دارندگان توکن $NAKA اضافه می‌کند و اهمیت $NAKA را در اکوسیستم گسترده‌تر Nakamoto Games تقویت می‌کند.

برای اطمینان از ثبات و ارزش توکن، 25٪ از توکن های $NAKA از فروش زمین دیجیتال سوزانده می شود و مابقی به ذخیره بازی های ناکاموتو اختصاص می یابد.

مدیر عامل ناکاموتو تور نظرات خود را در مورد این به روز رسانی ها به اشتراک گذاشت و گفت: “در حالی که ما به توسعه و انتشار عناوین بازی بسیار تعاملی و سرگرم کننده ادامه می دهیم، پلت فرم ما همچنان در حال رشد است – از نظر دامنه، ویژگی ها، خدمات و ابزار. با اضافه شدن یک استیبل کوین بومی و راه‌اندازی قطعات زمین NAKAVERSE، فرصت‌های درآمدزایی جدید، پایدار و بسیار کارآمد را برای جامعه و کاربران خود به ارمغان می‌آوریم. زمان هیجان انگیزی است و ما در حال توسعه و تحقیق در مورد این ویژگی ها و خدمات جدید در پلتفرم خود هستیم.”

قبل از این به‌روزرسانی‌های توسعه، تیم Nakamoto Games یک کمپین جدید Songkran Thai New Year به ارزش 5000 دلار، انتشار آینده Outlanders، که اولین نسخه SDK در بازی‌های Nakamoto است، اعلام کرد. رهایی نسخه تک نفره NAKA Strike، یک بازی محبوب چند نفره برای کسب درآمد.

درباره بازی های ناکاموتو

Nakamoto Games در حال ساخت اکوسیستم برتر بازی برای کسب درآمد است که به هر کسی که به اینترنت متصل است این فرصت را می‌دهد تا با انجام بازی‌های سرگرم‌کننده، تعاملی و بسیار جذاب مبتنی بر بلاک‌چین، ارز دیجیتال به دست آورد و منبع درآمد پایداری تولید کند. بازیکنان با کسب درآمد از بازی‌هایی که از آن لذت می‌برند سود می‌برند و توسعه‌دهندگان می‌توانند از خدمات و منابع پلت‌فرم برای راه‌اندازی، بازاریابی، رشد و کسب درآمد از بازی‌های بازی برای کسب درآمد خود برای مخاطبان جدید و موجود استفاده کنند. با مطالعه مقاله لایت پروژه یا با مراجعه به سایت بیشتر بیاموزید https://nakamoto.games/.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر