نبرد بین گاوهای ارز دیجیتال و فروشنده ها امید به آینده را نشان می‌دهد

بیت کوین در ماه ژوئن کمتر از هزینه استخراج خود معامله شد، دیفای 33 درصد کاهش در TVL را تجربه کرد و گزینه های BTC هفتگی اواسط ماه به بالاترین حد خود در تاریخ رسید.

فضای بلاک چین علیرغم رکود محسوس در بازار، مناطقی از قدرت را می بیند. نرخ های تامین مالی دائمی برای بیت کوین (بیت کوین) و اتر (ETH) در صرافی های اصلی به حالت مثبت برگشته اند که نشان دهنده احساسات صعودی در میان معامله گران مشتقه است. بعلاوه، بیت کوین شروع به معامله زیر قیمت تمام کرد، که مناطق قبلی پایین بازار را مشخص کرده است. در مقابل، ماه ژوئن شاهد کاهش 33 درصدی ارزش مالی غیرمتمرکز (DeFi) بود و سهام کریپتو میانگین بازده ماهانه -42.7 درصدی را به همراه داشت.

نبردی مداوم بین احساسات صعودی و نزولی در مناطق مختلف بازار وجود دارد. برای کمک به معامله گران ارزهای دیجیتال برای مانور در میدان جنگ، اخیراً Cointelegraph Research ماهانه «گزارش Investor Insights» خود را راه اندازی کرده است. در این گزارش، تیم تحقیقاتی رویدادهای مهم بازار ماه گذشته و مهم‌ترین داده‌ها را در بخش‌های مختلف صنعت تجزیه و تحلیل می‌کند. محققان تحلیل ها و بینش های تخصصی ارائه می دهند که می تواند برای فعالان جدی بازار بلاک چین مفید باشد.

مشتقات ممکن است یک شاخص مهم برای تغییر احساسات ارائه دهند

تا ژوئن، یک احساس نزولی قوی در بازار وجود داشت. یکی از شاخص های احساسات نزولی و صعودی، انحراف نوسان یک بازار است. هرچه دامنه انحراف بزرگتر باشد، نوسانات بیشتر است، در حالی که محدوده های محدودتر نوسانات کمتری را نشان می دهد – که به معنای اطمینان بیشتر در بازار است. در 18 ژوئن، انحراف 25 دلتای گزینه های بیت کوین به 36 درصد رسید، بالاترین رکورد در تاریخ. از آن زمان، مقداری خوش‌بینی بازگشته است و این شیب را به 17 درصد کاهش داده است. این نشان دهنده یک باور قوی است که بازار کریپتو طی چند ماه آینده دوباره به حالت اول باز خواهد گشت.

حق بیمه در تماس های طولانی بیت کوین و اتر نشان می دهد که معامله گران به پایان سال خوشبین هستند. با این حال، مسائل پرداخت بدهی و خطر سرایت همچنان در بازار و ذهن سرمایه گذاران و رگولاتورها وجود دارد.

در بازارهای جانبی، اگر بیت کوین محدود به محدوده باقی بماند، معامله گران می توانند از خفه کردن برای ایجاد بازده استفاده کنند. خفه کردن شامل فروش قرارها و تماس ها با قیمت های مختلف اعتصاب است. ایده خفه کردن مانند نام آن است: قرار دادن یک قرارداد (یک گزینه برای فروش) و یک تماس (اختیار خرید) زیر و بالاتر از قیمت لحظه ای فعلی. به عنوان مثال، اگر بیت کوین 20,000 دلار است، ابتدا یک put را به قیمت 15,000 دلار در جهت نزولی و یک تماس را با قیمت 30,000 دلار در جهت صعودی بفروشید. اگر پس از یک ماه منقضی شود، حق بیمه منجر به سود منهای کارمزد تراکنش می شود.

دانلود و خرید گزارش در پایانه تحقیقاتی Cointelegraph.

در حال حاضر، انحراف گزینه ها دارای شیب تند است، با اختلاف نوسان ضمنی تا 10٪ بین قیمت های اعتصاب 17,000 تا 24,000 دلار در Deribit و بورس کالای شیکاگو. این نشان‌دهنده یک تنظیم خوب برای برگشت ریسک است که شامل کوتاه‌مدت 17000 دلار و تماس طولانی 24000 دلار است.

آیا احساسات صعودی شروع به عقب راندن فروشندگان کرده است؟

ضرر خالص غیر واقعی بیت کوین به پایین ترین حد خود در سه سال اخیر رسیده است و نشان می دهد که ارزش بازار فعلی آن تقریباً 17 درصد کمتر از قیمت کل آن است. از لحاظ تاریخی، کف جهانی زمانی شکل می‌گیرد که زیان به بیش از 25 درصد برسد. میانگین های متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی در منطقه فروش بیش از حد نشان می دهد که فروشندگان کنترل را در دست دارند.

با این حال، برای اولین بار از مارس 2020، بیت کوین کمتر از هزینه استخراج خود معامله شد، سطحی که از لحاظ تاریخی تسلیم و پایین بودن قیمت بیت کوین در جهان را نشان می دهد. شاخص سود/زیان خالص تحقق نیافته شواهد بیشتری بر این است که خریداران ممکن است به طور بالقوه از فروشندگان سبقت بگیرند.

از مشتقات تا بخش NFT

گزارش Insights Investor موضوعات مختلف دیگری مانند توکن‌های امنیتی، DeFi، بازی‌های بلاک چین، استخراج ارزهای دیجیتال، سهام مرتبط با بلاک چین، مقررات و سرمایه‌گذاری‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر را پوشش می‌دهد. کارشناسان موضوع در مورد آخرین اخبار و روندها به روز می مانند تا علف های هرز را از بین ببرند و بینش های ضروری را در مورد صنعت بلاک چین ارائه دهند.

هر بخش از گزارش عناصر مهمی را پوشش می دهد که بر موضوع تأثیر می گذارد. کارشناسان موضوع مهم‌ترین اتفاقاتی را که تأثیر قابل‌توجهی خواهند داشت، پوشش می‌دهند و اطلاعات در قالبی قابل هضم ارائه می‌شوند که شرکت‌کنندگان جدی در بازار ارز دیجیتال می‌توانند از آن برای دریافت یک نمای کلی، نکات برجسته و پیش‌بینی برای آنچه ممکن است در افق باشد استفاده کنند. خبرنامه اکنون برای اشتراک در دسترس است و دارای نمودارهای کامل و تجزیه و تحلیل دقیق است.

تیم تحقیقاتی کوین تلگراف

بخش تحقیقات کوین تلگراف شامل برخی از بهترین استعدادها در صنعت بلاک چین است. محققان این تیم با کنار هم قرار دادن دقت آکادمیک و فیلتر شدن از طریق تجربه عملی و سخت به دست آمده، متعهد به ارائه دقیق ترین و روشنگرترین محتوای موجود در بازار هستند.

دملزا هیز، دکترا، مدیر تحقیقات کوین تلگراف است. Hays تیمی از متخصصان موضوعی را از سراسر حوزه‌های مالی، اقتصاد و فناوری گردآوری کرده است تا منبع برتر گزارش‌های صنعتی و تحلیل‌های روشنگرانه را به بازار بیاورد. این تیم از API ها از منابع مختلف برای ارائه اطلاعات و تجزیه و تحلیل دقیق و مفید استفاده می کند.

با چندین دهه تجربه ترکیبی در امور مالی سنتی، تجارت، مهندسی، فناوری و تحقیقات، تیم تحقیقاتی کوین تلگراف کاملاً در موقعیت مناسبی قرار دارد تا از استعدادهای ترکیبی خود با گزارش Insights Investor به درستی استفاده کند.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در مقاله فقط برای مقاصد اطلاعاتی عمومی است و هستند نه در نظر گرفته شده برای ارائه خاص مشاوره یا توصیه هایی برای هر فرد یا در مورد هر امنیتی خاص یا سرمایه گذاری تولید – محصول.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس