نبرد ربات ها: راه اندازی توکن WTF 58 ETH را تخلیه می کند

ایردراپ توکن WTF به یک پرتاب وحشی رسید. طبق گزارش ها، کاربران هزاران دلار از دست دادند در حالی که یک ربات با 58 ETH ناپدید شد.

Fees.wtf یک سرویس ساده است که اتر (ETH) کاربران با اندازه گیری گاز، عمر خود را صرف تراکنش های بلاک چین اتریوم می کنند. آدرس کیف پول خود را در وب سایت آنها وصل می کنید و آنها به من می گویند چقدر بنزین خرج کرده اید.

این پروژه توکن خود، WTF را در نیمه شب جمعه در یک ایردراپ منتشر کرد. اساساً، کاربران می‌توانند توکن‌های WTF و همچنین NFT «Rekt» را برای 0.01 ETH ادعا کنند. Rekt NFT به نسخه حرفه ای fees.wtf مادام العمر دسترسی می دهد.

با توجه به آنها اختلاف نظر اعلامیه، راه اندازی اولیه 100 میلیون WTF را ارائه می دهد و “عرضه در گردش اصلی ترین جاذبه در توکنومیکس خواهد بود.” با این حال، کاملا طبق برنامه پیش نرفت.

به دنبال یک سری رفتارهای تجاری دیوانه‌وار بین ربات‌ها در ساعات اولیه ایردراپ، یک ربات با 58 ETH یا 180,000 دلار گزارش شد. بر اتراسکن58 ETH از ETH پیچیده شده (WETH) به مخزن نقدینگی WTF تخلیه شد.

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به سرعت پاسخ دادند زیرا بسیاری از شرکت‌کنندگان در ایردراپ از دست دادن هزاران دلار در ETH ابراز تاسف کردند. تیم WTF دو ساعت پس از ایردراپ صدا زد تا صفوف خود را آرام کند:

بلافاصله پس از راه‌اندازی، تنها مقدار کمی نقدینگی وجود داشت و ربات‌های میمونی وجود داشتند که 100 ثانیه اتریوم را در یک استخر با یک یا دو ETH نقدینگی جمع می‌کردند. آنها همچنین لغزش بالایی داشتند و در نهایت توسط ربات های دیگر ساندویچ شدند که اساساً تمام ETH آنها را تخلیه کردند.

اساساً، ظرف پنج دقیقه پس از عرضه توکن، مدیریت ضعیف استخر نقدینگی از سوی توسعه دهندگان WTF، استخر نقدینگی را در معرض دید قرار داد. از آنجایی که نقدینگی پایینی وجود داشت، ربات‌ها توانستند قیمت WTF را دستکاری کنند و سپس به قیمت WETH بفروشند.

ربات ها با آن مبارزه می کنند تا زمانی که یکی از برندگان گلدان را به خانه ببرد. در واقع، ربات از کاربرانی که نقدینگی را در اختیار استخر قرار می‌دادند، دزدید و سعی داشت توکن‌های WTF و Rekt NFT خود را مطالبه کند. برنده موفق شد یک “تراکنش فوق العاده سریع در 3000 Gwei” بفرستد، که بازدهی 6 برابری را در سرمایه اولیه خود داشت.

تیم WTF یک به‌روزرسانی دیگر Discord را دو ساعت پس از ایردراپ ارسال کرد و بیان کرد که “قراردادهای اصلی همه خوب هستند، این یک جنگ در Uniswap بود.” این تیم افزود: “امیدواریم کسی تحت تاثیر آن قرار نگیرد.” با این حال، همانطور که تبدیل شده است اتفاق رایج در ایردراپ های اخیر، بسیاری از کاربران پول زیادی از دست دادند.

قیمت نمودار این نشانه از زمان راه اندازی هزار کلمه را به تصویر می کشد. اسپایک اولیه فعالیت ربات را نشان می دهد و به سرعت با کاهش 10 برابری ارزش همراه است.

گروه رسمی WTF Discord مملو از کاربرانی است که داستان های از دست دادن پول را به اشتراک می گذارند. برخی از خشم “میلرزند” در حالی که تهدید به مرگ و ادعای شکایت زیاد است.

یک اتراسکن معامله نشان می دهد که یک کاربر 42 ETH یا 135000 دلار را برای 0.000044170848308398 WTF، در واقع 0.01 دلار از دست داده است.

مربوط: بازگویی بزرگترین حوادث هک DeFi در سال 2021

با طلوع روز در پروژه، برخی از کاربران توییتر این پروژه را به عنوان یک طرح پونزی نامیده اند. عنصر ارجاع به پروژه جعلی است. ارجاع دهندگان پروژه WTF ادعا می کنند 50٪ از هزینه ها “برای ویروسی شدن wtf”، در حالی که تیم WTF از هر یک 4٪ درآمد کسب می کند. انتقال. در مجموع، تیم WTF تقریباً نیم میلیون هزینه انتقال رمزی را در مدت کمی بیش از 8 ساعت دریافت کرد.

توییتر کاربر لفتریس کاراپتزاس در سخنانش کوتاهی نکرد:

پروژه WTF صرفاً بیان می‌کند که عرضه توکن‌ها «کم‌افزون‌کننده» است و ۴۰ میلیون توکن WTF به خزانه آن‌ها می‌رود. جزئیات زیادی در مورد توزیع توکن وجود ندارد. Meows.ETH موضوع توییتر خود را با ذن به پایان رساند رویکرد به راه اندازی پروژه بحث برانگیز:

«اگر به اندازه کافی خوش شانس بودید که مقدار زیادی WTF دلار را مطالبه کنید و آن را نقد کنید تا سود کسب کنید، خوشحال باشید. مگر اینکه قصد دارید نقدینگی اولیه را ربات کنید، FOMO را به خرید یک آلتکوین تازه راه اندازی شده با لغزش زیاد خودداری کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس