• به گفته ردیاب بازار ارز دیجیتال، کوین مارکت کپ، بیت کوین (BTC) هفته را با 2+ درصد افزایش در 24 ساعت گذشته آغاز می کند.
  • قیمت بیت کوین در زمان نگارش مقاله 38969.30 دلار است که 2.31 درصد افزایش داشته است.
  • گاوهای BTC آخرین تلاش خود را برای شکستن روند فعلی پایین‌تر و اوج‌های پایین‌تر انجام می‌دهند.

بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، بیت کوین (BTC)طبق گزارش CoinMarketCap، هفته را با 2+ درصد افزایش در 24 ساعت گذشته آغاز می کند.

در قیمت بیت کوین در زمان نگارش مقاله 38,969.30 دلار است که در 24 ساعت گذشته 2.31 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، به نظر می رسد که بیت کوین به دنبال کاهش قیمت 0.27 درصدی خود در هفته گذشته، حاشیه عملکرد 7 روزه خود را می بندد.

بیت کوین برتری بسیار زیادی نسبت به بقیه دارد بازار کریپتو وقتی صحبت از ارزش بازار می شود، با ارزش بازار آن بیش از 740 میلیارد دلار است. بالاترین ارزش بازار بعدی است اتریوم (ETH)با ارزش کل بازار تقریباً 345 میلیارد دلار.

بیت کوین سطوح پایین تر و اوج های پایین تر را پست می کند (منبع: TradingView)

با نگاهی به نمودار روزانه بیت کوین/دلار، قیمت بیت کوین طی چند روز گذشته به پایین ترین سطح و بالاترین میزان خود رسیده است. EMA 15 نیز همچنان زیر 50 EMA است که نشان دهنده فشار فروش بیشتر از فشار خرید برای BTC است.

به نظر می رسد که گاوها طی 2 روز گذشته با شروع هفته که اکثر حجم معاملات را سفارشات خرید تشکیل می دهد، غلبه کرده اند. آیا گاوها قادر خواهند بود قیمت بیت کوین را از سطح حمایت مهم بعدی یعنی 36 هزار دلار دور کنند و بار دیگر آن را به 40 هزار دلار برسانند؟

به نظر می رسد که گاوها آخرین تلاش خود را برای بیرون آمدن از گوه با آزمایش کران بالایی گوه انجام می دهند. اگر گاوها با موفقیت گوه را بشکنند و شکست را حفظ کنند، می‌توانیم قیمت بیت کوین را به سمت 40 هزار دلار ببینیم. در غیر این صورت، قیمت به 36 هزار دلار خواهد رسید.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر