IMPT جدیدترین پروژه Web3 برای رهبری مبارزه با گرمایش جهانی و تغییرات آب و هوایی است. بازار کربن پیشرفته این پلتفرم که توسط NFT ها تامین می شود، به افراد و مشاغل کمک می کند تا ردپای کربن خود را به راحتی و ایمن جبران کنند. این چشم انداز در بین مخاطبان طنین انداز شده است، همانطور که توسط پیش فروش شهاب سنگی توکن های IMPT آشکار شد.

در این مقاله، راهنمای دقیقی در مورد نحوه خرید زودهنگام توکن های IMPT با قیمت تخفیف دار در زمان پیش فروش به شما ارائه می دهیم. ما همچنین در مورد ارتباط IMPT در بازار جهانی کربن و نحوه کمک آن به اقدامات آب و هوایی بحث می کنیم. بیایید شیرجه بزنیم!

IMPT – به طور خلاصه

  • IMPT یک اکوسیستم Web3 بزرگ است که پروژه های زیست محیطی را با مشاغل و افرادی که می خواهند ردپای کربن خود را کاهش دهند، مرتبط می کند.
  • این به شما امکان می دهد هنگام خرید محصولات از مارک های آگاه به محیط زیست با استفاده از پلت فرم خرید IMPT، توکن های IMPT کسب کنید.
  • می‌توانید توکن‌های IMPT را با اعتبار کربن در بازار IMPT مبادله کنید. همچنین می توانید اعتبارات کربن را در اینجا بخرید، بفروشید و بازنشست کنید.
  • IMPT اعتبارات کربن را به NFT تبدیل می کند، بنابراین از شمارش مضاعف و تقلب رایج در بازار کربن جلوگیری می کند. اکوسیستم پایدار و شفاف مانع بازار کربن را کاهش می دهد.
  • در زمان نگارش این مقاله، IMPT در مرحله اول پیش فروش خود قرار دارد، با 600 میلیون IMPT با قیمت فقط 0.018 دلار برای هر کدام.

از پیش فروش IMPT دیدن کنید

نحوه خرید توکن IMPT

خدمات مبتنی بر بلاک چین IMPT که برای کمک به کسب‌وکارها و افراد اختصاص داده شده است، پیشگام هستند. کارشناسان صنعت بر این باورند که IMPT این پتانسیل را دارد که در ماه‌های آینده به مخاطبان انبوه از جمله کاربران غیر ارز دیجیتال نفوذ کند. اگر پروژه طبق برنامه پیش برود، یکی از این پروژه ها خواهد بود بهترین ارزهای دیجیتال در حال ظهور برای خرید در سال 2022.

و بهترین زمان برای ورود به پروژه همین الان است. این پروژه در حال برگزاری پیش فروش برای توکن های IMPT است که به سه مرحله تقسیم می شود.

پیش فروش – 1 600,000,000 توکن (20%) 0.018 دلار
پیش فروش – 2 660,000,000 توکن (22%) 0.023 دلار
پیش فروش – 3 540,000,000 توکن (18%) 0.028 دلار

نمای کلی پیش فروش IMPT

با حرکت پیش فروش به مراحل بالاتر، قیمت توکن افزایش خواهد یافت. آنها را زودتر با قیمتی با تخفیف بگیرید تا بیشترین بازده را به دست آورید.

در اینجا یک راهنمای گام به گام وجود دارد که به شما کمک می کند تا توکن های IMPT را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

مرحله 1: یک کیف پول ارز دیجیتال ایجاد کنید

برای شرکت در پیش فروش IMPT به یک کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید. اگر از طریق دسکتاپ به پیش فروش دسترسی دارید، مطمئن شوید که افزونه کیف پول MetaMask را روی مرورگر خود نصب کرده اید. این یک تجربه بدون درز اتصال به پلت فرم را تضمین می کند.

دانلود کیف پول متامسک منبع: Metamask

همچنین می توانید توکن های IMPT را از تلفن همراه خود خریداری کنید. برای این منظور ما Trust Wallet را توصیه می کنیم. پس از دانلود Trust Wallet، جای‌گذاری کنید https://impt.io به مرورگر داخلی وارد شده و به صفحه پیش فروش متصل شوید.

فراموش نکنید که کد بازیابی را یادداشت کنید و آن را در مکانی امن و مخفی ذخیره کنید. کد بازیابی به شما امکان می دهد به کیف پول و دارایی های خود دسترسی داشته باشید، حتی اگر دستگاه خود را گم کنید.

توجه داشته باشید: IMPT یک توکن ERC-20 است. برای خرید توکن های IMPT می توانید از اکثر کیف پول های مبتنی بر اتریوم استفاده کنید. با این حال، Metamask و Trust Wallet برای این کار مجهزترین هستند.

مرحله 2: کیف پول را وصل کنید

هنگامی که کیف پول را ایجاد کردید، وقت آن است که به آن بروید وب سایت IMPT. اتصال کیف پول خود به پلت فرم آسان است. فقط روی [Connect Wallet] روی جعبه پیش فروش را فشار دهید و ارائه دهنده کیف پول خود را انتخاب کنید. اگر از کیف پولی غیر از Metamask استفاده می کنید، کلیک کنید [Wallet Connect]. اتصال از کیف پول را تأیید کنید و مطمئن شوید که به شبکه اتریوم سوئیچ شده است.

کیف پول را به IMPT وصل کنید، منبع: IMPT.io

مرحله 3: ETH/USDT را خریداری کنید

شما می توانید توکن های IMPT را با استفاده از ETH، USDT یا کارت خود خریداری کنید. ما هر فرآیند را در زیر شرح داده ایم:

الف. IMPT را با اتریوم بخرید

اگر از قبل ETH در کیف پول خود دارید، می توانید آن را با IMPT در چند مرحله آسان تعویض کنید. برای این، انتخاب کنید [Buy IMPT with ETH] از صفحه اصلی مقدار IMPT مورد نظر برای خرید را وارد کنید و سپس کلیک کنید [Convert ETH]. در این صفحه هزینه بنزین و کل مبلغی که باید پرداخت کنید نمایش داده می شود. با دنبال کردن دستورالعمل های روی صفحه، تراکنش را تأیید کنید.

ب. IMPT را با USDT بخرید

اگر از قبل USDT در کیف پول خود دارید، آنها را با IMPT پس از فرآیندی مشابه با بالا تعویض کنید. ابتدا انتخاب کنید [Buy IMPT with USDT] از صفحه اصلی مقدار IMPT مورد نظر برای خرید را وارد کنید و سپس کلیک کنید [Convert USDT]. در این صفحه هزینه بنزین و کل مبلغی که باید پرداخت کنید نمایش داده می شود. با دنبال کردن دستورالعمل های روی صفحه، تراکنش را تأیید کنید.

خرید IMPT با استفاده از USDT، منبع: IMPT.io

ج. IMPT را با کارت بخرید

پلتفرم IMPT به شما امکان می دهد ETH را با استفاده از کارت خود از طریق Transak خریداری کنید، سپس می توانید آن را با IMPT تعویض کنید. حداقل 30 دلار اتریوم بخرید تا مطمئن شوید که بودجه کافی برای خرید توکن های IMPT و پرداخت هزینه های گاز دارید.

خرید ETH با کارت از IMPT (از طریق Transak)

ابتدا قیمت و هزینه بنزین را بررسی کنید تا کیف پول خود را با وجوه مورد نیاز ذخیره کنید، در صورتی که دچار کمبود شدید. شما باید حداقل 10 IMPT خریداری کنید. اما توصیه می‌کنیم هر بار حداقل 100 دلار IMPT بخرید، زیرا خریدهای متعدد هزینه‌های گاز بیشتری را به همراه خواهد داشت.

مرحله 4: توکن های IMPT را ادعا کنید

شما می توانید به زودی پس از پایان پیش فروش، توکن های IMPT خود را از وب سایت مطالبه کنید.

از پیش فروش IMPT دیدن کنید

IMPT تعدیل کربن را ساده می کند

ما اکنون نسبت به اثرات زیست محیطی اعمال روزمره خود حساس تر هستیم. به لطف رسانه های اجتماعی و تعداد فزاینده ابتکارات علیه تغییرات آب و هوایی، قبیله جدیدی از مصرف کنندگان وجود دارند که پایداری را بر تجمل ترجیح می دهند. کسب‌وکارها چاره‌ای جز سازگاری با تغییر رفتار مصرف‌کننده ندارند.

توقف یکباره تمام فعالیت هایی که محیط زیست را آلوده می کنند، غیرعملی است. اما ما می توانیم با کمک فناوری و نوآوری در طول زمان به سمت راه حل های سازگار با محیط زیست و پایدار برویم. و ما می توانیم در ابتکاراتی که زمین را بازسازی و احیا می کنند، مشارکت کنیم.

جبران کربن راهی عالی برای مشاغل و افراد برای جبران انتشار CO2 با خرید اعتبار کربن و مشارکت غیرمستقیم در این طرح‌ها ارائه می‌کند. در حالی که اکثر کسب و کارها موظفند هر سال مقدار مشخصی کربن را جبران کنند، بسیاری از آنها به طور داوطلبانه به عنوان بخشی از پرورش شناخت مثبت نام تجاری وارد بازار می شوند. با این حال، بازار کربن مانع زیادی برای ورود به خصوص برای خریداران داوطلب دارد.

IMPT پروژه های زیست محیطی را با مشاغل و افراد مرتبط می کند، منبع: IMPT.io

IMPT یک پلتفرم جدید Web3 است که افراد، برندها و کسب و کارهای آگاه از محیط زیست را گرد هم می آورد. با تبدیل اعتبارات کربن به NFT و در دسترس قرار دادن آنها برای همه، بازار کربن را تغییر شکل می دهد. آرایش شفاف و تغییرناپذیر NFT ها خطرات خرج کردن مضاعف و سایر کلاهبرداری ها را که در بازار کربن بیداد می کنند را از بین می برد. در نتیجه، IMPT یکی از بهترین ها است ارزهای دیجیتال با بازده ریسک کمتر.

نحوه کسب اعتبار کربن از IMPT

پلت فرم خرید IMPT، منبع: IMPT.io

IMPT اعتبار کربن را به سه روش ارائه می دهد:

  • چه یک کسب‌وکار یا یک فرد، می‌توانید اعتبار کربن توکن‌شده را از بازار IMPT.io خریداری کنید.
  • هنگام خرید محصولات از برندهای دوستدار محیط زیست با استفاده از پلت فرم خرید IMPT، می توانید توکن های IMPT کسب کنید. (IMPT فعالانه با برندهای پیشرو جهانی همکاری می کند تا طیف وسیعی از گزینه ها را به کاربران ارائه دهد.) سپس توکن های IMPT جمع شده را می توان از بازار IMPT.io به اعتبار کربن تبدیل کرد.
  • اگر یک کسب و کار هستید، می توانید آن را در فروشگاه IMPT ثبت نام کنید و حاشیه فروش خاصی را به پروژه های جبران کربن معتبر اختصاص دهید. این امتیازات IMPT را برای شما به ارمغان می‌آورد که سپس می‌تواند از طریق بازار IMPT.io به اعتبار کربن تبدیل شود.

در اصل، IMPT جبران کربن را ساده می کند. اگر قصد سرمایه گذاری دارید ارزهای دیجیتال سبز امسال، IMPT یک انتخاب عالی است.

پلتفرم اجتماعی IMPT، جبران کربن را شبیه سازی می کند

ایجاد انگیزه مهم برای ابتکار عمل برای افراد بیشتر و بهبود میزان موفقیت آن است. پلتفرم اجتماعی منحصر به فرد IMPT، ارتباط این پروژه را در بازار جهانی کربن برجسته می کند.

پلت فرم اجتماعی IMPT، منبع: IMPT.io

این پلتفرم امتیاز IMPT افراد و مشاغل را بر اساس مشارکت آنها در طرح های جبران کربن دنبال می کند. بنابراین، می توانید امتیاز خود را با دوستان و خانواده خود مقایسه کنید و در صورت تمایل آن را به یک رقابت سالم تبدیل کنید. راه های زیادی برای بهبود نمره IMPT شما وجود دارد. این شامل خرید از فروشگاه IMPT، دریافت اعتبار کربن NFT، ارجاع کاربران جدید، بازنشستگی اعتبار کربن و موارد دیگر است.

همچنین جالب است بدانید که IMPT وقتی کاربران اعتبار کربن خود را می سوزانند، با یک اثر هنری NFT کلکسیونی پاداش می دهد.

از پیش فروش IMPT دیدن کنید

چرا IMPT سبزترین ارز دیجیتال سال 2022 است؟

IMPT یکی از پایدارترین ارزهای ارز دیجیتال شده سال 2022 است که به دلیل داشتن آن سهم قابل توجهی در مبارزه با گرمایش جهانی و تغییرات آب و هوایی در حالی که پروژه‌های ارز دیجیتال زیادی وجود دارند که هدف آنها تمرکززدایی از بازار جبران کربن است، IMPT با برخی موارد جدید استفاده از بلاک چین مانند توکن‌سازی اعتبار کربن و گیمیفیکیشن متمایز است.

بازار IMPT، منبع: IMPT.io

کارشناسان صنعت و تحلیلگران کریپتو پیش بینی می کنند که IMPT یکی از ارزهای دیجیتال بعدی خواهد بود که منفجر می شود. پیش‌بینی کاملاً منطقی است:

  • IMPT هم بازار اجباری افست کربن و هم بازار داوطلبانه کربن افست (VCM) را تامین می کند. بازار اجباری از سال 2008 به سرعت 128 درصد در حال رشد است، در حالی که پیش بینی می شود VCM تا سال 2050 25 برابر رشد کند. علاقه فزاینده به اقدامات آب و هوایی و افزایش تقاضا برای اعتبارات کربنی نشان دهنده رشد صعودی برای توکن های IMPT بلافاصله پس از عرضه در بورس است.
  • طبق IMPT کاغذ سفید، این پروژه به طور فعال در حال پیوستن به نیروها با برخی از نام های بزرگ در صنعت است. مشارکت پرمخاطب به آن اجازه می دهد تا در مقایسه با پروژه های دیگر در طاقچه، به مخاطبان بیشتری دست یابد.
  • بلاک چین مدت هاست که به تشدید بحران آب و هوا متهم شده است. سرمایه گذاران آگاه به پایداری به دلیل تأثیرات زیست محیطی از ارزهای دیجیتال و NFT دوری می کنند. اما پروژه ای مانند IMPT می تواند نظر آنها را تغییر دهد.
  • همانطور که در بالا توضیح داده شد، نمادسازی اعتبارات کربن یک تغییر بازی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی است. آنها هزینه های مضاعف و کلاهبرداری های رایج در بازار کربن را حذف می کنند. علاوه بر این، آن‌ها افراد مشهور و برندهایی را جذب خواهند کرد که برای سوار شدن به واگن NFT رقابت می‌کنند.

پیش بینی قیمت IMPT

با توجه به پتانسیل ذاتی پروژه و سرعت سریعی که پیش فروش IMPT در حال پیشرفت است، انتظار می رود توکن تا 10 برابر در فهرست صعود کند. همانطور که پلتفرم ویژگی‌های جدید را ارائه می‌کند و مشارکت‌های بیشتری را تضمین می‌کند، بازده می‌تواند تا پایان سال 2023 از 20 برابر تا 30 برابر افزایش یابد.

توکن IMPT مجموعاً 3 میلیارد عرضه دارد که 10 درصد آن قبلاً به کاربران اولیه فروخته شده است. این پلتفرم در حال حاضر میزبان پیش فروش در سه مرحله است که از 0.018 دلار شروع می شود. 600000000 توکن برای مرحله اول پیش فروش در نظر گرفته شده است. در حالی که قرار است پیش فروش در 25 نوامبر به پایان برسد، انتظار می رود با توجه به تقاضای رو به رشد برای توکن، توکن ها خیلی زودتر به فروش برسند.

مرحله دوم پیش فروش با قیمت 0.023 دلار دنبال می شود. قیمت در مرحله سوم به 0.028 دلار افزایش خواهد یافت.

نتیجه گیری: سرمایه گذاری در آینده سیاره ما

پس از تجزیه و تحلیل دقیق پروژه، متوجه می‌شویم که IMPT دارای تمام عناصر مناسب برای تبدیل شدن به یک نام آشنا در سال‌های آینده است. این نشان‌دهنده آغاز عصر جدیدی در اقدامات اقلیمی با برخی موارد جدید استفاده از Web3 است. توکن های IMPT تنها یکی از آنها نیستند بهترین سرمایه گذاری های بلند مدت کریپتو، بلکه یک سرمایه گذاری اجتماعی عالی است. IMPT را زود با قیمتی با تخفیف ذخیره کنید تا بیشترین بازده را داشته باشید.

از پیش فروش IMPT دیدن کنید

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر