بشریت همیشه وسواس زیادی برای خروج از مرزهای این جهان به قلمروهای جدید داشته است. روند Metaverse هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد زیرا شرکت هایی مانند فیس بوک خود را ایجاد می کنند و میلیاردها دلار در این صنعت سرمایه گذاری می شود. بنابراین، چرا مردم به آن علاقه مند هستند؟ Metaverse از چیزی استفاده می‌کند که به عنوان بازی برای کسب درآمد شناخته می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند ثروت یا دارایی‌ها را برای تکمیل وظایف در Metaverse جمع‌آوری کنند. این در پروژه‌ها متفاوت است زیرا برخی از آنها یک مرکز اجتماعی ایجاد می‌کنند که در آن سایر محیط‌های پیشرفته‌تر Metaverse مشوق‌های سودآور P2E را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، مردم خرج می کنند بین چهار تا پنج ساعت یک روز با اوقات فراغت – چرا این اوقات فراغت برای شما درآمد کسب نمی کند؟

ممکن است شخصی چهار ساعت در روز را صرف بازی عنوان محبوب Grand Theft Auto 5 (GTA5) توسط Rockstar Games کند. در این بازی بازیکن با دوستان خود ماموریتی را انجام می دهد و اسلحه، ماشین و خانه به دست می آورد. علاوه بر این، بازیکن ممکن است پول واقعی را صرف خرید ارز جعلی و خرید وسایل نقلیه بیشتر کند. متناوبا، Metaverse این اجازه را می دهد در حالی که درآمد واقعی دارد. این به این دلیل است که توکن‌هایی که کاربران به دست می‌آورند، با همه افراد در سراسر جهان قابل مبادله هستند، از NFT تا توکن‌های قابل تعویض مانند توکن MTVT در Metaverser.

Metaverser یک پروژه P2E است که هدف آن ارائه دنیایی از فرصت، سرگرمی و سود است. سودآوری از طریق انجام وظایف، ماموریت‌ها و چالش‌ها در Metaverser، شامل کسب ارز دیجیتال بومی (MTVT$) یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. اگرچه Metaverser محصولی با کیفیت است که توسط متخصصان با تجربه طراحی شده است، اما بسیار بیشتر از موارد فوق ارائه می دهد. این راه هایی است که می توانید در متاورسر در حین تفریح ​​درآمد کسب کنید:

استخراج در Metaverser ساده‌تر از جایگزین واقعی است و تنها به یک خانه، یک دکل معدنی و درآمد کمی 5 درصدی به عنوان هزینه برق نیاز دارد. علاوه بر این، Metaverser انگیزه اضافه می کند زیرا هر عنصر یک NFT با ارزش است. در این مثال، شما یک خانه و یک دکل معدنی دارید که هر دو قدردانی می کنند.

شما می توانید خانه هایی را در Metaverser خریداری کنید که دارای ارزش و کاربردی هستند. شما همچنین می توانید انواع زمین های جایگزین را با مزایای منحصر به فرد خریداری و دریافت کنید. این شامل صنایع تولید برق برای معدنچیان (به این معنی است که شما مقداری درآمد کسب می کنید) و خدمات حمل و نقل. فروشگاه های مواد غذایی اقلام منحصر به فرد NFT را به بازیکنان عرضه می کنند که به یک بازیکن انرژی می دهد. زمین ممکن است یک بیلبورد نیز داشته باشد که قابل اجاره باشد.

برخلاف بازی‌های سنتی، ماشین‌هایی که به دست می‌آورید NFT‌های منحصربه‌فرد و قابل معامله خواهند بود. یک بازیکن می تواند راه خود را به وسیله نقلیه عالی خود مبادله کند یا از درآمد آن برای خرید آن استفاده کند. تنوع در ماشین ها وجود دارد، زیرا یک بازیکن ممکن است چالش ها و ماموریت های خود را برای به دست آوردن جوایز (از جمله پول) انجام دهد یا هدفش برنده شدن در مسابقات مسابقه قهرمانی ماهانه باشد. ماموریت ها همچنین شامل چالش های مرتبط با اسلحه برای کسانی است که نمی خواهند مسابقه دهند. این دو سبک بازی متمایز را ارائه می دهد، سبک بازی رقابتی در برابر سایر بازیکنان و سبک بازی معمولی برای کسانی که می خواهند استراحت کنند و از طبیعت زیبای Metaverser لذت ببرند. علاوه بر این، هر NFT منحصربه‌فرد با بازیکنی که آن را به طور بالقوه سودآورتر از قبل می‌کند، ارتقا می‌یابد.

این همه مسابقات، ماموریت ها و چالش های هیجان انگیز نیست. برای برخی، آنها ممکن است به سادگی مکانی برای استراحت با دوستان خود بخواهند. جزیره Hombaba، اولین جزیره در Metaverser، یک زمین بازی کاملا مستقل است که به بازیکنان امکان می‌دهد به خانه‌های یکدیگر سفر کرده و با آواتارهای واقعی (اختیاری) ساخته شده توسط فناوری پیشرفته اسکن چهره که از طریق ReadyPlayerMe فعال شده است، وقت بگذرانند. در خانه‌شان، مردم می‌توانند با حریم خصوصی کامل برقصند، صحبت کنند، چت کنند، تلویزیون تماشا کنند و موارد دیگر – و یک دنیای کامل از امکان بیرون از درب ورودی خانه‌شان.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر