نارندرا مودی همچنین خواستار یک استاندارد جهانی در مورد ارزهای دیجیتال و پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی در تلاش برای تسهیل انتخابات و حکومت داری آزاد و عادلانه شد.

کریپتوکارنسی در یک اجلاس آنلاین جهانی برای رهبران جهان در سخنرانی نارندرا مودی، نخست وزیر هند ظاهر شد.
در رویدادهای روز جمعه برای اجلاس سران برای دموکراسی به میزبانی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، مودی 
گفت که هند مایل است “راه حل های دیجیتالی نوآورانه” را برای تسهیل انتخابات و حکومت داری آزاد و عادلانه به کشورهای دیگر ارائه دهد. 
علاوه بر این، نخست وزیر خواستار یک استاندارد جهانی در مورد ارزهای دیجیتال و پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی شد که احتمالاً به تأثیر برخی از آنها بر سیاست در هند و همچنین بسیاری از کشورها اشاره می کند:
ما همچنین باید به طور مشترک هنجارهای جهانی را برای فناوری های نوظهور مانند رسانه های اجتماعی و ارزهای دیجیتال شکل دهیم تا از آنها برای تقویت دموکراسی استفاده شود، نه برای تضعیف آن […] با همکاری یکدیگر، دموکراسی ها می توانند آرزوهای شهروندان ما را برآورده کنند.»
نارندرا مودی، نخست وزیر هند در سخنرانی روز جمعه در اجلاس سران برای دموکراسی
مودی به عنوان نخست وزیر هند تقریباً 1.4 میلیارد نفر را در این اجلاس نمایندگی کرد که با اختلاف زیادی بزرگترین دموکراسی در جهان است. 
اظهارات وی در حالی بیان شد که دولت هند در حال 
آماده شدن برای بررسی لایحه ای است که می تواند ارزهای دیجیتال خاص را ممنوع کند، اما همچنین ایجاد یک روپیه دیجیتال را تشویق می کند. 
گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که 
هدف این قانون 
تنظیم رمزارزها به جای ممنوعیت آن است. 
همین لایحه قبلاً 
در دستور کار پارلمان هند قرار گرفته بود اما هنوز به رای گیری منتهی نشده بود. 
بانک مرکزی هند نیز تا مارس 2020 که دادگاه عالی کشور آن را لغو کرد، ممنوعیت کلی رمزنگاری روی این کتاب ها را ممنوع کرد.
مطالب مرتبط: خطوط در شن و ماسه: کنگره ایالات متحده سیاست های حزبی را به کریپتو می آورد
علیرغم فقدان شفافیت مقرراتی در هند، مودی از 
کشورها خواسته است تا در زمینه رمزنگاری و بلاک چین با یکدیگر همکاری کنند و از دیگران خواسته است که هنگام استفاده از این فناوری، اصول اخلاقی را در نظر بگیرند. 
انتظار می رود که انتخابات عمومی بعدی در هند در سال 2024 برگزار شود و شهروندان اعضای جدیدی را برای مجلس سفلی این کشور انتخاب کنند.
نخست‌وزیر 
در 17 نوامبر در توییتی 
گفت: «مهم است که همه کشورهای دموکراتیک روی [کریپتو] با هم کار کنند و اطمینان حاصل کنند که در دستان اشتباه قرار نمی‌گیرد، که می‌تواند جوانان ما را خراب کند» 
.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع