این میزان سوختگی شیبا اینو افزایش روزانه دیگری را شاهد بوده است که یک پیشرفت خوشایند برای جامعه است. با این حال، چهره هایی که سوزانده می شوند، تصویر دیگری را نشان می دهند، به ویژه زمانی که صحبت از مشارکت دارندگان شیبا اینو در ابتکار عمل سوزاندن SHIB باشد.

نرخ سوختگی شیبا اینو 81 درصد افزایش یافت

نرخ سوختگی روزانه شیبا اینو با افزایش چشمگیر 81 درصدی در یک روز مواجه شد. در حالی که این افزایش برای میم کوین مثبت است، اما تعداد توکن‌های سوزانده شده برای ایجاد این افزایش چشمگیر نیست.

مطابق با داده ها از وب سایت ردیابی سوختگی Shiba Inu Shibburn، در مجموع 4.64 میلیون توکن های SHIB در روز گذشته سوزانده شدند. برای در نظر گرفتن این موضوع، ارزش کل توکن های سوزانده شده در روز حدود 105 دلار است.

علاوه بر این، با توجه به اینکه این افزایش 81 درصدی است، به این معنی است که مقدار کمتری از توکن ها در روز قبل سوزانده شده است. سوابق Shibburn نشان می دهد که روز قبل در مجموع 1.9 میلیون توکن سوزانده شده است که حدود 45 دلار ارزش سکه دارد.

این کاهش شدید تعداد سکه‌هایی که به صورت روزانه سوزانده می‌شوند حاکی از مشارکت کم سرمایه‌گذاران است. این می تواند مستقیماً به آن مرتبط باشد قیمت شیبا اینو طی چند هفته گذشته، سرمایه‌گذاران برای محافظت از موقعیت خود موضع محافظه‌کارانه‌تری اتخاذ کرده‌اند.

سقوط قیمت SHIB 21٪

نرخ سوختگی شیبا اینو تنها چیزی نیست که در هفته گذشته کاهش داشته است، قیمت آن نیز ضربه خورده است. مطابق با داده ها از پلتفرم ردیابی توکن Coinmarketcap، قیمت Shiba Inu تنها در هفته گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

در نتیجه این کاهش 15 درصدی، قیمت SHIB اکنون به 0.000023 دلار کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش 50 درصدی نسبت به اوج 0.000044 دلاری ماه مارس است. با این حال، حجم معاملات روزانه آن با افزایش 12 درصدی در روز گذشته به 645 میلیون دلار رسیده است. افزایش حجم اغلب می تواند نشان دهنده بازگشت سود به یک ارز دیجیتال باشد. اگر این مورد است، پس قیمت شیبا اینو ممکن است به سمت معکوس شدن حرکت کند زیرا سرمایه گذاران یک بار دیگر شروع به شرط بندی می کنند.

در زمان نگارش، قیمت SHIB همچنان در 0.0000228 دلار روند دارد و سودهای کوچک روزانه 4% را نشان می دهد. با این حال، علی‌رغم بادهای منفی که میم کوین تجربه کرده است، همچنان ارزش بازار خود را بالای 13.5 میلیارد دلار حفظ می‌کند، که آن را به یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار تبدیل می‌کند، پیش از ارزهایی مانند Avalanche و Polkadot.

SHIB price at $0.0000228 | Source: SHIBUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoin News، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر