DOGE شبکه Dogecoin پس از عملکرد ناامیدکننده ای که تا پایان ژانویه انجام شد، در حال رشد است. پس از اینکه قیمت به بالای 0.08 دلار رسید، استفاده در شبکه یک بار دیگر شروع به افزایش می‌کند. پذیرش جدید بیشترین افزایش را داشت، تقریباً 1 میلیون جدید کیف پول های DOGE در یک دوره 7 روزه ایجاد شد.

890000 کیف پول جدید Dogecoin در یک هفته

مطابق با داده ها از پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای، IntoTheBlock، تعداد آدرس های جدید ایجاد شده در شبکه Dogecoin در هفت روز آخر ژانویه به طور قابل توجهی افزایش یافت. تعداد کل آدرس های جدید ایجاد شده در این دوره یک هفته ای در مجموع به 890000 رسید. با این حال، جالب ترین بخش، افزایشی است که بین 28 و 29 ژانویه رخ داد.

در اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط IntoTheBlock در X (توئیتر سابق)، می بینیم که اکثریت ایجاد کیف پول های جدید در یک روز اتفاق افتاده است. ایجاد کیف پول روزانه از میانگین 60000 کیف پول به 28 ژانویه رسید و تا 29 ژانویه حدود 240000 کیف پول جدید در یک روز ایجاد شد.

روز بعد شاهد کاهش جزئی نسبت به بالاترین سطح سال 2024 خواهیم بود. اما در 31 ژانویه، اعداد یک بار دیگر افزایش یافت. در این مدت 200000 دیگر DOGE کیف پول ها در یک روز ایجاد شدند و یکی از بزرگترین افزایش قیمت کیف پول های جدید در شبکه را به خود اختصاص دادند.

IntoTheBlock توضیح احتمالی برای افزایش کیف پول های جدید ارائه کرد که می تواند به افزایش علاقه به Doginals مربوط باشد. Doom، پروژه ای که بسیار مورد انتظار بود، در بلاک چین Dogecoin راه اندازی شد و به افزایش سرعت کمک کرد. ردیاب زنجیره ای همچنین اضافه کرد که “شایعات Xpayments می تواند کاربران جدید را به سمت Dogecoin سوق دهد.”

DOGE bulls fail to hold $0.08 support | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

الگوریتم یادگیری ماشین در قیمت DOGE متقاعد نشده است

علیرغم افزایش علاقه به شبکه Dogecoin در هفته گذشته، چشم انداز اصلی آن سکه DOGE با توجه به الگوریتم یادگیری ماشین در CoinCodex هنوز مطلوب نیست. الگوریتم دارد ارایه شده حرکات احتمالی DOGE قیمت در طی چند روز آینده تا ماه بعد، و آنها به دور از صعودی هستند.

برای نزدیک‌ترین مدت، الگوریتم یادگیری ماشینی CoinCodex پیش‌بینی می‌کند که طی پنج روز آینده افزایشی جزئی در قیمت با افزایش 1.54 درصدی وجود داشته باشد. با این حال، با نگاهی بلند مدت، الگوریتم انتظار تغییر در این حرکت مثبت را دارد.

در ماه آینده، هوش مصنوعی انتظار دارد که حدود 11.13 درصد کاهش قیمت نسبت به سطوح فعلی داشته باشد. این قیمت DOGE را در 0.071 دلار قرار می دهد که نشان می دهد احساسات فعلی نسبت به میم کوین در حال حاضر نسبتاً نزولی است.

با این اوصاف، Dogecoin همچنان به سودهای کوچک خود ادامه می دهد 0.7٪ در روز گذشته، در حالی که جایگاه خود را به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ در فضا با ارزش بازار 11.37 میلیارد دلار حفظ کرده است.

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر