CryptoTanks_Launches_Minimum_Viable_Product_To_Showcase_Retro_Tank

  • CryptoTanks امروز دموی بازی خود را راه اندازی کرد.
  • این دمو به بازیکنان این فرصت را می دهد تا قبل از عرضه رسمی، مکانیک های اصلی بازی را تجربه کنند.
  • علاوه بر این، ارز بومی TANK در صرافی ارز دیجیتال BitMart فهرست شده است.

CryptoTanks امروز اعلام کرده است که حداقل محصول قابل دوام (MVP) یا نسخه ی نمایشی بازی خود را راه اندازی کرده است. این دمو به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا قبل از انتشار رسمی، مکانیزم‌های اصلی بازی CryptoTanks را تجربه کنند.

MVP نسخه‌ای از بازی آینده است که تنها به مکانیزم‌های بازی محدود شده است. این مکانیک ها شامل نقشه ها می شود. صدا؛ کنترل تانک؛ مکانیک تیراندازی; و منوهای بازی این نسخه فقط روی رایانه های شخصی و مرورگرها قابل پخش خواهد بود. علاوه بر این، بازیکنان نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند دیفای مکانیک و انتخاب نقشه

بازیکنان می توانند از اینجا به MVP CryptoTank دسترسی داشته باشند. بازیکنان فقط باید وارد شوند و وارد لابی شوند تا منتظر بمانند تا بازیکنان دیگر به مسابقه بپیوندند. هر جلسه دموی CryptoTanks شامل پنج بازیکن با محدودیت زمانی 5 دقیقه است. فقط می‌توان آن را در قالب PVP deathmatch بین افرادی که به نسخه نمایشی نیز دسترسی دارند، بازی کرد.

Max von Luttichau یکی از بنیانگذاران CryptoTanks می گوید که این دمو اولین فرصت CryptoTank برای نمایش گیم پلی خود به جامعه است. علاوه بر این، او اضافه می کند که با وجود اینکه فقط یک نسخه نمایشی است، گیم پلی چقدر اعتیادآور است.

علاوه بر راه‌اندازی نسخه آزمایشی، CryptoTanks همچنین اعلام کرد که ارز اصلی آن TANK در صرافی ارز دیجیتال BitMart فهرست شده است. کاربران باید برای هر تراکنش درون CryptoTanks در نسخه کامل بازی از TANK استفاده کنند. بازیکنان می توانند TANK را برای خرید NFT تانک، ارتقاء تانک های خود و شرط بندی در نبرد با سایر بازیکنان خرج کنند.

بیت‌مارت جفت معاملاتی TANK/USDT را در 17 فوریه راه‌اندازی کرد و کاربران می‌توانند روز بعد برداشت کنند.

توسعه دهندگان هنوز در حال کار بر روی نسخه کامل CryptoTanks هستند که قابل پخش بر روی رایانه های شخصی و تلفن های هوشمند خواهد بود. در همین حال، بازیکنان می توانند پیشرفت بازی را دنبال کنند اینجا، جایی که به روز رسانی ها هر جمعه پست می شود.

CryptoTanks یک مبتنی بر NFT بازی که در ماه مارس عرضه خواهد شد. بازیکنان می‌توانند با بازی بازسازی معنوی بازی «Battle City» سیستم سرگرمی نینتندو (NES) جوایزی کسب کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر