چندین جنبه از بازی های بازی برای کسب درآمد می تواند جمعیت اصلی را جذب کند.

یک دیدگاه توسعه‌دهنده بلندمدت همراه با بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، مکانی عالی برای شروع است. کریپتوپیا می‌خواهد این جنبه‌ها و بیشتر را از طریق سرمایه‌گذاری بازی‌های بلاک چین خود برجسته کند.

به دست آوردن کشش ضروری است

علیرغم محبوبیت فزاینده بازی های بازی برای کسب درآمد، اکثر پروژه ها یک نقص اساسی مشترک دارند. همه آنها از بازیکنان می خواهند که یا سرمایه گذاری اولیه انجام دهند یا پاداش های خود را برای دوره های طولانی به امید افزایش قیمت ها نگه دارند. در حالی که این یک مدل اقتصادی معقول است، از همان روز اول مانع از استقبال جریان اصلی از این پروژه ها می شود. در عوض، بیشتر بازی‌های بازی برای کسب درآمد فقط به کاربران ارزهای دیجیتال موجود پاسخ می‌دهند نه کسانی که به دنبال ورود به دنیای ارزهای دیجیتال از طریق بازی‌های بلاک چین هستند.

کریپتوpia رویکرد متفاوتی دارد. این یکی از معدود بازی هایی است که مکانیک های رایگان بازی و بازی برای کسب درآمد را ادغام می کند. این چیز جدیدی نیست، با این حال بازی هایی که این گزینه را ارائه می دهند اغلب فاقد محتوا یا حفظ کاربر هستند. کریپتوپیا حالت‌های بازی متعددی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا بتوانند جوایزی کسب کنند و از منابع درون بازی برای مقابله با این مشکلات درآمد کسب کنند. تبدیل شدن به یک ماجراجو یا یک سرمایه دار – یا ترکیبی از این دو – همانطور که بازیکن تعریف می کند که چگونه می خواهد به این دنیای مجازی نزدیک شود.

بازی های بلاک چین تجسم تمرکززدایی از طریق دفتر کل توزیع شده است. برخلاف بازی‌های مبتنی بر سرور، پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین عاری از سانسور، مداخله دولت یا اشخاص ثالثی هستند که دنیای بازی را کنترل می‌کنند. در عوض، همه بازیکنان می‌توانند با یک خط ارتباط مستقیم بین بازی‌ها و توسعه‌دهندگان در کریپتوpia، در رای‌گیری و حکمرانی شرکت کنند.

علاوه بر این، بازیکنان را قادر می سازد تا امکانات نامحدودی را در مورد چگونگی تجربه این محیط بازی کشف کنند. یک مزیت اضافی این است که چگونه همه اقدامات در کریپتوpia پیامدهایی دارند. هر تصمیمی که توسط هر بازیکنی گرفته شود می تواند بازی را برای همیشه تغییر دهد، نه فقط برای آنها بلکه برای همه گیمرها. این یک مزیت 100٪ روی زنجیره برای همه اهداف بازی است و اطمینان حاصل می کند که هر لحظه ممکن است اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد.

چند حالت بازی مورد نیاز است

یکی دیگر از جنبه هایی که امروزه مانع از بازی های بلاک چین می شود این است که چگونه بازی ها به ظاهر یک بعدی هستند. به عنوان مثال، یک بازی یا بازیکن در مقابل محیط است یا بازی در مقابل بازیکن. در حالی که برخی از پروژه ها هر دو حالت بازی را ارائه می دهند، اغلب نیاز به مصالحه در یک یا هر دو دارد. یافتن تعادل بین این دو هرگز آسان نیست، اما توسعه دهندگان می توانند گزینه های دیگر را بررسی کنند. بازی ها نباید افراد را به یک یا دو گزینه پیش فرض سوق دهند. در عوض، گیمرها باید بتوانند مسیرهای خود را بسازند.

این گزینه اکنون از طریق کریپتوpia در دسترس است. بازیکنان می توانند تجربه کلی را مطابق میل خود شکل دهند. برخی می خواهند در حالت Adventurer به جستجو و مبارزه با دشمنان بپردازند. برخی دیگر می‌خواهند درآمد خود را به حداکثر برسانند و با خرید زمین‌ها و استخراج منابعی که می‌توانند به عنوان توکن فروخته شوند، ثروت خلق کنند. نوع سوم بازیکن ممکن است هر دو عنصر را با هم ترکیب کرده و یک تجربه بازی بسیار تعاملی ایجاد کند. انتخاب ها تقریباً نامحدود هستند و هیچ کس نیازی به سرمایه گذاری اولیه برای شروع بازی ندارد.

ماجراجو بودن به بازیکنان این اطمینان را می‌دهد که می‌توانند در ماموریت‌ها، حرفه‌ها، ساختن و تقویت مهارت‌های شخصیت شما شرکت کنند. بازیکنان بسیار ماهر می‌توانند ماموریت‌های سخت‌تری را انجام دهند، پاداش‌های بهتری کسب کنند و غیره. سپس این به بازیکنان بستگی دارد که این پاداش ها را چه برای خود یا از طریق بازیکنان دیگر به حداکثر برسانند. مطمئناً برای کسانی که به دنبال استفاده از جوایز به دست آمده خود هستند، ترکیبی Adventurer/Tycoon امکان پذیر است.

گزینه Tycoon حول ساخت و گسترش امپراتوری مالی غیرمتمرکز شخصی می چرخد. بازیکنان کاشی‌های زمین را به دست می‌آورند، منابع را استخراج می‌کنند و یا آنها را می‌فروشند یا از آنها برای تولید توکن‌های دیگر استفاده می‌کنند – که می‌توانند آن‌ها را نیز معامله کنند. داشتن کاشی های زمین مجاور توسط بازیکنان همان جناح، یک منطقه جناحی ایجاد می کند. یک منطقه جناحی بزرگتر منجر به ساختمان هایی با عملکرد بهتر می شود و آن را به گزینه ای ارزشمند برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال یک جریان درآمد غیرفعال هستند.

همکاری و شفافیت

ممکن است کسی استدلال کند که پس از مدتی کاشی های زمینی مقرون به صرفه کافی در کریپتوپیا وجود نخواهد داشت. توسعه دهندگان به آن فکر کردند و اطمینان حاصل کردند که بازیکنان می توانند همکاری کنند. به طور خاص، هر بازیکنی می تواند یک شرکت سهامی عام برای خرید زمین راه اندازی کند. سایر بازیکنان می توانند سهام شرکت را خریداری کنند و منابع استخراج شده یا سایر درآمدها را به صورت شرکتی به اشتراک بگذارند. بازیکنان می توانند سهام کسری را نیز خریداری کنند و اطمینان حاصل کنند که این گزینه برای همه قابل دسترس و مقرون به صرفه است.

ساختن یک بازی بزرگ بلاک چین و اقتصاد نیاز به اعتماد و شفافیت دارد. کریپتوpia اطمینان حاصل می کند که هیچ سکه از پیش استخراج شده، مزیت های غیرمنصفانه، ابهامات عرضه توکن یا هر چیز دیگری وجود ندارد. کد بازی از طریق قراردادهای هوشمند قابل دسترسی از طریق GitHub قابل مشاهده است. این رویکرد شفاف هنگام ساختن یک بازی بازی برای کسب درآمد که برای هر کسی بدون نیاز به استفاده از نرم‌افزار خارجی یا داشتن مهارت‌های خاص در دسترس باشد، بسیار مهم است.

نتیجه

تکامل بازی های بازی برای کسب درآمد هیجان انگیز است. در حالی که نسل اول بر پاداش دادن به پذیرندگان و سرمایه‌گذاران اولیه تمرکز داشت، پروژه‌هایی مانند Crytopia نشان می‌دهند که بازی‌ها چگونه باید برای همه باشند و در عین حال تجربه‌ای از بازی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهند. توانمندسازی گیمر چیزی بیش از آیتم های درون بازی است، زیرا هر بازیکنی بدون توجه به اینکه چگونه می خواهد دنیای بازی را کشف کند، باید احساس کند که مورد استقبال و نیاز است.

علاوه بر این، تنها می توان امیدوار بود که شاهد ظهور بازی های رایگان بازی برای کسب درآمد باشیم. جذب کاربران جریان اصلی مستلزم حذف هرگونه مانع ورود است. انتظار اینکه مردم صاحب ارزهای دیجیتال باشند و با کیف پول های Web3 مانند Metamask آشنا باشند، امکان پذیر نیست. این صنعت به یک تجربه یکپارچه بیشتر با پاداش‌های بالقوه، شخصی‌سازی و شفافیت نیاز دارد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر