نسل بعدی بازی ها در AR خواهند بود

محبوبیت دنیای بازی در طول سال‌ها به طور مداوم در حال افزایش بوده است، به خصوص که افراد به دنبال راه‌های خلاقانه‌تر برای معاشرت و تعامل با دیگران هستند. در واقع، بازار بازی از نظر اندازه و ارزش از صنایع ورزشی و سینما پیشی گرفته است.

SuperData، یک شرکت تحقیقاتی صنعت، گزارش داد که صنعت بازی به رشد خود ادامه داده است 139.9 میلیارد دلار در سال 2020 و انتظار می‌رود تا سال 2025 به 260 میلیارد دلار برسد. با کمک پیشرفت‌های تکنولوژیکی و دسترسی آسان به اینترنت، این صنعت به رشد فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد و فناوری واقعیت افزوده (AR) همه چیز را فراتر می‌برد.

چگونه AR به توسعه صنعت بازی کمک کرده است؟

AR وسیله ای فراگیر و جذاب برای تبدیل فیلم ها و اشیاء سه بعدی به فضای سه بعدی است. این مسئول طراحی مجدد بازی های سطح بالا با جلوه های صوتی استثنایی و تصاویری هیجان انگیز است. یک مثال معروف از محبوبیت فناوری AR در بازی‌ها این است که چگونه تلفن‌های هوشمندی که بازیکنان Pokemon Go را در اختیار دارند در میدان‌ها و پارک‌ها در تابستان 2016 شلوغ کردند.

فرض کنید با Pokemon Go آشنایی ندارید. در این صورت، این یک بازی موبایل واقعیت افزوده است که شامل آواتارهای رنگارنگ است که معمولاً با نام پوکمون شناخته می‌شوند و اقدامات مختلفی را در دنیای طبیعی و واقعی انجام می‌دهند. این بازی بیش از 5 میلیارد دلار کالا فروخت و مقدمه اکثر مردم برای واقعیت افزوده بود و هنوز هم قابل توجه ترین کاربرد این فناوری است.

با این حال، مالکیت معنوی مورد تحسین پوکمون گو تنها جزء کوچکی از موفقیت کلی بازی است. مردم همچنین می توانند با Pikachu و Ash Ketchum در بازی ها، رمان ها و فیلم های مختلف دیگر وقت بگذرانند. عنصر مخفی بازی تعامل بین شخصیت های دیجیتال و مکان های واقعی است.

مردم به بازی‌هایی علاقه‌مند هستند که به جای حذف آن‌ها با واقعیت ارتباط برقرار می‌کنند، این یکی از دلایلی است که AR سریع‌تر از واقعیت مجازی (VR) مورد توجه قرار می‌گیرد. AR می‌تواند حتی لحظات کسل‌کننده‌ای را با هیجان، روشنگری و کشف زینت بخشد. Peridot نمونه دیگری از یک بازی موبایل موفق AR است.

پریدوت مملو از حیات وحش است و دنیای واقعی و واقعیت افزوده را مانند پوکمون گو ترکیب می کند. این بازی شبیه بازی Tamagotchi است که توسط Niantic ساخته شده است. بازیکنان در Peridot باید با تعامل، آموزش و پرورش موجودات از آنها مراقبت کنند. علاوه بر این، قبل از اینکه بتوانید دوباره پرورش آنها را شروع کنید، باید به آنها کمک کنید تا به بزرگسالان کامل تبدیل شوند.

تلفن های همراه تاکنون بیشترین موفقیت را با بازی AR داشته اند. با این حال، غول های اینترنتی مانند اپل، فیس بوک، مجیک لیپ و اسنپ معتقدند که آینده واقعیت افزوده از طریق عینک های تخصصی تجربه خواهد شد.

تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر بازی‌های «بازی برای کسب درآمد» و متاورس

در حال حاضر نمی توان در مورد فناوری AR بدون اشاره به P2E و Metaverse در دنیای بازی صحبت کرد. افزایش علاقه به Metaverse در سطح جهانی وجود دارد که ناشی از سؤالاتی در مورد چگونگی حمایت اقتصاد از دنیای مجازی است.

حدود 20 سال پیش، شکل‌های کلاسیک «پرداخت برای بازی» (P2P) کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی جای خود را به بازی‌های اینترنتی مبتنی بر مشترک و «رایگان برای بازی» (F2P) به پیشرفت‌های فناوری بلاک‌چین، به‌ویژه با با توجه به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دارایی‌های دیجیتال، برخی از تولیدکنندگان بازی‌های آینده‌نگر مدل جدیدی از بازی‌های درآمدی به نام «بازی برای کسب درآمد» (P2E) ایجاد کرده‌اند. به نوبه خود، این امر باعث ایجاد تئوری های اقتصادی پیشرفته در صنعت به سرعت در حال توسعه “GameFi” شده است.

منابع مجازی، مانند چیزها و سکه‌ها، مدت‌هاست که بخشی از بازی‌های ویدیویی بوده‌اند که بازیکنان ممکن است از آنها برای تقویت یا تجهیز شخصیت‌های مجازی خود استفاده کنند. اخیراً، بازیکنان توانسته اند این منابع را با یکدیگر در بازارهای آنلاین مبادله کنند. اما در طول بیشتر تاریخ بازی، چنین منابعی به جای بازیکنان، به مشاغل بازی تعلق داشت.

این با بازی های P2E تغییر می کند. طبق این پارادایم مبتنی بر بلاک چین، بازیکنان هر دارایی را که از طریق بازی به دست می‌آورند (یا ساخت درون بازی) دارند و می‌توانند آن‌ها را با پول واقعی بفروشند. دارایی های بازی P2E را می توان از بازی «صادرات» کرد و در بازارهای NFT معامله کرد. آنها همچنین می توانند با تبدیل شدن به توکن به عنوان NFT به هر کسی که کیف پول ارز دیجیتال دارد فروخته شود. این آیتم ها همچنین می توانند قیمت بالایی داشته باشند زیرا هم در بازی و هم در اکوسیستم متاورس ارزش دارند. همچنین ممکن است بازیکنان در برخی از بازی‌های P2E مانند Sorare به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پاداش دریافت کنند.

معرفی Hololoot – جدیدترین و هیجان انگیزترین AR P2E و اقتصاد متاورس در فضای ارز دیجیتال

هولولوت یک تصویر فوق العاده از یک پروژه ارز دیجیتال است که از مزایای بلاک چین و واقعیت افزوده (AR) استفاده می کند. این دارایی‌های AR و NFT را در یک اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین ترکیب می‌کند، و یک متاوره برای کاربران برای کشف و تولید مواد تولید شده توسط کاربر ذخیره‌شده در بلاک چین فراهم می‌کند.

Hololoot همچنین به کاربران خود اجازه می دهد تا بدون ریسک یا نیاز به سفر در فعالیت های مختلف شرکت کنند. کاربران حتی می توانند NFT ها را در دنیای مجازی برش دهند و در عین حال در زندگی واقعی کسب درآمد کنند. برای مثال، یک هنرمند می‌تواند یک کپی دیجیتالی از هنر واقعی خود را در قالب NFT تولید کند و آن را در بازار Hololoot NFT بفروشد. سپس، درست مانند یک تراکنش فیزیکی، هر کسی این شانس را دارد که NFT را مشاهده کند و خرید NFT و آثار هنری واقعی را در Metaverse انتخاب کند.

Hololoot به دنبال ارائه یک اکوسیستم جامع AR NFT برای استفاده در سراسر جهان است. این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با استفاده از ترکیبی از لانچ‌پد AR NFT، بازار درون‌برنامه، متاورس AR و ژنراتور AR NFT، دارایی‌هایی ایجاد کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشند. اگر AR و NFT واقعاً وارد جریان اصلی شوند، توسعه‌دهندگان و کاربران باید برنامه‌های خود را ساده‌تر کنند. بنابراین، Hololoot به همه این آزادی را می دهد که به طور کامل پتانسیل دارایی های NFT و AR را کشف کنند، حتی اگر دانش لازم را نداشته باشند.

برنامه مبتنی بر ابر به کاربران اجازه می دهد تا مدل های 3 بعدی NFT 3D را مرور و بررسی کنند و حتی با استفاده از هر دستگاه تلفن همراه، مدل های جدید ایجاد کنند. این یک عملیات کاملاً سلف سرویس است، بر خلاف سایر برنامه‌های واقعیت افزوده که به یک مدیر پشتیبان نیاز دارند. در نتیجه، این یک اکوسیستم نفیس است که در درجه اول به نفع گیمرها، برندها، سازندگان، بازاریابان و هنرمندان است. با توجه به چنین عملکرد آسان برای استفاده، این پروژه یک رقیب قوی در بازار AR است.

Hololoot با استفاده از رمز بومی $HOL خود عمل می کند، که به کاربران اجازه می دهد به سرمایه خود اضافه کنند و از اکوسیستم مشوق دریافت کنند. چنین مشوق هایی شامل تخفیف در دارایی های واقعی، تخفیف ویژه NFT و موارد دیگر است. توجه داشته باشید که این پروژه با چندین نام معتبر در صنعت از جمله Effinity، CryptoBlades، FOTA، ScottyBeam، Pluto Alliance، Revolve Games، AltcoinBuzz و Uniquely همکاری کرده است.

نتیجه

بازار بازی گسترده ترین صنعت سرگرمی جهان است. اگرچه بازی‌های P2E در حال حاضر تنها بخش کوچکی از این بازار را به خود اختصاص می‌دهند، اما با چندین فرصت جدید از جمله دسترسی گیمرها به کیف‌پول‌های دیجیتال، گرفتن حقوق نگهداری کالاهای دیجیتال، ارائه خدمات انحصاری به گروه‌های درون بازی، انجمن‌ها و دیجیتال ارائه می‌شود. شرکت ها و کمک به ادغام NFT ها در فعالیت های مختلف.

Hololoot اولین بازار، مولد و Metaverse AR NFT است. پروژه مستقر در سوئیس از فناوری AR انحصاری استفاده می کند تا دارایی های سه بعدی Metaverse را زنده کند. همچنین به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا NFT های AR خود را بدون نیاز به زبان برنامه نویسی عمیق ایجاد کنند. Metaverse یک بازی play-to-earn (P2E) ارائه می دهد که در آن دارایی های ساخته شده می توانند کار کنند. بنابراین، کاربران می‌توانند NFT‌های AR را معامله کنند، آن‌ها را در برنامه مشاهده کنند، و حتی مدل‌های خود را از دارایی‌های سه بعدی موجود در Hololoot ایجاد کنند.

بازار AR NFT آن مشوق های مختلفی را برای آزمایش کنندگان شجاع ارائه می دهد. با نصب نرم افزار اندروید بتا که به تازگی منتشر شده و با رعایت الزامات تعیین شده می توانید به این جنبش انقلابی NFT بپیوندید و از مزایای انبوه آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که اکوسیستم Hololoot تنها بر اساس خلاقیت کاربران خود شکوفا می شود.

برای اطلاعات بیشتر و به روز رسانی در مورد این پروژه، مراجعه کنید وب سایت رسمی Hololoot و صفحات شبکه های اجتماعی آن توییتر | سایت اینترنتی | تلگرام | اختلاف نظر | متوسط

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر