نصب‌های خودپرداز بیت‌کوین در ماه مه رکورد پایین‌تری را به ثبت رساند که بیشترین کاهش از سال 2019 است

طی پنج ماه گذشته از ژانویه، نصب‌های خودپرداز بیت‌کوین به تدریج کاهش یافت و در نهایت نسبت به نصب‌های جدید دسامبر 2021 در سال 1971، 89.75 درصد کاهش یافت.

بیت کوین (بیت کوین) تاسیسات خودپرداز در سراسر جهان دیده شده است کاهش شدید در طول سال 2022، با ثبت تنها 202 دستگاه خودپرداز BTC جدید در ماه می، محدوده ای که آخرین بار سه پیش در سال 2019 مشاهده شد.

طی پنج ماه گذشته از ژانویه، دستگاه خودپرداز بیت کوین نصب‌ها به تدریج کاهش یافتند و در نهایت نسبت به نصب‌های جدید دسامبر 2021 در سال 1971، 89.75 درصد کاهش یافتند. با این حال، داده ها از Coin ATM Radar بازگشت آشکاری در اعداد نصب نشان می دهد زیرا جهان شاهد نصب 817 دستگاه خودپرداز بیت کوین در ماه ژوئن بود – فقط در پنج روز اول.

تغییر خالص تعداد ماشین‌های ارز دیجیتال نصب و حذف ماهانه. منبع: رادار خودپرداز سکه

برخی از عوامل مهم که در کاهش سرعت نصب خودپردازهای کریپتو نقش دارند عبارتند از تنش‌های ژئوپلیتیکی در سراسر جهان، مقررات نامشخص یا ضد ارز دیجیتال، اشباع بازار و تأثیرات تجاری به دلیل همه‌گیری مداوم کرونا.

رادار خودپرداز سکه داده ها تأیید می کند که ایالات متحده 87.9٪ از کل 37826 دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در سراسر جهان را در خود جای داده است. اروپا، به عنوان یک قاره، شبکه ای از 1419 دستگاه خودپرداز را در خود جای داده است که 3.8 درصد از تاسیسات خودپرداز جهانی را تشکیل می دهد.

تعداد ماشین‌های ارز دیجیتال نصب شده توسط سازنده در طول زمان. منبع: رادار خودپرداز سکه

Genesis Coin سازنده خودپردازهای کریپتو، جایگاه خود را به عنوان رهبر از نظر سهم بازار حفظ کرده است و 41 درصد از کل دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال عملیاتی را در سراسر جهان تشکیل می دهد. سایر تولیدکنندگان با سهم بازار برجسته عبارتند از General Bytes (21.6%)، BitAccess (16%)، Coinsource (5.4%) و Bitstop (4.7%).

مربوط: ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین از 3900 بیت کوین عبور می کند که یک ATH جدید را نشان می دهد

در حالی که چالش‌های دنیای واقعی ممکن است تأثیر لحظه‌ای بر گسترش فیزیکی بیت‌کوین از طریق دستگاه‌های خودپرداز داشته باشند، اما در هسته آن، شبکه بیت‌کوین همچنان به عملکرد بهتر از رکوردهای قبلی خود در ایمن‌سازی، تمرکززدایی و سرعت بخشیدن به شبکه غیرقابل نفوذ همتا به همتا (P2P) عمل می‌کند.

ظرفیت تجمعی بیت کوین در همه کانال ها. منبع: BitcoinVisuals node

همانطور که Cointelegraph بر اساس گزارش داده ها از بیت کوین ویژوال، ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین (LN) به بالاترین حد خود یعنی 3915.776 بیت کوین رسید که باعث بهبود بیشتر سرعت تراکنش بیت کوین و کاهش هزینه ها در پروتکل لایه 2 شد. بیت کوین LN برای اولین بار در سال 2018 در شبکه اصلی بیت کوین پیاده سازی شد تا به مشکلات مقیاس پذیری بدنام بیت کوین رسیدگی کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس