نظرسنجی: بیش از یک چهارم از هزاره های ایالات متحده قصد دارند از ارز دیجیتال برای تأمین مالی بازنشستگی استفاده کنند

این درصد نسبت به کسانی که می‌گفتند ترجیح می‌دهند از پس‌انداز و سهام برای رسیدن به اهداف مشابه استفاده کنند، بسیار بیشتر بود.

با توجه به الف نظرسنجی اخیر منتشر شده توسط Investopedia، 28٪ از هزاره های ایالات متحده در نظرسنجی گفتند که انتظار دارند از ارز دیجیتال برای حمایت از خود در دوران بازنشستگی استفاده کنند – رقمی که بالاتر از کسانی است که می گفتند از پس انداز (25٪) و سرمایه گذاری در سهام (27٪) برای تأمین مالی بازنشستگی خود استفاده می کنند. . در همین حال، 20 درصد از Gen X و 17 درصد از پاسخ دهندگان Gen Z همین را گفتند. این نظرسنجی که بر اساس ماه سواد مالی انجام شد، از 4000 بزرگسال آمریکایی 18 تا 76 ساله تشکیل شد.

در سایر زمینه ها، تقریباً 50 درصد از پاسخ دهندگان در تمام سنین، دانش مالی خود را در مصرف، پرداخت مالیات، پس انداز، مدیریت بدهی و مدیریت بیمه «پیشرفته» ارزیابی کردند. با این حال، تنها 27 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که چیزهای زیادی در مورد ارزهای دیجیتال می‌دانند که کمترین آن در بین هشت مفهوم فهرست شده در پرسشنامه است.

با این وجود، بخش قابل‌توجهی از هزاره‌ها (41 درصد) گفتند که دانش پیشرفته‌ای درباره دارایی‌های دیجیتال دارند، پس از آن Gen X و Gen Z به ترتیب با 30 درصد و 29 درصد و در نهایت، بچه‌های بومی با 8 درصد قرار دارند.

بر اساس این گزارش، میانگین سن بازنشستگی مورد انتظار شرکت کنندگان هر چه جوان تر می شوند کاهش می یابد. در حالی که اکثر بچه های بازنشسته قصد دارند در سن 68 سالگی کار را متوقف کنند، اکثر ژنرال Z که مورد بررسی قرار گرفته اند مایلند در سن 57 سالگی بازنشسته شوند. وزارت خزانه داری ایالات متحده اخیرا برای مبارزه با بی سوادی مالی در این کشور اعلام کرده است. ابتکار جدیدی را آغاز کرد برای افزایش آگاهی از ریسک های سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال.

این شامل طراحی مواد آموزشی برای اطلاع عموم از نحوه عملکرد دارایی های ارز دیجیتال و تفاوت آن با سرمایه گذاری های سنتی مانند سهام است. همانطور که مقامات وزارت خزانه داری گفته اند، سر نیزه اصلی “افزایش آگاهی بدون تلاش برای از بین بردن فناوری جدید و نوآوری جدید” است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس