• تحقیقات اخیر نشان می دهد که صنعت کریپتو هنوز هم عمدتاً مردانه است.
  • زنان نسبت به همتایان مرد خود تمایل کمتری به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال دارند.
  • با این حال، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که زنان اخیراً بیش از هر زمان دیگری در مورد ارزهای دیجیتال علاقه مند شده‌اند.

سال 2022 است، و جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که مردان همچنان اکثریت قابل توجهی از موقعیت‌های رهبری را در تجارت ارزهای دیجیتال در اختیار دارند. فارکس تحقیقات در مورد تنوع در کریپتو نشان داده است که تعداد بسیار بیشتری از مردان در میان 30 مرد برتر کار می کنند. ارز دیجیتال شرکت ها نسبت به زنان وجود دارد.

این با تجزیه و تحلیل 30 شرکت از برجسته ترین شرکت هایی که اکنون در صنعت ارزهای دیجیتال فعال هستند کشف شد. در حقیقت، تنها 21.6 درصد از تأثیرگذارترین افراد زن هستند، در حالی که 78.4 درصد از تأثیرگذارترین افراد به طور متوسط ​​مرد هستند.

علاوه بر این، نظرسنجی‌ها به طور مداوم نشان می‌دهند که حداقل دوبرابر تعداد دارندگان کریپتو مردان نسبت به زنان هستند. زنان نسبت به همتایان مرد خود تمایل کمتری به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال دارند. بر اساس مطالعه Gemini در سال 2022 State of کریپتو، تنها 32 درصد از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال زن هستند.

و البته این قابل درک است. حتی تا اواسط دهه 1970 بود که زنان از حق قانونی برای ایجاد حساب بانکی در ایالات متحده برخوردار شدند. ارز دیجیتال یک فناوری نسبتا جدید است و ممکن است برای زنان کمی بیش از حد خطرناک به نظر برسد.

یک جدید مطالعه با این حال، نشان می‌دهد که زنان اخیراً بیش از هر زمان دیگری در مورد ارزهای دیجیتال علاقه مند شده‌اند. این نشان می‌دهد که علی‌رغم این واقعیت که امروزه جمعیت‌شناسی در کریپتوها عمدتاً مرد هستند، این لزوماً به این معنی نیست که زنان کاملاً به این رشته بی‌علاقه نیستند.

با این حال، هنوز کارهای زیادی باید انجام شود، زیرا بسیاری از زنان ادعا می کنند که نمی توانند ارز دیجیتال را درک کنند. همچنین، به طور کلی، مردان بیش از زنان مشتاق شانس گرفتن هستند. با وجود این، سهم زنان در کسب و کار ارزشمند و ضروری است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر