غول شرکت پرداخت Visa Inc به تازگی 2250 کسب و کار کوچک از 9 کشور را مورد بررسی قرار داد تا بفهمد آیا بازرگانان قصد دارند از ارز دیجیتال برای دریافت پرداخت استفاده کنند یا خیر. نتایج نشان می دهد که بیش از 25 درصد از آنها می خواهند این کار را در سال جاری آغاز کنند.

رویترز گزارش شده است ویزا انتظار دارد بسیاری از مشاغل خرده‌فروشی از امسال به رونق کریپتو بپیوندند. این شرکت پرداخت مدت‌هاست که در صنعت ارزهای دیجیتال درگیر بوده و علاقه مند به پذیرش جریان اصلی آن به عنوان فرصتی برای رشد خط تولید و خدمات خود است.

ویزا در حال حاضر کارت‌های مرتبط با ارز دیجیتال را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند با استفاده از ارزهای دیجیتال خرید کنند. با این حال، این سرویس به این معنا نیست که فروشگاه‌ها مستقیماً دارایی‌های دیجیتال را به عنوان پرداخت می‌پذیرند. دارایی های کاربر مستقیماً در پشت صحنه به یک ارز فیات تبدیل می شودهمانطور که پرداخت می کنند.

اگرچه طبق گزارش‌ها، مصرف‌کنندگان ویزا در سال 2021 از ارز دیجیتال با بیش از 3.5 میلیارد دلار تراکنش‌های دیجیتالی مرتبط با کریپتو استفاده می‌کنند، بازرگانان تاکنون در مورد دریافت مستقیم آن به عنوان پرداخت تردید داشته‌اند.

نتایج نظرسنجی ارز دیجیتال ویزا

ویزا کسب و کارهای کوچک را از ایالات متحده، برزیل، سنگاپور، کانادا، روسیه، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، آلمان و ایرلند بررسی کرد.

طبق گزارش‌ها، کسب‌وکارهای کوچک از آمریکای شمالی کمترین علاقه را به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت داشتند. 19 درصد از مشاغل کوچک از ایالات متحده و تنها 8 درصد از کانادا می خواهند ارزهای دیجیتال را به عنوان نوعی پرداخت در سال جاری ارائه دهند.

با این حال، بیش از 30 درصد از خرده فروشان کوچک از امارات متحده عربی، هنگ کنگ، سنگاپور و برزیل – که در آن صنعت کریپتو در حال رونق است – قصد دارند در سال 2022 به کاربران اجازه دهند با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت کنند.

علاوه بر این، حدود سه چهارم خرده فروشان مورد بررسی فکر می کردند که پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت برای رشد کسب و کار آنها “اساسی” است.

مطالب مرتبط | ویزا خدماتی را برای مشاوره موسسات مالی در مورد ارزهای دیجیتال ایجاد می کند

BitPay Chips In

به طور مشابه، مدیر عامل پلت فرم پرداخت ارز دیجیتال بیت پی Stephen Pair به تازگی ساخته شده است نظرات که به پیش بینی سال 2022 در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال کمک می کند.

شرکت BitPay خدمات پردازش پرداخت ارزهای دیجیتال را برای خرده‌فروشان ارائه می‌کند و طبق گزارش‌ها شاهد تعداد فزاینده‌ای از کسب‌وکارها بوده است که از خدمات خود برای دریافت مستقیم ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت استفاده می‌کنند.

Pair فکر می‌کند که «ممکن است در سال 2022 نقطه عطفی برای استفاده رایج از سکه‌های دیجیتال وجود داشته باشد، «جایی که برای شما کمی غیرعادی می‌شود. وی در این باره اظهار نظر کرد:

فکر می‌کنم در سال 2022، افراد بیشتری را خواهید دید – آن موج بعدی از مردم – هم از منظر سرمایه‌گذاری و هم از منظر «بیایید برای پرداخت آن را امتحان کنیم». [perspective]… مکان‌های بسیار بیشتری با این سرویس وجود خواهد داشت – که می‌توانید کریپتو را خرج کنید و آن را در یک محیط حضوری انجام دهید، که ممکن است افراد را راحت‌تر امتحان کنند تا شاید در وب‌سایتی باشد که در آن حضور دارند. مطمئن نیستم که این کار را درست یا غلط انجام می دهند.»

مطالب مرتبط | فین‌تک پشت اولین استیبل‌کوین کاردانو، حساب‌های بانکی و کارت‌های نقدی ویزا را راه‌اندازی کرد.

رمزگذاری
ارزش کل بازار کریپتو به 2.0 تریلیون دلار در نمودار روزانه | منبع: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر