نظرسنجی ویزا نشان می دهد که 24 درصد از SMB ها قصد دارند پرداخت های ارز دیجیتال شده را بپذیرند

دارندگان کریپتو می‌خواهند از دارایی‌های خود برای خرید استفاده کنند و فروشگاه‌ها در سراسر جهان شروع به توجه می‌کنند.

در سال 2021، الف مطالعه نشان داد که تقاضای زیادی برای توانایی های پرداخت ارز دیجیتال در بین دارندگان و غیر دارندگان کریپتو وجود دارد. با این حال، در همان مطالعه، 50 درصد از شرکت‌کنندگان خاطرنشان کردند که کسب‌وکار کافی وجود ندارد که ارز دیجیتال را قبول کند. این ممکن است خیلی زود تغییر کند.

تقریباً یکی از چهار کسب‌وکار کوچک و متوسط ​​(SMB) که در یک نظر سنجی توسط Visa گفت که آنها در حال برنامه ریزی برای پذیرش پرداخت در رمزارزهایی مانند بیت کوین هستند. در همین مطالعه، 73 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که پذیرش اشکال جدید گزینه های پرداخت دیجیتال عامل مهم است که بر رشد کسب و کار در سال 2022 تأثیر می گذارد.

2250 صاحب کسب و کار کوچک مستقر در 9 کشور از جمله امارات متحده عربی، هنگ کنگ، ایالات متحده و کانادا در این مطالعه شرکت کردند. در میان این پاسخ دهندگان، 82 درصد گفتند که قصد دارند در سال 2022 نوعی گزینه پرداخت دیجیتال را اجرا کنند.

این نظرسنجی همچنین شامل یک بخش مصرف کننده بود که در آن 1500 بزرگسال در 9 بازار شرکت کردند. در این بخش، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که انتظار دارند طی 10 سال آینده کاملاً بدون نقد شوند. 41 درصد همچنین نشان دادند که مشتریان خرید خود را در فروشگاه های فیزیکی که در آن پرداخت های دیجیتال در دسترس نبود، رها کرده اند.

مربوط: LionTree، مشاور مالی وال استریت، پرداخت های ارز دیجیتال شده را بررسی می کند

تقاضا برای پرداخت های ارز دیجیتال به مشاغل کوچک محدود نمی شود. در نظرسنجی اخیر توییتر توسط برایان چسکی، مدیرعامل Airbnb، کاربران ابراز داشتند که می خواهند گزینه ای برای پرداخت ارز دیجیتال هنگام رزرو در Airbnb.

در حالی که اکثر مشاغل هنوز در حال کشف پرداخت های ارز دیجیتال هستند، الف رستوران در فلوریدا رستوران کریپتو استریت کریپتو استریت پرداخت‌ها را با تمام دارایی‌های دیجیتال از جمله سکه‌های میم و «شیت‌کوین‌ها» می‌پذیرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس