نظرسنجی جدید Deloitte با عنوانتجار در حال آماده شدن برای ارزهای دیجیتال” حاوی اخبار بسیار صعودی است. این به وضوح نشان می دهد که مشاغل در هر اندازه در حال آماده شدن برای انواع پرداخت های ارز دیجیتال هستند. و اکثریت قریب به اتفاق بر این باورند که آنها در چند سال آینده در همه جا حاضر خواهند شد. بازرگانان، آنها هم مثل ما هستند. Deloitte این نظرسنجی را در ارتباط با PayPal انجام داد که گویا است و سؤالاتی را ایجاد می کند.

Deloitte در پایان می‌گوید: «پاسخ‌دهندگان نظرسنجی نسبت به ارزهای دیجیتال در بازار مصرف بسیار خوش‌بین هستند، و توافق گسترده‌ای را گزارش می‌دهند که پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال در حال حاضر نقطه تمایز است و انتظار می‌رود که در کوتاه‌مدت شاهد پذیرش گسترده‌ای باشیم». علاوه بر این، بازرگانان “مزایایی مانند سرعت پرداخت و کارایی هزینه” را مشاهده می کنند. این نشان می دهد که آنها فقط برای “تمایز” زرق و برق دار نیستند، و در حال حاضر تمام مزایایی را که می تواند برای آنها به همراه داشته باشد، مشاهده کرده اند.

در مورد روش شناسی، بیایید سند را نقل کنیم:

این نظرسنجی بر روی کسب‌وکارهای مصرف‌کننده ایالات متحده متمرکز است، با درآمدهای سالانه از کمتر از 10 میلیون دلار تا 500 میلیون دلار و بالاتر، نظرات آنها را در مورد پرداخت‌های ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌هایی که در زیرساخت‌های پرداخت انجام داده‌اند و همچنین برنامه‌های آن‌ها برای سال‌های آینده می‌پرسد. “

بنابراین، اینها بازیکنانی با اندازه متوسط ​​تا بزرگ هستند که در اینجا با آنها سر و کار داریم. دیلویت تفاوتی بین بیت کوین و کریپتو قائل نیست و دقیقاً مشخص نمی کند که تاجران در مورد کدام ارزهای دیجیتال صحبت می کنند. با این حال، این شرکت نظرسنجی به جدا کردن استیبل کوین ها از بقیه ارزهای دیجیتال اشاره می کند.

نتایج: Deloitte And Merchants

  • “حدود دو سوم (64٪) از بازرگانان مورد بررسی ما نشان دادند که مشتریان آنها علاقه زیادی به استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت دارند.” با توجه به اینکه اکثریت مردم حتی نمی دانند استیبل کوین چیست، این اعداد خیره کننده هستند. اگر بازرگانان این تمایل را درک کنند، به احتمال زیاد وجود دارد.
  • 83 درصد انتظار دارند که علاقه مصرف کنندگان به ارزهای دیجیتال برای پرداخت ها در 12 ماه آینده افزایش یا افزایش قابل توجهی داشته باشد. ما از صمیم قلب موافقیم، دیلویت.
  • بیش از 85 درصد از سازمان‌ها اولویت بالا یا خیلی زیاد را برای فعال کردن پرداخت‌های ارز دیجیتال‌شده قائل هستند، در حالی که تقریباً 83 درصد همین کار را برای استیبل کوین‌ها انجام می‌دهند. ما حاضریم شرط ببندیم که افراد زیادی در حوزه ارز دیجیتال مشکوک به اینکه این اعداد به این اندازه زیاد است، وجود ندارد. اگر این کار را انجام می دادند، حتی خوش بینانه تر بودند.
  • «حدود 85 درصد از بازرگانان مورد بررسی انتظار دارند که پرداخت‌های ارز دیجیتال طی پنج سال آینده در بین تأمین‌کنندگان صنعت آنها همه‌جانبه باشد.» ما از صمیم قلب موافقیم، دیلویت. پنج سال دیگر در جهان جدیدی زندگی خواهیم کرد و ارز دیجیتال یکی از کاتالیزورها خواهد بود.
  • «نزدیک به سه چهارم افراد مورد بررسی گزارش دادند که قصد دارند طی 24 ماه آینده پرداخت‌های ارز دیجیتال یا استیبل کوین را بپذیرند.» نگرش مثبت وجود دارد و برنامه هایی در حال انجام است.

چطور ممکن است خوش بین نباشید؟

AVAX price chart on Bittrex | Source: AVAX/USD on TradingView.com

نتایج: این همان چیزی است که فرزندخواندگی به نظر می رسد

  • اکثریت قریب به اتفاق افرادی که در حال حاضر ارز دیجیتال را به عنوان یک ابزار پرداخت می‌پذیرند (۹۳ درصد)، قبلاً تأثیر مثبتی بر معیارهای مشتری کسب‌وکار خود، مانند رشد پایگاه مشتری و درک برند، دیده‌اند. این به همان اندازه نزدیک به اتفاق آرا است که ما می خواهیم دریافت کنیم، Delloite. هیاهو واقعی است.
  • “آنها انتظار دارند از پذیرش ارز دیجیتال خود به سه روش متمایز ارزش بگیرند: تجربه مشتری بهبود یافته (48٪ از پاسخ دهندگان)، افزایش پایگاه مشتری (46٪)، و برند به عنوان لبه برتر (40٪) تلقی می شود.” این یکی.
  • شایان ذکر است که 86 درصد برای پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال سود قابل توجهی برای مدیریت مالی و نقدینگی خود می‌بینند. کلمه مهم در اینجا بسیار مهم است
  • در واقع، 26 درصد در حال حاضر ارزهای دیجیتال را در عملکرد مالی خود مانند چرخه درآمد و خزانه داری ادغام کرده اند، و 61 درصد قصد دارند این کار را در 24 ماه آینده انجام دهند. اگر دولت اجازه دهد.
  • بیش از نیمی (54٪) از خرده فروشان بزرگ (با درآمد 500 میلیون دلار به بالا) بیش از 1 میلیون دلار برای فعال کردن پرداخت ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند، در حالی که تنها 6٪ از خرده فروشان کوچک (با درآمد کمتر از 10 میلیون دلار) این کار را انجام دادند.” همانطور که باید باشد، دلویت. همانطور که باید باشد.
  • «کمی بیش از یک چهارم (26 درصد) سازمان‌هایی که برای این گزارش مورد بررسی قرار گرفتند، قبلاً ادغام ارز دیجیتال را در عملکرد بخش مالی خود آغاز کرده‌اند، اما بیش از یک سوم پاسخ‌دهندگان (39 درصد) قصد دارند ظرف یک سال ادغام را آغاز کنند.» با توجه به اینکه نگهداری ارزهای دیجیتال یک مانور پرخطر است، این اعداد فوق العاده هستند.

و این چیزی است که دیلویت و شرکت هایی که با آنها مصاحبه کردند برای ما داشتند. در اینجا امیدواریم که آنها هر چه زودتر مطالب جدیدی را در اختیار ما بگذارند که ذهن را به خود جذب کند.

Featured Image: Screenshot from the study | Charts by TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر