سهام در بورس NASDAQ با سود ضعیف تر از حد انتظار بیش از 20 درصد ریزش کرد.

نقل و انتقالات ارز دیجیتال به فیات سیلورگیت کاپیتال نسبت به سه ماهه سوم 2021 50 میلیارد دلار کاهش یافته است.


روز سه‌شنبه، سیلورگیت کپیتال، یک شبکه دروازه ارز دیجیتال فیات که برای موسسات مالی طراحی شده است، اعلام کرد نتایج مالی آن برای سه ماهه سوم 2022.

این بانک که به دلیل خدماتی مانند پردازش سپرده‌های فیات مصرف‌کننده به صرافی‌های ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، شاهد کاهش شدید حجم انتقال در شبکه صرافی Silvergate در مقایسه با سه ماهه سوم 2021 به 50 میلیارد دلار بود. Silvergate 112.6 میلیارد دلار از چنین انتقال‌هایی را در سه ماهه سوم 2022 انجام داد.

به نظر می رسد که سرمایه گذاران کمتر از نتایج راضی بوده اند. قیمت سهام Silvergate فهرست شده در بورس NASDAQ ایالات متحده در زمان انتشار پس از اعلام نتایج نزدیک به 22٪ کاهش یافت.

علاوه بر این، آلن لین، رئیس و مدیرعامل Silvergate، در تماسی با سرمایه‌گذاران گفت که این شرکت احتمالاً هدف خود را برای راه‌اندازی یک استیبل کوین متصل به دلار آمریکا در سال جاری از دست خواهد داد، و به استناد کار در حال انطباق با مقررات نظارتی. در اوایل سال جاری، سیلورگیت پروژه قبلی استیبل کوین Diem فیسبوک (اکنون متا) را خریداری کرد. این شرکت در نظر دارد استیبل کوین Diem را ثبیت کنید به فناوری SEN خودش.

جالب اینجاست که سود این شرکت در سال نسبت به سال گذشته 84 درصد افزایش یافت و به 43.328 میلیون دلار رسید. این به این دلیل است که بانک به سودی که از سپرده‌های مشتریان دارایی دیجیتال خود به دست می‌آورد، متکی است که در سه ماهه سوم 13.2 میلیارد دلار بود. طی 12 ماه گذشته، فدرال رزرو ایالات متحده نرخ معیار وجوه فدرال رزرو را از 0.00 درصد به 0.25 درصد در سپتامبر گذشته به 2.25 درصد به 2.50 درصد در سپتامبر 2022 افزایش داده است. به همین ترتیب، میانگین سود کسب شده از دارایی های نگهداری شده سیلورگیت از 1 درصد افزایش یافته است. در سه ماهه سوم 2021 به 2.58 درصد در سه ماهه سوم 2022 رسید.

با توجه به نتایج، مدیرعامل آلن لین اظهار داشت:

“در حالی که حجم شبکه تبادل سیلورگیت (SEN) در این سه ماهه نسبت به کل صنعت کاهش یافته است، ما به قدرت پلتفرم خود و فرصت های گسترش در شبکه اطمینان داریم. ما همچنان شاهد تقاضا برای محصول و رشد SEN Leverage خود هستیم. در خط لوله مشتریان جدید ما.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر