هنر NFT

    • نمایش هنری جدید RedkiteNFT “Humanity” فردا برای جمع آوری کمک های مالی برای پناهندگان پخش می شود.
    • سی و سه هنرمند سنتی و NFT به همراه بیش از 256 NFT در این نمایش هنری حضور خواهند داشت.
    • این بودجه به یونیسف، شورای پناهندگان و بنیاد صدای کودکان اهدا خواهد شد.

پلت فرم NFT هنرهای زیبا، RedKiteNFT، با 33 هنرمند سنتی و معاصر NFT در سراسر جهان از جمله Fanakapan، Dalek و Ben Eine همکاری کرد تا یک نمایش هنری گروهی NFT را راه اندازی کند.بشریتفردا (31 مه 2022). این نمایش به دنبال جمع آوری کمک های مالی برای پناهندگان آسیب دیده از درگیری ها در سراسر جهان است.

با ازدواج هنرهای زیبا با وب 3، فروش هنر Humanity دارای 256 NFT است که یک اثر هنری از هر 33 هنرمند در نسخه‌های محدود هشت تایی در بلاک چین Polygon فروخته می‌شود.

منبع: RedKiteNFT

کاتالیزور این نمایش هنری در درجه اول درگیری مداوم اوکراین و روسیه است. از این طریق، RedKiteNFT قصد دارد تا آگاهی را در مورد بحران انسانی جهانی که باعث آواره شدن هزاران جامعه شده است، افزایش دهد. وجوه جمع آوری شده از طریق حمایت مجموعه داران، متصدیان و طرفداران آثار هنری در سراسر جهان به این ترتیب به شورای پناهندگان، بنیاد صدای کودکان، و یونیسف انگلستان، صندوق اضطراری کودکان.

جیمز رابینز، مدیر ارشد بازاریابی RedKiteNFT، در مورد شرکت راه اندازی شده در سال 2021 و ابتکار آن اظهار داشت: «بشریت برای ما یک سفر اکتشافی بوده است. موسسات خیریه ای که ما با آنها کار کرده ایم چشمان ما را به بحران جهانی پناهندگان و حمایت های طولانی مدت شگفت انگیزی که ارائه می کنند باز کرده اند. این انگیزه قانع‌کننده‌ای است که در اوایل سفرمان تلاش کنیم و کاری در این مقیاس انجام دهیم.»

وی در ادامه افزود:

حمایت و سخاوت همه هنرمندان، شرکا و جامعه اختلاف ما باورنکردنی بوده است. چیزهای زیادی برای افتخار کردن وجود دارد، آثار هنری دیدنی است و ما امیدواریم که بتوانیم مبلغ قابل توجهی را برای اهدا از طریق این نمایش گروهی جمع آوری کنیم.

تقسیم هزینه هر NFT 70:30 است، به نسبت RedKiteNFT و هنرمندان. همه هنرمندان همکار حداقل 35 درصد از آثار خود را اهدا خواهند کرد قیمت فروش NFT به خیریه با یک گزینه داوطلبانه برای اهدای بیشتر. RedKite 25٪ به هدف کمک می کند و 5٪ را برای پوشش هزینه ها حفظ می کند.

این نمایش فردا به صورت زنده پخش می شود کانال YouTube RedKiteNFT در ساعت 10:00 شب BST.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر