نماینده سابق پارلمان گفت: تونگا لایحه السالوادور را کپی می کند و بیت کوین را مناقصه قانونی می کند

در حکمی که «تقریباً مشابه لایحه السالوادور» است، لرد فوسیتوآ، بزرگ تونگا، پیش‌بینی می‌کند که کشورش می‌تواند تا نوامبر بیت‌کوین را اتخاذ کند.

دومینوی دیگری برای سقوط در مسیر بیت کوین سازی صف کشیده است. دیروز، کشور جزیره ای اقیانوس آرام تونگا رویکرد بازی به بازی را برای پذیرش بیت کوین به اشتراک گذاشت.بیت کوین) به عنوان پول قانونی.

در یک سری از توییت هالرد Fusitu’a، نماینده سابق پارلمان تونگا، یک ETA برای بیت کوین منتشر کرد که به صورت مناقصه قانونی در تونگا تبدیل شد. کپی برداری کتاب بازی السالوادوری، این حرکت می تواند بیش از 100000 تونگا را وارد شبکه بیت کوین کند.

رئیس سازمان جهانی نمایندگان پارلمان علیه فساد (GOPAC) در برنامه پنج ماده ای خود، مسیر پذیرش را شرح می دهد:

در یک پیگیری اظهار نظرفوسیتوآ گفت که این لایحه “بر اساس الگوبرداری شده و تقریباً مشابه لایحه پرچم السالوادور السالوادور است.”

این اعلامیه بذر پرسش‌ها، پیش‌بینی‌ها و شادی کامل را از توییتر بیت کوین قبل از اینکه تونگان رکورد را ثابت کند، کاشت. او مشتاقانه پاسخ داد که جدول زمانی برای تبدیل شدن بیت کوین به ارز قانونی ممکن است در اوایل نوامبر یا دسامبر امسال اتفاق بیفتد و پاسخ داد: «بوم! این ما هستیم برادر!» در یک توییت.

در سال 2021، به طور گسترده گمانه زنی شد که تونگا می تواند یکی از کشورهای بعدی باشد که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی قبول می کند. حدس و گمان به اوج تب به دنبال یک پادکست لرد Fusitu’a با پیتر مک کورمک، بیت کوین دار مستقر در بدفورد.

در طول گفتگو، نماینده وقت مجلس پرونده حواله را برای پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی به اشتراک گذاشت. او گفت که فرزندخواندگی باعث تحریک می شود:

درآمد قابل تصرف 30 درصد افزایش می یابد. با آن 30 درصد اضافی، برخی (افراد) به جای اینکه آن را در اقتصاد بگذارند و روی هم چیده شوند، آن را پس انداز خواهند کرد.»

تونگا یک کشور جزیره ای دور افتاده است که به آن متکی است حواله ها از کشورهایی از جمله استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده. شرکت مالی بین المللی برآوردها تونگا بیش از هر کشور دیگری در جهان از طریق حواله‌ها درآمد دریافت می‌کند و تا 30 درصد درآمد خانوار را شامل می‌شود.

علاوه بر این، در حالی که جمعیت تونگا تنها شش رقم است، دیاسپورای تونگا گسترده است. سازمان بین المللی مهاجرت برآوردها جمعیت تونگا در خارج از کشور 126000 نفر و تا 18000 تونگا در استرالیا زندگی می کنند.

مورد استفاده از حواله یکی از محرک های اولیه بود برای السالوادور که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است. به گزارش جهان بانک، حواله تونگا به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی به طور قابل توجهی است بالاتر نسبت به السالوادور، به ترتیب 39 درصد در مقابل 24 درصد.

مربوط: السالوادور: چگونه با قانون بیت کوین در سال 2021 شروع شد و چگونه پیش رفت

به کنار حواله، خداوند مزایای داخلی را برای پذیرش پروتکل منبع باز مطرح کرد. او موافقت کرد که تونگا می‌تواند اقتصاد دایره‌ای BTC ایجاد کند و این یکی از معدود مواردی است که در آن وجود یک مجمع‌الجزایر کوچک جزیره‌ای پرجمعیت یک مزیت است.

زمانی که زیرساخت اینترنت جزایر زیر سوال رفت، تونگان ادعا کرد که اینترنت و گوشی های هوشمند نفوذ کرده اند نرخ ها از 90 درصد گذشت. جدیدترین بانک جهانی ارقام – البته از پنج سال پیش در سال 2017 – تونگا را با 50٪ نفوذ اینترنت نشان می دهد.

آنلاین کردن جزایر ممکن است کمی طول بکشد، اما Fusitu’a در مورد آینده BTC کشورش مصمم است:


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس