• به گفته CoinMarketCap، TRON (TRX) یکی از معدود سکه هایی است که قیمت آن در 24 ساعت گذشته و 7 روز گذشته افزایش یافته است.
  • قیمت TRX پس از افزایش 5.72 درصدی در 24 ساعت گذشته در حال حاضر 0.06719 دلار است.
  • قیمت TRX در چند روز اخیر بالاترین و پایین‌ترین سطح را به ثبت رسانده است که می‌تواند یک سیگنال صعودی باشد.

TRON (TRX) به گفته کوین مارکت کپ، یکی از معدود سکه هایی است که قیمت آن در 24 ساعت گذشته و 7 روز گذشته افزایش یافته است.

در قیمت تی آر ایکس در حال حاضر پس از افزایش 5.72 درصدی در 24 ساعت گذشته، 0.06719 دلار است. حرکت صعودی اخیر قیمت نیز تأثیر مثبتی بر عملکرد هفتگی TRX داشته است که منجر به 2.50 درصد شد.

TRON با رتبه 21 در لیست CoinMarketCap از نظر ارزش بازار، دارای ارزش بازار 6,829,028,856 دلار است. این آن را در زیر قرار می دهد پروتکل NEAR (NEAR) و بالاتر از لایت کوین (LTC).

حجم معاملات 24 ساعته TRX اندکی کاهش یافته و به 1,362,349,206 دلار رسیده است که کاهش تقریبی 2 درصدی در حجم معاملات TRX است.

قیمت TRX در کانال موازی شیبدار (منبع: TradingView)

با نگاهی به نمودار روزانه TRX/USD، یک کانال موازی با شیب رو به بالا شکل گرفته است زیرا TRX در 1-2 هفته گذشته اوج و پایین‌ترین سطح را به ثبت رسانده است. این می تواند نشان دهنده این باشد که یک روند صعودی کوتاه مدت تا میان مدت می تواند برای TRX آغاز شود.

اگر فقط به الگوهای شمع نگاه کنید، این حرکت صعودی می تواند ادامه یابد. شمع قرمز بسته دیروز توسط شمع سبز فعلی امروز غرق شده است. اگر شمع امروزی با بسته شدن بالاتر از باز بسته شود و به شمع قبلی ادامه دهد، آنگاه می تواند نشان دهنده ادامه افزایش قیمت باشد.

با توجه به بزرگی حرکت صعودی قیمت امروز، این احتمال وجود دارد که کندل بعدی یک اصلاحی باشد. اگر اصلاحی کوچکتر از حرکت امروز باشد، حرکت صعودی باید برای TRX تایید شود. اگر حرکت صعودی تایید شود، هدف بعدی برای قیمت 0.07 دلار است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر