در این قسمت از NewsBTC ویدئوهای تحلیل تکنیکال روزانه، ما نگاهی دقیق‌تر به انواع سیگنال‌های صعودی در بیت‌کوین می‌اندازیم که با جدیدترین گشایش هفتگی منتشر شده‌اند. با این حال، بازار ارزهای رمزپایه دور از انتظار نیست، زیرا این هفته باید سیگنال ها را با بسته شدن قوی تأیید کند.

به ویدیوی زیر دقت کنید:

ویدئو: تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTCUSD): 12 سپتامبر 2022

دیشب تعطیلات هفتگی داشتیم بیت کوین و در حال حاضر نزدیک به 3٪ به بالای حدود 16٪ از پایین ترین سطح در طول شمع هفته گذشته اضافه شده است. در نتیجه این حرکت، چندین سیگنال صعودی روی شمع باز شلیک شده است. اما ضروری است که BTCUSD بالاتر از سطح فعلی باقی بماند تا سیگنال ها با بسته شدن کامل شمع هفتگی تایید شود.

بررسی سیگنال‌های خرید هفتگی BTCUSD

هفته نامه با کراس اوور صعودی آغاز شد LMACD. حتی یک شمع هفتگی بسته شدن و یک کراس اوور تایید شده می‌تواند یک تله باشد، همانطور که در نمودارهای هفتگی BTCUSD شاهد کاهش آن بودیم. با این حال، این جایی است که کراس اوور از آنجا اتفاق می افتد که به ویژه قابل توجه است.

کراس اوورهای صعودی LMACD در طول بازارهای نزولی گذشته در چنین سطحی منجر به یک روند صعودی پایین و پایدار در بلندمدت شده است. شتاب در هر دو بازار نزولی 2018 و 2014 به یک سطح کاهش یافت.

هفته نامه BTCUSD نیز در حال کار بر روی سیگنال خرید است شاخص قدرت نسبیبه گفته سازنده ابزار، جی.ولز وایلدر جونیور. سیگنال خرید زمانی فعال می شود که RSI به زیر شرایط فروش بیش از حد کاهش می یابد، سپس از زیر آستانه افزایش می یابد.

اگر در عقب نشینی بعدی، RSI شرایط فروش بیش از حد را بازبینی نکند، ما یک عامل مهم در تولید سیگنال خرید داریم. سپس RSI باید به بالاترین حد خود برسد. مقایسه با پایین ترین سطح بازار نزولی در سال 2018 این رفتار دقیق و تأثیر آن را نشان می دهد.

Comparing past Bitcoin bear market buy signals | Source: BTCUSD on TradingView.com

Reversal Targets Retest of 32,000 $ Support Turned Resistance

اگر اصلاً پایین ترین سطح بیت کوین باشد، هدف منطقی بعدی ابتدا بسته شدن بالاتر از حد وسط است.باند بولینگر، و سپس به طرف مقابل باندها با تقریباً 32000 دلار هل دادن.

در ایچیموکو، Kijun-sen تقریباً در همان سطح باند Bollinger بالایی است و سطح واضحی از اهمیت را در بازه های زمانی هفتگی برجسته می کند. تقریباً مانند آخرین بازار نزولی، بیت‌کوین اخیراً Tenkan-sen را گرفته است و یک چرخش ابری پس از پایین آمدن از قبل رخ داد.

BTCUSD_2022-09-12_13-07-21

Indicator dynamic resistance could give a target of $32K | Source: BTCUSD on TradingView.com

مطالب مرتبط: تماشا کنید: بیت کوین، نظریه ویکوف، و مرد مرکب | BTCUSD 8 سپتامبر 2022

آیا یک رالی 3 ماهه و 300 درصد می تواند در کارت بیت کوین باشد؟

از آنجایی که شرایط پایین بازار نزولی 2018 در حال حاضر بسیار مشابه به نظر می رسد، بیایید از الگوی میله ها برای پیش بینی رالی 2019 از جایی که در حال حاضر هستیم استفاده کنیم.

نتیجه بازگشت به بالاترین سطح تاریخ است. اگر به خاطر داشته باشید، رالی 2019 تنها سه ماه طول کشید تا بیت کوین تا آن را اجرا کند سود 300%. تا 18 ماه بعد، اوج جدیدی را ثبت نکرد.

BTCUSD_2022-09-12_13-08-04

The 2019 rally resulted in over 300% growth | Source: BTCUSD on TradingView.com

با دوره تجارت NewsBTC خودتان تحلیل تکنیکال کریپتو را بیاموزید. اینجا کلیک کنید برای دسترسی به برنامه آموزشی رایگان

دنبال کردن @TonySpilotroBTC در توییتر یا ملحق شوید تلگرام TonyTradesBTC برای بینش منحصر به فرد بازار روزانه و آموزش تحلیل تکنیکال. لطفا توجه داشته باشید: محتوا آموزشی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

Featured image from iStockPhoto, Charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر