Dogecoin یکی از بهترین عملکردها بوده است در طول سال گذشته، به طور مداوم حتی از طریق کاهش قیمت بازار، سود را حفظ کرده است. با این حال، پس از افزایش قیمت میم کوین در ماه مارس و سپس کاهش متعاقب آن در آوریل، به نظر می رسد سرمایه گذاران، به ویژه نهنگ ها، بالاخره برای شروع سود آماده می شوند. این امر توسط تعدادی از تراکنش‌های بزرگ DOGE که در روز گذشته به صرافی‌ها پرچم‌گذاری شده‌اند، مشهود است.

نهنگ های دوج کوین 800 میلیون DOGE را به صرافی ها منتقل می کنند

حرکت سکه ها به صرافی های متمرکز می تواند برای قیمت یک ارز دیجیتال بسیار نزولی باشد. این به این دلیل است که حرکت به سمت صرافی های متمرکز اغلب به ولگردی و ولگردی فروش اشاره می کند زیرا سرمایه گذاران به دنبال استفاده از نقدینگی عمیقی هستند که توسط این پلت فرم های مبادله ای ارائه می شود. به همین دلیل است که مقادیر زیادی از توکن های DOGE ارسال به صرافی های متمرکز برای جامعه نگران کننده است.

در طول روز گذشته، پلتفرم ردیابی نهنگ زنجیره‌ای Whale Alert تعدادی از تراکنش‌های بزرگ DOGE را گزارش کرد که توکن‌ها را به صرافی‌های متمرکز منتقل می‌کردند. بزرگترین این معاملات در 14 آوریل رخ داد که یک معامله واحد 600 توکن DOGE را به صرافی Binance حمل می کرد.

در زمان تراکنش، کل ذخیره توکن های منتقل شده حدود 92.3 میلیون دلار ارزش داشت. با این حال، با افزایش قیمت DOGE از آن زمان، ارزش توکن های موجود در این معامله می تواند در زمان نگارش این مقاله به 95 میلیون دلار نزدیک شود.

ساعاتی بعد، پس از اولین تراکنش، دو تراکنش دیگر دنبال شد که مقادیر قابل توجهی از توکن‌های DOGE را نیز شامل می‌شد. را معامله دومکه دارای 100 میلیون توکن DOGE به ارزش 15.28 میلیون دلار بود، به سمت تبادل رابینهود.

را معامله سوم از این سه نفر نیز با حمل 99.25 میلیون توکن به ارزش 16.15 میلیون دلار به صرافی رابینهود رفتند. در مجموع، تقریباً 800 میلیون توکن DOGE به صرافی‌های متمرکز، نشان‌دهنده فروش احتمالی در افق است.

آیا DOGE می تواند از اینجا افزایش یابد؟

علیرغم فشار نزولی که به نظر می رسد اخیراً Dogecoin را طبقه بندی کرده است، چشم انداز بلند مدت برای میم کوین صعودی باقی مانده استبه خصوص در میان تحلیلگران ارز دیجیتال. تریدر تاردیگراد، تحلیلگر کریپتو همچنان موضع صعودی خود را در مورد میم کوین حفظ کرد، که به اعتقاد او می تواند به زودی یک رالی قابل توجه داشته باشد.

آخرین تحلیل Tardigrade از Dogecoin شاهد یک شکل گیری صعودی در نمودار بود که می تواند منجر به افزایش 100٪ شود. این حرکت که تحلیلگر انتظار دارد در ماه آوریل و پس از نصف شدن بیت کوین انجام شود، انتظار می رود که قیمت DOGE در کوتاه مدت تا 0.4 دلار افزایش یابد.

با این حال، ابتدا، قیمت میم سکه باید بالای 0.205 دلار بشکند که به مقاومت قابل توجهی برای آلتکوین تبدیل شده است. اما، همانطور که تحلیلگر ارزهای دیجیتال توضیح می دهد، شکست بالاتر از این سطح، شکست صعودی را تایید می کند.

در حال حاضر، Dogecoin هنوز در تلاش برای شکستن است این مقاومت 0.205 دلار است و از آن زمان از این سطح رد شده است. طبق داده‌های Coinmarketcap، در حال حاضر با 5.51 درصد افزایش در روز گذشته و 20 درصد کاهش در هفته گذشته، در 0.165 دلار قرار دارد.

DOGE price jumps above $016 | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از کیپلینگر، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر