داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های PEPE مقادیر زیادی از memecoin را در روز گذشته جابه‌جا کرده‌اند. اینجاست که این نشانه ها به کجا می روند.

نهنگ های PEPE امروز در شبکه فعال بوده اند

بر اساس داده های سرویس ردیاب تراکنش ارزهای دیجیتال هشدار نهنگطی چند ساعت در روز گذشته دو تراکنش بزرگ PEPE رخ داده است. هر دوی این حرکات در مقیاسی هستند که معمولاً به آن مرتبط است نهنگ ها، نهادهای عظیمی که به لطف توانایی خود در انجام چنین نقل و انتقالات بزرگی می توانند تأثیری در بازار داشته باشند.

به دلیل موقعیت آنها در شبکه، حرکات آنها می تواند ارزش تماشا را داشته باشد، زیرا ممکن است به قیمت ارز دیجیتال منعکس شود. در مورد اینکه دقیقاً چگونه دارایی ممکن است تحت تأثیر نقل و انتقالات این سرمایه گذاران قرار گیرد، می تواند به آنچه آنها قصد داشتند با این حرکت ها دست یابند، بیان شود.

گفتن انگیزه دقیق ممکن است سخت باشد، اما جزئیات تراکنش‌های روی بلاک‌هین گاهی اوقات می‌تواند نکاتی را در مورد زمینه پیرامون آن ارائه دهد.

در زیر جزئیات اولین انتقال نهنگ PEPE از روز گذشته را مشاهده می کنید:

Looks like this massive transfer on the Ethereum blockchain took a fee of just $1.14 to go through | Source: Whale Alert

همانطور که قابل مشاهده است، آدرس ارسال در مورد این تراکنش نهنگ PEPE یک کیف پول ناشناخته بود، به این معنی که به هیچ پلتفرم متمرکز شناخته شده ای مانند یک صرافی متصل نبود. چنین کیف‌پول‌هایی معمولاً آدرس‌های شخصی سرمایه‌گذاران هستند که از خود نگهداری می‌کنند.

از سوی دیگر، آدرس دریافت کننده دارای یک پلتفرم وابسته به آن است: صرافی ارزهای دیجیتال. بایننس. بنابراین، به نظر می رسد که نهنگ 1,238,332,920,144 PEPE (به ارزش بیش از 10.5 میلیون دلار در زمان انتقال) از کیف پول شخصی خود به نگهبانی صرافی منتقل کرده است.

نقل و انتقالات از این نوع به عنوان جریان مبادله ای شناخته می شود. سرمایه‌گذاران هر زمان که بخواهند از یکی از خدماتی که این پلتفرم‌ها ارائه می‌دهند، استفاده کنند که می‌تواند شامل فروش باشد، جریان‌های مبادله‌ای ایجاد می‌کنند. به این ترتیب، جریان‌های ورودی مبادله می‌تواند در نهایت نسبت به قیمت نزولی باشد.

اگر نهنگ، در مورد فعلی، واقعاً برای فروش سپرده گذاشته است، با توجه به مقیاس بزرگ تراکنش، طبیعتاً PEPE می تواند تأثیر منفی بگذارد. اما خوشبختانه برای سرمایه گذاران میم کوین، دومین معامله از امروز در واقع دقیقا برعکس این انتقال است. این یک خروج ارز.

خروج نهنگ PEPE

The second large PEPE transaction that took place on the network in the past day | Source: Whale Alert

همانطور که در بالا نشان داده شد، این نهنگ PEPE از طریق این تراکنش، سکه ها را از بایننس به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد. سرمایه‌گذاران معمولاً زمانی که قصد دارند در درازمدت نگهداری کنند به آدرس‌های شخصی منتقل می‌شوند، زیرا انجام این کار در خارج از قیومت نهادهای مرکزی امن‌تر است. بنابراین، ممکن است این نهنگ قصد دارد این سکه ها را HODL کند.

جالب اینجاست که مبلغی که در این حرکت دخیل است، 1,241,850,000,000 PEPE (10.5 میلیون دلار) است که کاملا مشابه جریان ورودی ارز است. با توجه به اینکه تبادل یکسانی نیز در هر دو وجود دارد، این امکان وجود دارد که در واقع همان نهنگ مسئول هر دوی آنها باشد.

اگرچه، از آنجایی که آدرس ها کاملاً مطابقت ندارند، هنوز نامشخص است. در هر صورت، این واقعیت که یک جریان خروجی مبادله ای با اندازه یکسان تنها چند ساعت پس از آن اتفاق افتاده است، حداقل در تئوری، باید بتواند هر گونه اثر نزولی ناشی از جریان ورودی را متعادل کند.

قیمت PEPE

در زمان نوشتن، PEPE در حدود 0.00000844 دلار شناور است5479 علامت، بیش از 21 درصد نسبت به هفته گذشته.

نمودار قیمت PEPE

The price of the asset appears to have gone up over the last few days | Source: PEPEUSD on TradingView

تصویر برجسته از Abhi Verma در Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر