به گفته 
Santiment، اصلاح 20 درصدی بازار کریپتوکارنسی باعث شد که اکثریت بازار کریپتو متحمل ضررهای عمده شوند، اما در حالی که برخی از معامله گران کوچکتر از ضررهای مالی خود غمگین بودند، برخی دیگر از این فرصت برای خرید بیت کوین و سایر دارایی ها با تخفیف استفاده 
کردند .
پشت بازیابی بالا 50000 $ یک حرکت غیر منتظره توسط اکثریت دارندگان بود، با توجه به شاخص ها اجتماعی مانند ترس و حرص و آز 
صفحه اول ، اما معامله گران و سرمایه گذاران بزرگ با موفقیت قدرت خرید کافی برای قرار دادن بیت کوین بالا منطقه حمایت قوی ارائه شده است.
داده های شاخص
با توجه به این اندیکاتور، دامپ بزرگ سکه در آخر هفته رخ داد، زمانی که فروش در بازار به تازگی آغاز شده بود و دوره انباشت محلی جدید با کاهش قیمت به زیر 45000 دلار ظاهر شد که باعث بهبود سریع به 49000 دلار شد.


#Bitcoin تماس به $ 50.1k دوشنبه بازیابی کرده است، و معامله گران نهنگ شیب به کمال ایفا کرده است. 
آغاز در طول کمپرسی به 43.5k $، آدرس برگزاری 100 به 10K 
$ BTC 67k بیشتر جمع شده اند 
$ BTC پس از آزادسازی همان مقدار قبل از کاهش قیمت. 
https://t.co/TcTSKBy2v7 pic.twitter.com/JxZL7nGVwR
— Santiment (@santimentfeed) 
6 دسامبر 2021
یکی دیگر از نکات سودآوری بین پایان اکتبر و اوایل نوامبر مشاهده شد، زمانی که قیمت بیت کوین در محدوده محدوده معامله می شد و از طریق صعودهای ناموفق متعددی روبرو شد.

مربوط
سیا می گوید که چندین پروژه روی کریپتو دارد


پس از پایان دوره توزیع در ابتدای نوامبر، معامله گران دارایی های خود را بیشتر کاهش دادند و بیت کوین تقریباً 15 درصد از ارزش خود را در کمتر از دو هفته از دست داد. 
پس از آن که نهنگ‌های خرده‌فروشی قبل از آخر هفته حدود 100000 سکه فروختند، این فروش تشدید شد.
بازیابی در بازار
زمانی که دارایی های کیف پول هایی که از 100 تا 10000 بیت کوین دارند، دارایی های آنها را پس گرفتند، بازار با بهبودی مواجه شد و تقریباً به طور کامل آنها را به سطح قبل از دامپ بازگرداند.
نمودار روزانه بیت کوینمنبع: 
TradingView
علاوه بر اینکه نهنگ‌ها نظر خود را در مورد حرکت‌های آینده بیت‌کوین تغییر می‌دهند، احساسات و شاخص‌های بازار نشان می‌دهند که بیت‌کوین در منطقه «اشباع فروش» معامله می‌شود، که نشان می‌دهد قبل از انجام هر حرکت مهم تری، دارایی‌ها باید خنک شوند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع