eth

  • به نظر می رسد نهنگ های اتریوم در حال انباشتگی شیبا اینو هستند.
  • شیبا اینو در هفته گذشته 35 درصد رشد داشته است.
  • پرتاب شیباریوم و افزایش سوزاندن ممکن است برخی از عوامل باشند.

شیبا اینو به نظر می رسد هنوز مورد علاقه را حفظ می کند اتریوم عنوان سکه نهنگ همانطور که نهنگ ها آن را روی هم می چینند. شیبا اینو اخیراً اخبار بسیار خوبی دریافت کرده است. و بخشی از این اعتبار به نهنگ‌های اتریوم تعلق می‌گیرد که مدام در حال گرفتن آن هستند.

این نهنگ ها دارای مقادیر زیادی اتر هستند و در عین حال، هر از گاهی به ارزهای دیجیتال دیگر دست پیدا می کنند. هفته گذشته، SHIB بزرگترین عنوان نگهبانی نهنگ خود را دوباره به دست آورد، که می توان آن را به عنوان نقطه عطف قابل توجهی برای سکه شناسایی کرد.

شیب هنوز در بهترین شکل خود نیست. در حال حاضر 87 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008845 دلار کاهش یافته است. اما در میان بازار نزولی، SHIB شاهد یک نمایش جهنمی با 35 درصد افزایش در هفته گذشته بود. این فشار خرید محض به دنبال داشت که باعث شد سکه از سایر سکه های برتر پیشی بگیرد.

بر اساس داده های از نهنگ هاشیبا اینو در میان 100 نهنگ، جایگاه بزرگ‌ترین توکن ارزش دلاری را دارد. شیبا اینو تقریباً 14.49 درصد را به خود اختصاص داده است. پس از آن نهنگ مورد علاقه دیگر، USDC، با 13.26 درصد قرار دارد. توکن شماره 3، ShibDoge، دقیقاً پشت سر است و حدود 10.3٪ از کل دارایی ها را تشکیل می دهد.

یکی از دلایل رفتار صعودی نهنگ های اتریوم احتمالاً افزایش نرخ سوزاندن توکن SHIB است. حتی اگر مقدار سکه های در گردش هنوز به طور قابل توجهی کاهش نیافته باشد، یک کمپین سوزاندن شدید ممکن است در نهایت قیمت شیبا اینو را افزایش دهد.

Shiba Inu نیز ممکن است توسط چند رویداد آینده جرقه بزند. راه حل پیش بینی شده لایه 2 Shibarium در سه ماهه سوم 2022 بدون شک مهمترین آنها در آینده نزدیک است. پیش‌بینی می‌شود که متاورس Shiba Inu در اواخر امسال نیز عرضه شود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر